Januar

Da skal jeg gå på progynova og lutinus denne syklusen, starter allerede i dag [emoji4] Regner med at progynova-tablettene skal svelges?

Da skal jeg gå på progynova og lutinus denne syklusen, starter allerede i dag [emoji4] Regner med at progynova-tablettene skal svelges?

:happy119

Trist å lese at det ikke gikk for dere, frkG. og bølgebølge :(
Gratulerer til deg slinsie! Håper jeg følger etter deg i morgen.

Jakter jo på symptom..litt stikkninger nederst i magen/livmoren av og til..og i dag (beklager detaljene) har det komt en del slimete utflod. Lutinus er det ikke, for det er mer rennende hos meg. Om det er positivt eller negativt vet jeg ikke..så jeg veksler mellom håp og fortvilelse

Det er så fryktelig vanskelig med alle disse forskjellige symptomene, og hva de kan bety - eg også forskjell fra den ene personen til den andre.
Jeg hadde en del slimete utflod mot slutten før jeg testet, rundt 11-13 dpo.

Du skal rett på igjen du! Så heldig!
Hadde du fersk nå?

Skal du rett i gang med fryseforsøk? :) Har du mange egg på frys?
Vi starter rett på ja, der er mannen og jeg enige [emoji6] Nå har vi 3 egg igjen [emoji4]
Du skal rett på igjen du! Så heldig!
Hadde du fersk nå?
Ja, veldig heldig [emoji4] Vi hadde frys nå i naturlig syklus. Siden jeg ikke gikk på noen medisiner kunne vi gå rett på nytt fryseforsøk i styrt syklus [emoji6]

09c367d2cda8fb308999afa60ef1652a.jpg

Fremdeles like positiv gitt..

Blendahvit test i dag, 12dpo rd9. Er alt håp ute?

Testen er negativ og tanta er her, så da blir det å vente på plan videre..

5984409a1e5bc7d598238261ce65ec2f.jpg

Testen var like positiv i dag og pluss at nå synes jeg puppene har begynt å endre seg.

Men så leste jeg i dag at Lutinus kunne gi falsk positiv test. Men er det bare sånn svake tester isåfall?

Begynner jo å virkelig tro at jeg er gravid, men blir bekymret for at det er noen medisiner som skal lure meg...

5984409a1e5bc7d598238261ce65ec2f.jpg

Testen var like positiv i dag og pluss at nå synes jeg puppene har begynt å endre seg.

Men så leste jeg i dag at Lutinus kunne gi falsk positiv test. Men er det bare sånn svake tester isåfall?

Begynner jo å virkelig tro at jeg er gravid, men blir bekymret for at det er noen medisiner som skal lure meg...
Jeg har aldri lest noe sted at lutinus kan gi falsk positiv! [emoji44]
Tror du trygt kan se på deg selv som gravid med de testene du har [emoji4]

Takk for støttende ord. Et annet spørsmål. Fra hvilken dag regner man dpo? Jeg tenkte 1.dpo var egguttaks dato....

Takk for støttende ord. Et annet spørsmål. Fra hvilken dag regner man dpo? Jeg tenkte 1.dpo var egguttaks dato....

Lutinus kan ikke gi falsk positiv.
1 DPO er dagen etter uttak :)

Da er jeg 9 dpo og har i 3 dager hatt ekstremt sterke graviditetstester.. Altså fra 7 dpo... erke det rart da??

IMG_20170209_143954.jpg

Øverste fra 12dpo rd9, nederste fra 13dpo, rd10.
Har sittet og grått i to timer, skulle ta den siste lutinus'en og plukket testene oppigjen fra bosset.. de er jo langt over tidsgrensen, den øverste var helt blenda 24t etter den var tatt, men nå ser jeg to like svaaake streker. Dere som har litt mer erfaring..kan det være noe, eller bare skygge?

Back
Topp