Januar

da har jeg vert på ul og venter nå på eggløsning, den må komme alle andre dager en tirsdag. ( kan se ut som den kommer på tirsdag) :/ håpe ikke det, jeg vil ikke vente en mnd til [emoji14] håper på en god dose flaks :)
Så spennende [emoji4]
Hvorfor er det slik at eggløsning ikke må komme på tirsdag?

Egentlig riksen, men vi tar et forsøk privat(fertilitetssenteret) mens vi står i kø:-)
Krysser fingrene for at det er det eneste forsøket både du og jeg trenger!

Så bra at du er i gang! Du blir godt vandt med de sprøytene etterhvert [emoji4]

gjør jeg? Fjerde dagen og jeg blir fremdeles like uvel, og vil omtrent ikke røre meg etter at den er satt. Igår satte mannen de når jeg lå på sofaen men så sovnet jeg, og da var det greit å flytte seg i 0130 tiden.

Men i dag var det i seng igjen i 2230 tiden... *sukk*

Jaja. Kommer meg tidlig i seng iaffal...

Begynte på progynova 18.01 og skal på ul ktrl på fredag:) får vite hvilken dag jeg skal ha innsett da:)

I dag er det uttak! Må bare kjøre så himla tidlig for å være der til 8....

Ringte Haugesund i dag pga jeg var forvirret av eggløsning testene. Fikk smilefjes i går og idag på clearblue sine, hun mente da at eggløsning var i dag å at d blir innsett på fredag :) :)

Fikk ut 5 egg i dag. Hadde selvsagt håpet på flere, men krysser for at gullegget er blant de fem:-)

Veldig ømme brystvorter og mye utflod...skal ikke sette eggløsningssprøyten før onsdagskvelden..er det unormalt? Alt såg fint ut på ul i dag..men litt bekymret for at cetrotiden ikke funker. Har dere noe erfaring?

Jeg ruger på et veldig fint egg❤️ Testdato 9/2!

Ser jeg ikke har oppdatert her inne. Ruger på et fint 4 delt egg, testdato 2 februar [emoji4]

ul imorgen, 3.dag med orgalutran i dag, husker ikke hvor mange med gonal-f. 7?

Hvor mye mer er det minste jeg kan slippe unna med?

(av sprøyter)

kjenner den orgalutran sprøyta leeeenge etterpå jeg :( synes den er fæl...

Innsett er overstått, ruger på et 4-delt egg :)

Back
Topp