Tok den forrige lørdag. Jeg tok en test for noen dager siden som var blendahvit, så vet at den er ute av kroppen iallefall!Lenge siden du tok eggløsningssprøyte?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tok den forrige lørdag. Jeg tok en test for noen dager siden som var blendahvit, så vet at den er ute av kroppen iallefall!Lenge siden du tok eggløsningssprøyte?
Tusen takkÅåå gratulererklør i fingrene her også for å teste, en uke igjen til testdagen
![]()
Åååååå [emoji173] gratulerer med spire! Det er bare min verste frykt, å få en falsk positiv. Blir så bekymret for andres vegne også... Men dette var jo bare gull!Tok den forrige lørdag. Jeg tok en test for noen dager siden som var blendahvit, så vet at den er ute av kroppen iallefall!
Gratulerer så mye! [emoji4][emoji173]I dag kom testetøsa over meg, og det bare på rugedag 6. Men testen var klart positiv, så jeg er gravid[emoji173]️
TakkÅååååå [emoji173] gratulerer med spire! Det er bare min verste frykt, å få en falsk positiv. Blir så bekymret for andres vegne også... Men dette var jo bare gull!
TakkGratulerer så mye! [emoji4][emoji173]
Tok en ny test i dag som var negativ.. Da har jeg altså fått en falsk positiv test.
Ble helt forvirret jeg. Hvordan kan den først bli pos og så neg dagen etter da? Har aldri fått to streker uten at jeg har vært gravid, men nå mistet jeg alt mot...Eller en falsk negativ?
Ble helt forvirret jeg. Hvordan kan den først bli pos og så neg dagen etter da? Har aldri fått to streker uten at jeg har vært gravid, men nå mistet jeg alt mot...

Er jeg sistemann her? Nesten så jeg skulle ha flytta over til februar kanskje?
Hadde innsett i dag. Vi fikk ut 12 egg, de hadde befrukta 5, men de 4 andre hadde utvikla seg så tregt så det ble kun 1 gullegg til innsett...ingen frys mao.
Så vi får bare krysser fingrene for jeg tror ikke jeg håndterer å gå gjennom dette igjen...
Føler alle her er så tøffe, men jeg har hatt det hælt jævlig i denne perioden og det stritter i hele meg mtp å gå gjennom dette igjen så..
nei. Får bare krysse fingrene for gullegget.
Er jeg sistemann her? Nesten så jeg skulle ha flytta over til februar kanskje?
Hadde innsett i dag. Vi fikk ut 12 egg, de hadde befrukta 5, men de 4 andre hadde utvikla seg så tregt så det ble kun 1 gullegg til innsett...ingen frys mao.
Så vi får bare krysser fingrene for jeg tror ikke jeg håndterer å gå gjennom dette igjen...
Føler alle her er så tøffe, men jeg har hatt det hælt jævlig i denne perioden og det stritter i hele meg mtp å gå gjennom dette igjen så..
Da var det på tide for meg å bukke ut av januarklubben. Jeg skriver CD1 i dag og får vel finne meg en ny prøvegruppe i en forhåpentligvis nær fremtid.
Til dere som fortsatt ruger, masse lykke til!![]()
Blir det fersk på deg igjen neste runde? God klem![]()
Du trenger kun 1 egg, ikke glem det [emoji4]Er jeg sistemann her? Nesten så jeg skulle ha flytta over til februar kanskje?
[emoji173] god klem til degDa var det på tide for meg å bukke ut av januarklubben. Jeg skriver CD1 i dag og får vel finne meg en ny prøvegruppe i en forhåpentligvis nær fremtid.
Til dere som fortsatt ruger, masse lykke til!![]()