Januar

Hei, her har jeg brukt spray i 22 dager og ikveld blir 3 kvelden med menopur sprøyte, skal etter planen ha uttak og evt innsett i uke 6. [emoji106]

Noen andre som har gått på progynova? Skal ha mensen om 1 uke (opprinnelig, får vel ikke det på progynova) og fy søren jeg føler meg raaaaaasende!! Det er heeeelt forferdelig!! Andre som har opplevd lignende?
Jeg har nettopp gått på de. Jeg fikk mensen som
Vanlig. De i Haugesund sa at det var vanlig.
Ja denne gangen ble jeg veldig fort sint og var ekstremt trøtt! Klarte så vidt å holde meg oppe...

I dag var testdagen min og hadde egentlig ikke tenkt å teste da jeg fikk mensen på tirsdag men ombestemte meg og tok en i morges. Den var positiv 1-2 uker, min første positive test noensinne o_O Forstår jo at dette er kjemisk og blir nok negativ i morgen men ga meg litt håp om at det kan gå neste gang hvis vi går for et forsøk til :)

I dag var testdagen min og hadde egentlig ikke tenkt å teste da jeg fikk mensen på tirsdag men ombestemte meg og tok en i morges. Den var positiv 1-2 uker, min første positive test noensinne o_O Forstår jo at dette er kjemisk og blir nok negativ i morgen men ga meg litt håp om at det kan gå neste gang hvis vi går for et forsøk til :)
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]
Jeg viste ikke at det var mulig å teste positivt etter mensen, spesielt så mange dager etterpå? Er det en mulighet for at det ikke var mensen du hadde?
Jeg har aldri vært gravid selv, så aner ikke.

Oida! Kan det være at du blør av andre årsaker?
Noen blør en del i starten uten at det er farlig, men er det som en mensen skjønner jeg jo at du tenker i de baner...

Jeg har nettopp gått på de. Jeg fikk mensen som
Vanlig. De i Haugesund sa at det var vanlig.
Ja denne gangen ble jeg veldig fort sint og var ekstremt trøtt! Klarte så vidt å holde meg oppe...

Fikk ikke mensen, fremdeles ikke fått. Og jeg skal ha uttak på tirsdag... :)

Åh?? Hvor mye gikk du på? Uff sikkert derfor uttake mitt ble avbrutt forrige gang.. og da blir det vell det nå og. Skikkelig positiv, he he:p

gikk på progynova 3 ganger om dagen fra 13 des(22. dag etter mens) til 18 jan. Skulle egentlig stoppa 12 jan men pga medisinmangel ble alt forskjøvet 1 uke. Begynte på gonal-f 19.jan. Orgalutran 23.jan. og har siste kveld i dag med begge. Otrivielle (eller hva den heter)søndag og uttak tirsdag...

Si meg, får alle full treningsforbud i 1 uke etter uttak?
Ble ikke nevnt noe her, ikke at jeg hadde klart det... var vondt nok bare å gå i mange dager!

Back
Topp