Tusen takk! Selvom jeg har vært her en stundDet fikser jeg velkommen i gruppa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takk! Selvom jeg har vært her en stundDet fikser jeg velkommen i gruppa
Ja, forgjort glemme den der innledningenTusen takk! Selvom jeg har vært her en stund
Jeg hadde fryseforsøk i naturlig syklus ved Riksen i september. Da ringte jeg inn eggløsning på en lørdag kl 10.30 og fikk svar med en gang. Husker ikke om jeg har sett info om telefontid på lab, tror de besvarer tlf så lenge det er noen tilstede på lab. Ville prøvd å ringe igjenHei, jeg blir med her
Ahg - 35 - B1 - Rikshospitalet - FER #1 fra IVF #1 - naturlig syklus - innsett av tre dagers i uke 2
Håper noen kan hjelpe meg med telefontid på laboratoriet i helgenGlemte å spørre når jeg var på ultralydkontroll. Fikk første positive eggløsningstest i går (lørdag) kl. 15 og positiv i dag tidlig også. Forsøkte å ringe inn eggløsning i går og i dag tidlig, men ingen som svarer. Noen som vet om de tar telefonen i helgen og evt når på dagen?
Hei! Jeg har også ringt inn på helgen (søndag), tror de svarer når de er der men kan sikkert være opptatt så bare prøv igjen!Hei, jeg blir med her
Ahg - 35 - B1 - Rikshospitalet - FER #1 fra IVF #1 - naturlig syklus - innsett av tre dagers i uke 2
Håper noen kan hjelpe meg med telefontid på laboratoriet i helgenGlemte å spørre når jeg var på ultralydkontroll. Fikk første positive eggløsningstest i går (lørdag) kl. 15 og positiv i dag tidlig også. Forsøkte å ringe inn eggløsning i går og i dag tidlig, men ingen som svarer. Noen som vet om de tar telefonen i helgen og evt når på dagen?
Herlig å være i rute! Her antar jeg eggløsning rundt den 12. og innsett 17., men får se hvordan det ligger an på kontroll imorgen.Da kom menstruasjon i dag, så vi er on route. Antar eggløsning ca. 17, og innsett ca. 22.
Det var ikke meg du spurte, men svarer likevel. For min del fikk jeg innsett i naturlig syklus etter et negativt fryseforsøk i styrt syklus og et avbrutt, der progynova ikke hadde klart å overstyre syklusen, og jeg var på vei til å få eggløsning. I tillegg hadde progynova trigget endometriosen min, så etter det første fryseforsøket i styrt syklus fikk jeg økende smerter for hver mnd. Da ble det avgjort at naturlig syklus var rett for meg, noe jeg var veldig glad for.Hei! Jeg har også ringt inn på helgen (søndag), tror de svarer når de er der men kan sikkert være opptatt så bare prøv igjen!
Av nysgjerrighet - har du en spesiell grunn til at det blir innsett i naturlig syklus eller fikk du velge selv? Har inntrykket av at flere får det nå
Takk for svar Ringte de en gang til og fikk svar. Blir innsett på tirsdagJeg hadde fryseforsøk i naturlig syklus ved Riksen i september. Da ringte jeg inn eggløsning på en lørdag kl 10.30 og fikk svar med en gang. Husker ikke om jeg har sett info om telefontid på lab, tror de besvarer tlf så lenge det er noen tilstede på lab. Ville prøvd å ringe igjen
Takk for svar Ringte de en gang til og fikk svar. Innsett på tirsdagHei! Jeg har også ringt inn på helgen (søndag), tror de svarer når de er der men kan sikkert være opptatt så bare prøv igjen!
Av nysgjerrighet - har du en spesiell grunn til at det blir innsett i naturlig syklus eller fikk du velge selv? Har inntrykket av at flere får det nå
Spennende. Setter deg som ruger siden insett er tirsdag jeg da masse lykke til og krysser fingreneTakk for svar Ringte de en gang til og fikk svar. Blir innsett på tirsdag
Det var ikke meg du spurte, men svarer likevel. For min del fikk jeg innsett i naturlig syklus etter et negativt fryseforsøk i styrt syklus og et avbrutt, der progynova ikke hadde klart å overstyre syklusen, og jeg var på vei til å få eggløsning. I tillegg hadde progynova trigget endometriosen min, så etter det første fryseforsøket i styrt syklus fikk jeg økende smerter for hver mnd. Da ble det avgjort at naturlig syklus var rett for meg, noe jeg var veldig glad for.
