Januar

Lite obs varsel til dere som skal starte opp i januar- det er nå nesten helt tomt for orgalutran i hele landet! De fleste får inn igjen i januar, men veldig varierende når. Jeg skulle hatt 5-pakningnen, men fikk kun fatt i 4 enkle [emoji52]

Skulle også kjøpe orgalutran i dag, men som du sier, tomt i hele landet..kun en i Nordnorge og en på Vestlande fikk jeg beskjed om. Får inn i januar/februar. Tok en tlf til sykehuset, og fikk beskjed om å bruke Cetrotide istedenfor Orgalutran.
Noen som har erfaring med Cetrotide?

Jeg skal ha fryseforsøk i neste syklus, blir vel i slutten av januar.

Begynte med spray i går, som far so good. Samboer er noe nervøs for at jeg skal bli.. "bad shit crazy..". Men enn så lenge er det verste bare smaken på nesesprayen #fysj

6 dagen på spray her nå! Koser meg med fri i jula og nå som lille icsigutten vår straks er 2 år har han også vist mye glede over å feire jul:) Gleder meg til 2017 og uttak/innsett!

6 dagen på spray her nå! Koser meg med fri i jula og nå som lille icsigutten vår straks er 2 år har han også vist mye glede over å feire jul:) Gleder meg til 2017 og uttak/innsett!
7 dag å spray her :)

Da får jeg vel titte inn her jeg da :)
Vi skal ha fryseforsøk, for første gang i naturlig syklus, nå i januar.
Det er vår siste eskimo som ligger i frysa i Porsgrunn, så det er store forventninger til den lille :p

Venter mensen enten i dag eller i morgen, så da blir det nok innsett i slutten av uke 3.
Skal gå på Letrozol CD3-CD7 og Prednisolon fra CD3.
Veldig spent :D

Lykke til til alle oss i januar!

Da er vi klare for første fryseforsøk i naturlig syklus :) Venter tr idag, og innsett blir da i slutten av uke 3.. mulig jeg får el i helga, og da blir forsøket avbrutt (beregnet til lørdag 21 :( )

Da er vi klare for første fryseforsøk i naturlig syklus :) Venter tr idag, og innsett blir da i slutten av uke 3.. mulig jeg får el i helga, og da blir forsøket avbrutt (beregnet til lørdag 21 :( )

Det gjør ikke noe om EL kommer i helgen, for egget ditt, som er 2 eller 3 eller 5 dager gammelt ved innfrysning (?) skal ikke settes inn den dagen du har EL med tilsvarende antall dager etter EL som det var dager gammelt ved innfrysning.
Så for meg som har et 2-dagers egg, så er det torsdag og fredag som er de dagene jeg bør unngå å få EL fordi innsett da ville blitt lørdag eller søndag. Hvis du skjønner?

Det gjør ikke noe om EL kommer i helgen, for egget ditt, som er 2 eller 3 eller 5 dager gammelt ved innfrysning (?) skal ikke settes inn den dagen du har EL med tilsvarende antall dager etter EL som det var dager gammelt ved innfrysning.
Så for meg som har et 2-dagers egg, så er det torsdag og fredag som er de dagene jeg bør unngå å få EL fordi innsett da ville blitt lørdag eller søndag. Hvis du skjønner?

Ja, skjønner :) Takk for oppklaring. Så min 2 dagers eskimo vil bli satt inn på mandag dersomjeg får EL på lørdag? :D

Ja, skjønner :) Takk for oppklaring. Så min 2 dagers eskimo vil bli satt inn på mandag dersomjeg får EL på lørdag? :D

Det stemmer :) Da er det som med meg at du må unngå EL på torsdag og fredag ;)

Det stemmer :) Da er det som med meg at du må unngå EL på torsdag og fredag ;)

Da krysser vi fingre/tær/armer for det ;) Du er god å ha du Avocado ♡

Da krysser vi fingre/tær/armer for det ;) Du er god å ha du Avocado ♡

For å pirke enda litt mer på min egen kommentar så blir jo EL-testen positiv ca 24 timer før EL, så vi vil jo helst unngå positiv test onsdag eller torsdag :p
Det ser knepent ut for min del, men håper jeg ikke får så sen EL, er jeg heldig så går det akkurat ;)

Stille her....:shy:

I dag har jeg begynt på Letrozol. Skal ta de CD3-CD7.
Har også begynt på Prednisolon, disse skal jeg ta inntil videre beskjed.

Folikkelkontroll om en uke :)

Da har tr endelig kommet her, noe forsinka. Skal på ultralydkontroll mandag 16. Januar. Blir spennende, og håper så inderlig det blir innsett av eskimo :)

Jeg venter på mensen skal komme så jeg kan ringe Haugesund ;)

Back
Topp