Januar

Lenge siden du tok eggløsningssprøyte?
Tok den forrige lørdag. Jeg tok en test for noen dager siden som var blendahvit, så vet at den er ute av kroppen iallefall!

Ååå gratulerer :) klør i fingrene her også for å teste, en uke igjen til testdagen :p
Tusen takk❤️ Tvi tvi for deg! Ikke meningen å tirre testetrangen!

Tok den forrige lørdag. Jeg tok en test for noen dager siden som var blendahvit, så vet at den er ute av kroppen iallefall!
Åååååå [emoji173] gratulerer med spire! Det er bare min verste frykt, å få en falsk positiv. Blir så bekymret for andres vegne også... Men dette var jo bare gull!

Klør noe fryktelig i testetøsa her også! Men må prøve å vente...

I dag kom testetøsa over meg, og det bare på rugedag 6. Men testen var klart positiv, så jeg er gravid[emoji173]️
Gratulerer så mye! [emoji4][emoji173]

Åååååå [emoji173] gratulerer med spire! Det er bare min verste frykt, å få en falsk positiv. Blir så bekymret for andres vegne også... Men dette var jo bare gull!
Takk❤️ Vet det er tidlig og at mye kan skje, så tar det med fatning enn så lenge! Blir spennende dager for deg fremover:-)

Tok en ny test i dag som var negativ.. Da har jeg altså fått en falsk positiv test.

Eller en falsk negativ?
Ble helt forvirret jeg. Hvordan kan den først bli pos og så neg dagen etter da? Har aldri fått to streker uten at jeg har vært gravid, men nå mistet jeg alt mot...

Ble helt forvirret jeg. Hvordan kan den først bli pos og så neg dagen etter da? Har aldri fått to streker uten at jeg har vært gravid, men nå mistet jeg alt mot...

Det kan være tre årsaker her slik jeg ser det;
1. Du fikk falsk positiv i går
2. Du fikk falsk negativ i dag
3. Du har hatt en kjemisk

Jeg håper på nummer 2 :Heartred:Heartblue:Heartpink

Er jeg sistemann her? Nesten så jeg skulle ha flytta over til februar kanskje?

Hadde innsett i dag. Vi fikk ut 12 egg, de hadde befrukta 5, men de 4 andre hadde utvikla seg så tregt så det ble kun 1 gullegg til innsett...ingen frys mao.

Så vi får bare krysser fingrene for jeg tror ikke jeg håndterer å gå gjennom dette igjen...

Føler alle her er så tøffe, men jeg har hatt det hælt jævlig i denne perioden og det stritter i hele meg mtp å gå gjennom dette igjen så..

nei. Får bare krysse fingrene for gullegget.

Hadde innsett i dag. Vi fikk ut 12 egg, de hadde befrukta 5, men de 4 andre hadde utvikla seg så tregt så det ble kun 1 gullegg til innsett...ingen frys mao.

Så vi får bare krysser fingrene for jeg tror ikke jeg håndterer å gå gjennom dette igjen...

Føler alle her er så tøffe, men jeg har hatt det hælt jævlig i denne perioden og det stritter i hele meg mtp å gå gjennom dette igjen så..

Høres ut som hvordan jeg hadde det i slutten av desember da kun 1 av 13 egg ble noe av. Men her sitter jeg igjen med spray og skal igjen gå gjennom det. Veldig lei, men det blir bra til slutt. Og de fleste av oss er nok ikke så sterke, man er knust innvendig av dette.

God klem, håper for deg :)

Man trenger heldigvis bare det ene, og håper for deg at det er gullegget du nå ruger på! :)

Da var det på tide for meg å bukke ut av januarklubben. Jeg skriver CD1 i dag og får vel finne meg en ny prøvegruppe i en forhåpentligvis nær fremtid.

Til dere som fortsatt ruger, masse lykke til! :)

Da var det på tide for meg å bukke ut av januarklubben. Jeg skriver CD1 i dag og får vel finne meg en ny prøvegruppe i en forhåpentligvis nær fremtid.

Blir det fersk på deg igjen neste runde? God klem :)

Du trenger kun 1 egg, ikke glem det [emoji4]
Jeg fikk kun ut 7 egg, 3 ble befruktet, men kun 1 delte seg fint og ble satt inn. Og tenk, igår testet jeg positivt!
Så det er alltids håp [emoji4]
Krysser fingrene for deg og at dere ikke behøver flere forsøk

[emoji173] god klem til deg

Back
Topp