Januar

Denne gangen skal jeg kun sette Ovitrelle, skulle få en som støtte, for egentlig er jeg jo i naturlig syklus og dette er FER, men kjenner jeg gleder meg til å ta den! Det ga så sykt mestringsfølelse å sette den ene sprøyta etter den andre på ferskforsøket, så nå forbinder jeg det bare med en veldig god og kry følelse :happy:
Håper dere andre også får det sånn!

Slenger meg inn her jeg også. Var så heldig å få telefon i dag om uttak i uke 3! (4 uker før vi egentlig skulle) Superhappy! :happy093
Jeg skal ha kort protokoll så tenkte å hente ut resten av medisinene i neste uke. Hvordan ligger dere an?
Dette er vårt første IVF/ICSI, så er veldig spent og nervøs.

Morsomt - lurer på om det var den telefonen vi fikk først, men siden vi skulle ha icsi så gikk det ikke. [emoji23]Ikke at vi hadde så lenge etter uansett da [emoji6]

Denne gangen skal jeg kun sette Ovitrelle, skulle få en som støtte, for egentlig er jeg jo i naturlig syklus og dette er FER, men kjenner jeg gleder meg til å ta den! Det ga så sykt mestringsfølelse å sette den ene sprøyta etter den andre på ferskforsøket, så nå forbinder jeg det bare med en veldig god og kry følelse :happy:
Håper dere andre også får det sånn!
Så fin måte å ta sprøyte prosessen på [emoji4]
Håper det blir sånn hos meg også etterhvert

På igjen med nytt forsøk her også. Skal muligens prøve lang protokoll denne gangen. Kjenner alt tar på kreftene, har to mislykkete ferskforsøk. Ingen fryseforsøk. Fikk tre på frys første forsøk men ingen av de overlevde opptining. Venninner og søsken har fått to og tre barn i løpet av årene vi har prøvd, føles rett og slett urettferdig...

Last edited:
Så kjekt at det er så mange fra Sandnes området, blir nesten litt nysgjerrig på hvem dere er ;p

Endelig kom mensen 3 dager forsinket, UL 20.01 og håper på innsett uken etterpå :) :)

På igjen med nytt forsøk her også. Skal muligens prøve lang protokoll denne gangen. Kjenner alt tar på kreftene, har to mislykkete ferskforsøk. Ingen fryseforsøk. Fikk tre på frys første forsøk men ingen av de overlevde opptining. Venninner og søsken har fått to og tre barn i løpet av årene vi har prøvd, føles rett og slett urettferdig...

Er i samme båt, alle rundt meg har fått 2-3 barn og er så og si ferdige.
så nå synes jeg godt det kan bli vår tur :happy:

Så kjekt at det er så mange fra Sandnes området, blir nesten litt nysgjerrig på hvem dere er ;p

Endelig kom mensen 3 dager forsinket, UL 20.01 og håper på innsett uken etterpå :) :)

Så spennende! Har lest bloggen din, er det fryseforsøk dere skal i gang med nå?

Jeg bli også veldig nysgjerrig på hvem alle oss fra Sandnes er :cat:

CD10:

Ferdig på kontroll. Slimhinnen målt til 7,2 mm, det er i grenseland, men Dr. F mente den ville komme seg de neste dagene, og at når jeg i tillegg skal sette Ovitrelle, så vil den bli super :)
Folikkelen ble målt til hele 18,5 mm, så her er det håp om tidlig nok EL for å unngå kollisjon med helg :D
Jeg skulle begynne EL-testingen sporenstreks, og må nok innom apoteket for å kjøpe inn EL-sprøyta også.

Noen andre som har gått på progynova? Skal ha mensen om 1 uke (opprinnelig, får vel ikke det på progynova) og fy søren jeg føler meg raaaaaasende!! Det er heeeelt forferdelig!! Andre som har opplevd lignende?

Noen andre som har gått på progynova? Skal ha mensen om 1 uke (opprinnelig, får vel ikke det på progynova) og fy søren jeg føler meg raaaaaasende!! Det er heeeelt forferdelig!! Andre som har opplevd lignende?
Beskjeden jeg har fått er et man kan få en blødning og det kan være at man ikke får. Jeg har fått blødning begge gangene jeg har gått på Progynova. Regner med jeg får det neste gang også.

Har ingen erfaring med humørendringer på Progynova da jeg ikke har merket bivirkninger på dem.

Ja! Går på progynova og intet unntak. Har gått på Progynova tidligere også og hver gang har jeg blitt rasende, sur, ør, glemsk, trett og lagt på meg flere kg. :confused2

Jeg haaaater Progynova, tåler de dårlig for å si det sånn :p

Da ble fryseforsøket vårt avbrutt pga en folikkel på 12mm på dag 13 da er det bare å vente på mens og ny oppstart med progynova.
Noen som vet når jeg kan forvente mens etter pilleslutt?

Da ble fryseforsøket vårt avbrutt pga en folikkel på 12mm på dag 13 da er det bare å vente på mens og ny oppstart med progynova.
Noen som vet når jeg kan forvente mens etter pilleslutt?

Uffda ❤
Ikke peiling må jeg innrømme, men etter negative forsøk har jeg stort sett fått den etter to-tre dager. Vet ikke om det blir anderledes siden jeg da også har gått på Lutinus :confused013

Uffda [emoji173]
Ikke peiling må jeg innrømme, men etter negative forsøk har jeg stort sett fått den etter to-tre dager. Vet ikke om det blir anderledes siden jeg da også har gått på Lutinus :confused013

Kanskje den kommer snart da;) tror (håper) ikke det er noen forskjell

Morsomt - lurer på om det var den telefonen vi fikk først, men siden vi skulle ha icsi så gikk det ikke.
emoji23.png
Ikke at vi hadde så lenge etter uansett da
emoji6.png

Hvor hører du til? Dette er på Haukeland universitetssjukehus :) Fortsatt innmari glad for den telefonen :D
Hvorfor gikk det ikke? Vi skal også ha icsi :)

Ligger ganske likt i løypen vi ser jeg :) Fikk mens i dag, UL samme dag som deg og uttak (og forhåpentligvis innsett) i uke 4. Kjempe spennende!

Har satt min første dose med puregon :D men; det rant en liten dråpe ut da jeg tok ut nålen fra huden. Gjør det noe? Noen som vet? Vente i 5 sek slik det stod i bruksanvisningen.

I dag blir 4 dagen på menopur. Spent på kontroll på fredag og når uttak blir!

Back
Topp