Januar

Blir 27 i år.. Skal sette første sprøyte på onsdag :)

27, blir 28 i år :)

32 år ganske snart :)

23 år :) blir 24 til sommeren.

Skal ringe inn mensen rundt 20 når den kommer. Tilhører UNN Tromdø. Jeg er 38 og skal ha søskenforsøk. Fikk en gutt oktober 2015.

Dere som har kort protokoll - endrer mensen seg når en begynner på medisinene (Puregon)? Eller går den som normalt?

Dere som har kort protokoll - endrer mensen seg når en begynner på medisinene (Puregon)? Eller går den som normalt?
Jeg går selv på gonal f nå og merket ingen forskjell på mensen; blødningene var helt normale som ved vanlig syklus.

Fikk mensen fredags morgen og hadde siste blødning i går ca midt på dagen. Dette er vanlig for meg.

*sukk* 4. fra Sandnes ;)

skulle begynt på gonal-f imorgen, men jeg visste ikke om medisinkrisa så nå kan det være det blir utsatt noen dager pga orgalutran/cetrotide mangel.. :(

Jøss, hvem skulle trodd at vi var så mange fra Sandnes! [emoji28]
Blir kjekt å følge alle sammen her inne [emoji4]

Og en stor :smiley-angry007 til den medisin mangelen [emoji34] noe dritt hele greia

Gleder dere dere til å begynne på forsøket... ? jeg har så angst for sprøyter at det overskygger nesten hele greia... håper alt blir bedre når jeg evt blir gravid..

Gleder dere dere til å begynne på forsøket... ? jeg har så angst for sprøyter at det overskygger nesten hele greia... håper alt blir bedre når jeg evt blir gravid..
Har litt skrekkblandet fryd for hele greia [emoji28]
Vi er veldig glade for å endelig være i gang, men det er en stor påkjenning. Skal bli godt når det er overstått.

Jeg har også veldig sprøyte angst, og det var en stor bøyg for meg å sette den første sprøyten. Samboer var på jobb, så jeg hadde ikke noe annet valg en å sette den selv.
Det er viktig å huske på at alt sitter i hodet. Det gjør ikke vondt å sette sprøyten, du kommer ikke til å kjenne noe til stikket.

Jeg skal sette min første orgalutran sprøyte i kveld, noe jeg gruer meg noe helt forferdelig til. Blir kvalm bare med tanken. Men jeg forsøker å kun tenke på hvorfor vi gjør dette, og da er det bare å bite tennene sammen å få det overstått.

Har ingen bedre tips å komme med deg til, dessverre. Det er bare noe en må igjennom.
Jeg selv så flere timer med YouTube filmer, for å mentalt forberede meg. Tidligere klarte jeg ikke engang å se på slikt uten å bli dårlig

Enkelte synes det er bedre om samboer evt andre setter sprøytene. Dette er veldig individuelt. For min del må jeg kunne sette selv, da samboer jobber mye kveldstid.

Ønsker deg masse lykke til med oppstarten, det kommer til å gå helt fint, det er jeg sikker på [emoji4]

Jeg grugleder meg noe helt vannvittig.. har opplevd så mange fartsdumper på veien. Først bare det å ikke få det til, så henvist og trodde man kom i gang, men endte opp med nesten 5 mnd med å stabilisere stoffskifte før jeg kunne begynne på behandling.

Er endelig kommet igang, setter første sprøyte i kveld. Er sykepleier og har høy kompetanse på både medisiner og sprøyter, men er noe annet når man må sette på seg selv! Det er noe jeg pleier å gjøre på pasienter..

Jeg er nok en realist/pessimist, siden ting har tatt så tid. "Hvorfor skal det gå nå når det ikke har fungert før...?"
Har aldri opplevd en positiv test, så vanskelig å huske eller forestille seg at den skal kunne bli positiv nå. Om bare noen uker..

jeg har barn fra før... så erke hos meg problemet er... føler jeg har ekstra mange vanskelige tanker rundt det. aakk. Orker verken å sette sprøytene selv eller se youtube filmer om det, den biten må mannen ta... blir dårlig bare med tanken på se film om det...

Back
Topp