Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så fantastisk, gratulerer så mye [emoji1]Innsett er overstått, ruger på et 4-delt egg![]()
Gratulerer!! [emoji4][emoji4]Innsett ferdig og er nå ruger [emoji173]
GratulererInnsett er overstått, ruger på et 4-delt egg![]()
GratulererInnsett ferdig og er nå ruger [emoji173]
Jeg har nettopp gått på de. Jeg fikk mensen somNoen andre som har gått på progynova? Skal ha mensen om 1 uke (opprinnelig, får vel ikke det på progynova) og fy søren jeg føler meg raaaaaasende!! Det er heeeelt forferdelig!! Andre som har opplevd lignende?
[emoji173][emoji173][emoji173][emoji173]I dag var testdagen min og hadde egentlig ikke tenkt å teste da jeg fikk mensen på tirsdag men ombestemte meg og tok en i morges. Den var positiv 1-2 uker, min første positive test noensinneForstår jo at dette er kjemisk og blir nok negativ i morgen men ga meg litt håp om at det kan gå neste gang hvis vi går for et forsøk til
![]()
I dag var testdagen min og hadde egentlig ikke tenkt å teste da jeg fikk mensen på tirsdag men ombestemte meg og tok en i morges. Den var positiv 1-2 uker, min første positive test noensinneForstår jo at dette er kjemisk og blir nok negativ i morgen men ga meg litt håp om at det kan gå neste gang hvis vi går for et forsøk til
![]()
Jeg har nettopp gått på de. Jeg fikk mensen som
Vanlig. De i Haugesund sa at det var vanlig.
Ja denne gangen ble jeg veldig fort sint og var ekstremt trøtt! Klarte så vidt å holde meg oppe...
Åh?? Hvor mye gikk du på? Uff sikkert derfor uttake mitt ble avbrutt forrige gang.. og da blir det vell det nå og. Skikkelig positiv, he heFikk ikke mensen, fremdeles ikke fått. Og jeg skal ha uttak på tirsdag...![]()
Åh?? Hvor mye gikk du på? Uff sikkert derfor uttake mitt ble avbrutt forrige gang.. og da blir det vell det nå og. Skikkelig positiv, he he![]()
Ble ikke nevnt noe her, ikke at jeg hadde klart det... var vondt nok bare å gå i mange dager!Si meg, får alle full treningsforbud i 1 uke etter uttak?