Ikke alltid enkelt dette nei..Jeg var helt overbevist om at den kom til å sitte på første forsøk, men skjønte fort underveis i prosessen at det kanskje ikke kom til å skje. Men fallhøyden for min del var også ganske så stor. Jeg forstår hvordan du har det. Jeg jobber med å forsøke å endre det jeg kan gjøre noe med og akseptere det jeg ikke får gjort noe med. Og akkurat dette med om egget fester seg, eller utvikler seg og alt det der - det er helt utenfor min kontroll. Alderen min er også helt utenfor min kontroll. Hva jeg føler og tenker, og hvordan jeg forholder meg til alt dette her- det er mer innenfor min kontroll
Jeg var super innstilt på at første innsett ikke kom til å gå, så sjokket var stort når testen var positiv. Dessverre var det utenfor livmor - da da ble fallhøyden veldig stor.. Ble jo en god stund venting mellom første og andre innsett, så fikk nok en omrokking i tankesettet da.. Nå lever jeg med at det skjer når det skjer, helst neste innsett *fingrene krysset* men om ikke så - får vi prøve igjen... UL kontroll på fredag, så da håper jeg vi ser om det krasjer med helg eller om vi får gjennomført nå i Januar.