Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da skal jeg gå på progynova og lutinus denne syklusen, starter allerede i dag [emoji4] Regner med at progynova-tablettene skal svelges?

Trist å lese at det ikke gikk for dere, frkG. og bølgebølge
Gratulerer til deg slinsie! Håper jeg følger etter deg i morgen.
Jakter jo på symptom..litt stikkninger nederst i magen/livmoren av og til..og i dag (beklager detaljene) har det komt en del slimete utflod. Lutinus er det ikke, for det er mer rennende hos meg. Om det er positivt eller negativt vet jeg ikke..så jeg veksler mellom håp og fortvilelse
Da skal jeg gå på progynova og lutinus denne syklusen, starter allerede i dag [emoji4] Regner med at progynova-tablettene skal svelges?
Du skal rett på igjen du! Så heldig!Da skal jeg gå på progynova og lutinus denne syklusen, starter allerede i dag [emoji4] Regner med at progynova-tablettene skal svelges?
Vi starter rett på ja, der er mannen og jeg enige [emoji6] Nå har vi 3 egg igjen [emoji4]Skal du rett i gang med fryseforsøk?Har du mange egg på frys?
Ja, veldig heldig [emoji4] Vi hadde frys nå i naturlig syklus. Siden jeg ikke gikk på noen medisiner kunne vi gå rett på nytt fryseforsøk i styrt syklus [emoji6]Du skal rett på igjen du! Så heldig!
Hadde du fersk nå?
Gratulerer så mye [emoji173]![]()
Fremdeles like positiv gitt..
Vi starter rett på ja, der er mannen og jeg enige Nå har vi 3 egg igjen [emoji4]
Så trist å lese at det ikke gikk.. god klem!Testen er negativ og tanta er her, så da blir det å vente på plan videre..
Jeg har aldri lest noe sted at lutinus kan gi falsk positiv! [emoji44]![]()
Testen var like positiv i dag og pluss at nå synes jeg puppene har begynt å endre seg.
Men så leste jeg i dag at Lutinus kunne gi falsk positiv test. Men er det bare sånn svake tester isåfall?
Begynner jo å virkelig tro at jeg er gravid, men blir bekymret for at det er noen medisiner som skal lure meg...
Takk for støttende ord. Et annet spørsmål. Fra hvilken dag regner man dpo? Jeg tenkte 1.dpo var egguttaks dato....