Januar

Ellers blir det ny runde med fersk allerede før sommeren.. ikke det jeg hadde håpet på..

Vi er der nå... har akkurat brukt opp siste fryseegget, men spørs om det blir nytt forsøk før etter sommeren uansett pga utredning.
Kjipt å ikke ha flere på lur.

Vi er der nå... har akkurat brukt opp siste fryseegget, men spørs om det blir nytt forsøk før etter sommeren uansett pga utredning.
Kjipt å ikke ha flere på lur.
Ble desverre bare 2 av 8 som overlevde, skulle virkelig ønske det hadde vært fler. Fortsetter det sånn, er det ikke mange forsøkene før staten sier stopp...

Ble desverre bare 2 av 8 som overlevde, skulle virkelig ønske det hadde vært fler. Fortsetter det sånn, er det ikke mange forsøkene før staten sier stopp...

Akkurat det der er skummelt å tenke på, at man skal gå tom for forsøk liksom..
Vi har diskutert det allerede og kommet frem til at vi skal klare å finne pengene til privat forsøk, men heldigvis er det en stund til vi faktisk trenger å tenke på det enda...

Akkurat det der er skummelt å tenke på, at man skal gå tom for forsøk liksom..
Vi har diskutert det allerede og kommet frem til at vi skal klare å finne pengene til privat forsøk, men heldigvis er det en stund til vi faktisk trenger å tenke på det enda...
Jeg har nevnt det for mannen også, men han er jo evig optimist og tenker at dette går jo bra!

Jeg har nevnt det for mannen også, men han er jo evig optimist og tenker at dette går jo bra!

Det gjør jo heldigvis det for flertallet, men det er fint å være forberedt på at man kanskje havner i den sure minoriteten så nederlaget ikke blir så stort hvis den dagen kommer, så får heller gleden bli enda større hvis det går ;)

Tr idag [emoji17]

Endelig fått g-testene! Lenge siden jeg har hatt så sinnsyke tester. Her er fra morgen og formiddagsurin. Så blir spennende å se om de holder seg eller synker. Hvis Ovitrellen fra 29/01 fortsatt henger så sterkt så blir det en lang uke..
fe606a659824cd4c604c3438f5e94e49.jpg

Endelig fått g-testene! Lenge siden jeg har hatt så sinnsyke tester. Her er fra morgen og formiddagsurin. Så blir spennende å se om de holder seg eller synker. Hvis Ovitrellen fra 29/01 fortsatt henger så sterkt så blir det en lang uke..

Det der er ikke Ovitrelle-streker!!
De er aldri så sterke etter så mange dager, så jeg tror du er veldig gravid :)
Gratulerer!

Kanskje litt ovitrelle pluss gravid? Jeg hadde jo uttak den 31/1. Er jo sinnsykt med så sterke tester på dag 8??

Tror heller ikke dette er ovitrelle streker, de hadde nok vært mye svakere. Gratulerer så mye [emoji4]

Trist å lese at det ikke gikk for dere, frkG. og bølgebølge :(
Gratulerer til deg slinsie! Håper jeg følger etter deg i morgen.

Jakter jo på symptom..litt stikkninger nederst i magen/livmoren av og til..og i dag (beklager detaljene) har det komt en del slimete utflod. Lutinus er det ikke, for det er mer rennende hos meg. Om det er positivt eller negativt vet jeg ikke..så jeg veksler mellom håp og fortvilelse

takk for gratulasjoner, men jeg tør nok ikke juble før senere ut i uka... synes fremdeles det er sykt at den kan være så kraftig nå allerede.

Back
Topp