Januar 2024

Noen med innsett I starten av februar her? Denne ventetiden altså .. nå har jeg egentlig ventet siden 13. Desember :banghead: Visste før egguttak at det ble totalfrys. Nå viser kalenderen min at det er 8 dager til mens, men allikevel vil det forsatt være enda 10-12 dager til ul .. hva gjør dere i ventetiden utenom jobb? :p
Føler med deg! Vi er jo helt i samme båt, og jeg får også innsett tidlig februar såfremt jeg ikke får mensen for tidlig denne syklusen (men har troa siden EL kom seint). Og jeg driver med litt trening og klatring, så fyller en del kvelder i uka med det, og det hjelper hvertfall litt! Også bruker jeg himla mye tid på å lese gamle forumposter fordi dette temaet opptar meg mye om dagen :hilarious:
Men synes ventetida er lang mellom uttak og innsett, så blir fint å komme seg videre!

Noen med innsett I starten av februar her? Denne ventetiden altså .. nå har jeg egentlig ventet siden 13. Desember :banghead: Visste før egguttak at det ble totalfrys. Nå viser kalenderen min at det er 8 dager til mens, men allikevel vil det forsatt være enda 10-12 dager til ul .. hva gjør dere i ventetiden utenom jobb? :p
Ja jeg skal ha det. Blir uttak og insett i begynnelsen av februar.laget en februar tråd nå.

Føler med deg! Vi er jo helt i samme båt, og jeg får også innsett tidlig februar såfremt jeg ikke får mensen for tidlig denne syklusen (men har troa siden EL kom seint). Og jeg driver med litt trening og klatring, så fyller en del kvelder i uka med det, og det hjelper hvertfall litt! Også bruker jeg himla mye tid på å lese gamle forumposter fordi dette temaet opptar meg mye om dagen :hilarious:
Men synes ventetida er lang mellom uttak og innsett, så blir fint å komme seg videre!
Ja, er det som bekymrer meg. At el havner på feil dag. Jeg skal i utgangspunktet ha mens 18. Har i grunn aldri testet noe særlig etter El, men har en syklus på 29-31 dager. Jeg orker ikke hvis jeg må gå mange mnd å vente for å treffe. Er jo egentlig helt sykt at det ikke er åpent i helger da de tilbyr naturlig forsøk ...

Ja, er det som bekymrer meg. At el havner på feil dag. Jeg skal i utgangspunktet ha mens 18. Har i grunn aldri testet noe særlig etter El, men har en syklus på 29-31 dager. Jeg orker ikke hvis jeg må gå mange mnd å vente for å treffe. Er jo egentlig helt sykt at det ikke er åpent i helger da de tilbyr naturlig forsøk ...
Helt enig .. dannmark og andre land er bedre sånn de har ikke helge stengt..

Ja, enig. Leser at mange responderer himla dårlig på hormonene i styrt syklus, men om det havner på feil dag nå i neste runde er det mulig jeg prøver å presse gjennom styrt neste forsøk for å sikre at det ikke blir avbrutt en gang til sånn på rappen :bag:

Ja, enig. Leser at mange responderer himla dårlig på hormonene i styrt syklus, men om det havner på feil dag nå i neste runde er det mulig jeg prøver å presse gjennom styrt neste forsøk for å sikre at det ikke blir avbrutt en gang til sånn på rappen :bag:
Det skjønner jeg. Er jo så mye venting. Kan risikere å vente i flere mnd om det faller på feil dag. Rart at her i Norge lages ikke barn på de og de dagene fordi det er stengt :p

Her er uttak gjennomført, og så fremt befruktning og utvikling går som ønsket blir det innsett på onsdag :) Skulle gjerne hatt enn oppdatering fra St. Olavs på utviklingen før den tid, men har forstått at så lenge de ikke ringer oss, er det fremdeles minst ett egg som henger med! Fikk ut seks egg, så håper vi får et par på frys også!

Har ul nå på mandag. Kjenner jeg er veldig spent på hvordan det har gått denne gang.
Lykke til idag! :Heartred

Her er jeg også i gang med sprøyter, og er allerede på syklusdag 5. Mens kom 3 dager tidligere, så da var vi plutselig i prosess. Jeg skal på første UL imorgen, og ny UL igjen på fredag. Det er jo absolutt godt å komme i gang, men kjenner at jeg er ganske spent!

Så bra å høre at vi er flere! Jeg tror kanskje det er en bedre innstilling, og skal prøve det selv. Hadde så veldig høye forventninger til forrige runde og det ble da dessverre også veldig lang "fallhøyde", så tok litt tid å få hodet skrudd på riktig igjen ;) Er også stressa over det som føles som kort tid, men denne gangen skal jeg forsøke å ta det litt mer som et maraton og mindre som et sprint :)
Jeg var helt overbevist om at den kom til å sitte på første forsøk, men skjønte fort underveis i prosessen at det kanskje ikke kom til å skje. Men fallhøyden for min del var også ganske så stor. Jeg forstår hvordan du har det. Jeg jobber med å forsøke å endre det jeg kan gjøre noe med og akseptere det jeg ikke får gjort noe med. Og akkurat dette med om egget fester seg, eller utvikler seg og alt det der - det er helt utenfor min kontroll. Alderen min er også helt utenfor min kontroll. Hva jeg føler og tenker, og hvordan jeg forholder meg til alt dette her- det er mer innenfor min kontroll :happy:

Back
Topp