Januar

Har satt min første dose med puregon :D men; det rant en liten dråpe ut da jeg tok ut nålen fra huden. Gjør det noe? Noen som vet? Vente i 5 sek slik det stod i bruksanvisningen.
Tror det går helt fint [emoji4] har skjedd meg ett par ganger også, og ul kontrollen gikk bra.

Da har jeg vært på Ul i Porsgrunn, hos Dr H. Veldig hyggelig fyr!
Han fant èn eggpose på 10 mm, så jeg skal på ny UL-time torsdag.

Han kunne se litt væske, og dersom dette utvikler seg (at væskemengden øker) så blir forsøket avbrutt, fordi sjansen for at egget klarer seg i livmoren med væske er dårlig, og da er det ikke noe vits å "sløse" bort et egg på å prøve.

Dr. H var veldig åpen for å dyrke til blasto, han ville egentlig bare ha min "godkjennelse" på dette. Han sa at det var noe de gjør i større grad nå enn tidligere, men at sannsynligheten for graviditet er omtrent den samme (forskning har ikke påvist forskjell sa han). Jeg sa at dyrk til det som klaffer med innsett i uka (sånn at vi slipper at innsett krasjer med helg), og det skrev han også opp i kommentar. Så da kan det bli enten 3 dagers egg eller blastocyst... Time will show :D Ble langt det her, men men :p

Positiv LH-test nå i ettermiddag. Ovitrelle er satt og innsett blir på torsdag om siste egget overlever tining såklart :)

agh! jeg skal til ultralyd 26.jan. Også blir det trolig uttak og innsett uka etterpå. I utgangspunktet skulle dette skje i uke 4, ikke uke 5. Og jeg har meldt meg på klatrekurs helgen i uke 5. Blir man dårlig veldig lenge etter en slik behandling, eller går det greit?

agh! jeg skal til ultralyd 26.jan. Også blir det trolig uttak og innsett uka etterpå. I utgangspunktet skulle dette skje i uke 4, ikke uke 5. Og jeg har meldt meg på klatrekurs helgen i uke 5. Blir man dårlig veldig lenge etter en slik behandling, eller går det greit?

Noen kan bli, andre blir ikke... Ikke godt å si, og bare tiden vil vise ...

Tror også dette er veldig individuelt, det finnes ikke noe fasitsvar.
Alle reagerer forskjellig. Jeg spurte legen om dette ved UL, og fikk nøyaktig samme svar fra henne.

UL kontroll viste 7 eggposer, men dog litt små enda, så ble noen dager ekstra med menopur :) ny kontroll på fredag!

Positiv LH-test nå i ettermiddag. Ovitrelle er satt og innsett blir på torsdag om siste egget overlever tining såklart :)

Tvi, tvi i morgen Avocado! Tenker veldig på deg i dag og i morgen! Det er så nervepirrende med ett egg i frysen! Heldigvis er det størst sjanse for at det overlever!

Måtte det bli til et nydelig Avocadobarn! Det unner jeg deg så fryktelig mye.

Måtte alle de vonde tårene endelig bli til gledestårer.....

Jeg er igang med fryseforsøk! På dag 3 med Progynova nå og skal ha UL 26/1 [emoji4]

Still going strong!

Håper du lykkes med dette fryseforsøket og får lillebrøster endelig.
Progynova er noe herk, men sååå utrolig verdt det når man får de to fine strekene vi jakter sånn på!

Holder på med fryse forsøk i naturlig syklus. Begynte og teste etter eggløsning fredag med Eggløsningstest med dobbel hormonindikator og denne begynte og blinke på lørdag. Har brukt denne før og då fått positiv test fem dager etterpå. Har fortsatt ikkje fått positiv test og den står fortsatt og blinker på 6 dagen. Noken som har opplevd det?

I gang med Gonal-F... fryktelig angst... selve stikket var overkommelig, men angsten var jo fryktelig for det om.

Jeg foreslo mannen min kunne ble sykepleier. Først måtte han stikke meg. Så måtte han fjerne ei flis under foten som jeg hadde rukket å gå med i 2 dager, for jeg har hatt det for travelt til å fjerne den [emoji23][emoji23]

I gang med Gonal-F... fryktelig angst... selve stikket var overkommelig, men angsten var jo fryktelig for det om.

Jeg foreslo mannen min kunne ble sykepleier. Først måtte han stikke meg. Så måtte han fjerne ei flis under foten som jeg hadde rukket å gå med i 2 dager, for jeg har hatt det for travelt til å fjerne den [emoji23][emoji23]
Så bra at du er i gang! Du blir godt vandt med de sprøytene etterhvert [emoji4]

Er i samme båt, alle rundt meg har fått 2-3 barn og er så og si ferdige.
så nå synes jeg godt det kan bli vår tur :happy:

Så spennende! Har lest bloggen din, er det fryseforsøk dere skal i gang med nå?

Jeg bli også veldig nysgjerrig på hvem alle oss fra Sandnes er :cat:

Er fryseforsøk ja :)

da har jeg vert på ul og venter nå på eggløsning, den må komme alle andre dager en tirsdag. ( kan se ut som den kommer på tirsdag) :/ håpe ikke det, jeg vil ikke vente en mnd til :p håper på en god dose flaks :)

UL vel gjennomført og uttak blir på mandag!! Spennende spennende :D

Det blir uttak på mandag:-) Helt likt i løypa vi da, ipoki!

Back
Topp