Januar 2026 :)

Jeg angrer som en hund. Ventet til i dag 7dpt før jeg testet. Det er da også 14 dager siden trigger så jeg tenkte at da må jo kanskje ovitrielle være ute også. Har testet ut ovitrielle en gang tidligere, og da var siste ekstremt svake positive 10 dager etter.

I dag har jeg en ganske greit positiv test, MEN jeg klarer ikke tro på det :rolleyes: det kan jo være ovitrielle enda. Så da venter man jo egentlig likevel :laughing002:confused005
Ååå spennende! Jeg har trua på baby strek! :smiley-angelic001Ja, synes også at 14 dager etter ovitrelle så bør det være blankt eller verste fall svak svak mega svak strek dersom den fortsatt hang i. Ja, bare å vente til ikveld eller i morgen for å se! Har du tatt bilder? :D

Ååå spennende! Jeg har trua på baby strek! :smiley-angelic001Ja, synes også at 14 dager etter ovitrelle så bør det være blankt eller verste fall svak svak mega svak strek dersom den fortsatt hang i. Ja, bare å vente til ikveld eller i morgen for å se! Har du tatt bilder? :D
Ja, tok bilde så skal følge med, skal prøve vente til i morgen, for min erfaring fra masse eggløsningstester er at jeg sjeldent får gode resultat på kveld. Drikker litt mye vann kanskje :confused005

Fikk ikke fokus ordentlig, og AI sier negativ, men jeg har aldri aldri hatt så positiv graviditetstest før. Sist jeg testet ovitrielle så var den så svak på dag 10 at den nesten var usynlig.

IMG_3618.jpeg

Ja, tok bilde så skal følge med, skal prøve vente til i morgen, for min erfaring fra masse eggløsningstester er at jeg sjeldent får gode resultat på kveld. Drikker litt mye vann kanskje :confused005

Fikk ikke fokus ordentlig, og AI sier negativ, men jeg har aldri aldri hatt så positiv graviditetstest før. Sist jeg testet ovitrielle så var den så svak på dag 10 at den nesten var usynlig.

Vis vedlegget 478642
Er dette 10 dpo? Det ser i så fall ut som babystrek for meg iallfall :love7

Ovitrelle burde ikke være så tydelig 10 dpo, mange har ingen ovitrelle strek så lenge etterpå. Jeg krysser fingre for deg, og håper streken imorgen bekrefter at dette er spire!

Vis vedlegget 478642
Denne var jo kjempe tydelig!! :D Krysser alt for at den blir sterkere og sterkere!

Er dette 10 dpo? Det ser i så fall ut som babystrek for meg iallfall :love7

Ovitrelle burde ikke være så tydelig 10 dpo, mange har ingen ovitrelle strek så lenge etterpå. Jeg krysser fingre for deg, og håper streken imorgen bekrefter at dette er spire!
Dette er faktisk 12dpo. (Og 14d etter ovitrielle) Er 7dpt med 5 dagers embryo. Så synes også det er rart om det er ovitrielle. Men tester nok de neste dagene for å se tydelig at strek blir sterkere :happy:

Dette er faktisk 12dpo. (Og 14d etter ovitrielle) Er 7dpt med 5 dagers embryo. Så synes også det er rart om det er ovitrielle. Men tester nok de neste dagene for å se tydelig at strek blir sterkere :happy:
Det er IKKE Ovitrelle. Jeg er ganske så sikker på at det er babystrek hvis det er 12dpo :smiley-bounce012 Gratulerer!:Heartpink Hvis den blir svakere de neste dagene er det nok mer sannsynlig at det er en kjemisk graviditet enn at det er Ovitrelle som henger igjen. Krysser fingre for at streken blir sterkere og at det holder hele veien!

Vis vedlegget 478642
Jeg tenker også at det absolutt er babystrek!!

Vis vedlegget 478642

Jeg tror babystrek :Heartred Hvis denne blir svakere de neste dagene hadde jeg også tenkt kjemisk slik som @Daisybloom skriver over her :happy:

Min donor henter ut egg i løpet av et par dager og min manns sperm venter spent på frys. Jeg har akkurat hatt EL og vi prøver selvsagt selv i mens vi venter. Men er veldig klar for å starte stimulering ved neste mens for å få ett donoregg . Vi velger donor pga min alder. Tiltross for at de sier jeg er ferilite. Prøvd 2 år selv og 3 mislykkede IVF forsøk .

Jeg tenker at jeg forsiktig kan si dette må være babystrek jeg, og mine øyne i alle fall synes dagen test ser bittelitt mørkere ut. Og positiv på både tidlig og vanlig test. :love017

Pluss positiv Clearblue digital! :Heartred

Vis vedlegget 478685
Ingenting forsiktig med det der! Du er gravid :smiley-bounce016

Krysser fingre for at den sitter der hele veien:Heartred

Tusen takk! :D :Heartpink Det er første gangen jeg ser en positiv så er litt i sjokk! Nå er det bare å krysse fingrene! Blodprøve på onsdag:smiley-angelic001
Samme her, så klarer ikke helt å tro på det enda. St.olavs tar ikke rutine blodprøver her da, og jeg skal ikke melde resultat før 8.februar.

Så får bare håpe på 2-3 og 3+ som min målestokk frem til UL uke 7 :happy:

Back
Topp