Skjønner, jeg har en lignende historie, fikk et innsett i naturlig syklus etter follikelutvikling på progynova. Men måtte deretter ha flere innsett i styrt med estradot som fungerte bedre mtp overstyring. Deretter fant vi ut at jeg har endometriose og da ønsket jeg ikke stå på masse østrogen, så nå er jeg over på naturlig igjenTakk for svar Ringte de en gang til og fikk svar. Innsett på tirsdag
Hadde ett avbrutt forsøk i november da slimhinnen ikke responderte på Progynova. Ble aldri tykkere enn 5,6 mm. I naturlig hadde jeg 8 mm på siste kontroll
Håper det går bra denne gangen daSkjønner, jeg har en lignende historie, fikk et innsett i naturlig syklus etter follikelutvikling på progynova. Men måtte deretter ha flere innsett i styrt med estradot som fungerte bedre mtp overstyring. Deretter fant vi ut at jeg har endometriose og da ønsket jeg ikke stå på masse østrogen, så nå er jeg over på naturlig igjen
Like såHåper det går bra denne gangen da
Jeg gikk på Pergoveris første gangen å har nå startet andre rundene med Pergoveris. Fikk Pergoveris denne gangen også, siden legene var fornøyd meg hvordan jeg reagerte på den. Jeg personlig synes kanskje jeg reagerte litt dårlig på den, men kanskje det hadde en del med at jeg var super stresset første gang. Ellers var den grei å sette, men ganirelix var litt svie med. (Samme som fyremadel)Jeg skal gå på nye medisiner denne runden, så jeg er litt usikker på om det er annerledes enn forrige gang. Jeg gikk på Gonal-F (som jeg synes gikk bra med tanke på sprøytestikkene) og Fyremadel (som jeg synes var litt verre). Nå skal jeg bytte til Pergoveris istedenfor Gonal-F (og Fyremadel som forrige gang). Noen andre som har erfaring med Pergoveris?
Jeg ser på felleskatalogen at det er sånn ferdigfylt penn. Jeg ser at jeg skal sette 200 IE hver dag, så nå tenker jeg at jeg bestiller iallfall to penner med 900 IE. Da har jeg for 9 dager, og trenger sikkert mer. Men fy, for en pris det er på de?! Gonal-F er sykt mye billigere! Jeg har ikke veldig lyst til å sitte igjen med mye ubrukt medisinJeg gikk på Pergoveris første gangen å har nå startet andre rundene med Pergoveris. Fikk Pergoveris denne gangen også, siden legene var fornøyd meg hvordan jeg reagerte på den. Jeg personlig synes kanskje jeg reagerte litt dårlig på den, men kanskje det hadde en del med at jeg var super stresset første gang. Ellers var den grei å sette, men ganirelix var litt svie med. (Samme som fyremadel)
Ventetid har virkelig blitt et nytt ord for meg i denne perioden. Det er forferdelig å vente. Håper du kommer i gang snart, og at syklusen din kommer fortStarta med primolut i dag,14 dager på de så forhåpentligvis kommer mens 2-3 dager etter pille slutt og jeg kan starte..skulle i grunn hat uttak denne uka me progynova gjor at mens ikke kom.. hater denne ventetiden..
Ja den er veldig dyr ja. Jeg har hentet ut 3 penner på 900 ie, og 2 penner på 300 ie. Har hentet ut samme mengde som jeg brukte sist. Jeg har 300ie pr dag. På første runden modnet dem ujevnt hos meg. Fikk bare ut 3 egg. 2 ble befrukta og et ferskt ble satt inn i oktober og siste ble satt inn nå i desemberJeg ser på felleskatalogen at det er sånn ferdigfylt penn. Jeg ser at jeg skal sette 200 IE hver dag, så nå tenker jeg at jeg bestiller iallfall to penner med 900 IE. Da har jeg for 9 dager, og trenger sikkert mer. Men fy, for en pris det er på de?! Gonal-F er sykt mye billigere! Jeg har ikke veldig lyst til å sitte igjen med mye ubrukt medisin
Jeg synes også ganirelix/Fyremadel svidde litt. Gonal-F merket jeg ingenting til. Jeg håper virkelig den modner litt bedre enn Gonal-F. Jeg fikk ut 7 egg, men de modnet veldig i utakt. Jeg tenker at det var et av problemene…. Selvom 6 egg ble befruktet, endte det kun med 1 blasto. Håper virkelig at denne runden blir litt mer vellykket