Umulig og svare på. Kan du eventuelt be apoteke holde av om du skulle trenge det?Okei, kan jeg da forvente at jeg må ha Pergoveris for 1-2 dager mer, altså 12-13 dager totalt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Umulig og svare på. Kan du eventuelt be apoteke holde av om du skulle trenge det?Okei, kan jeg da forvente at jeg må ha Pergoveris for 1-2 dager mer, altså 12-13 dager totalt?
Hei dere. Dere som har hvert stimulert flere gang, har et lite spørsmål til dere. Jeg skal ha samme protokoll og samme medisin som sist gang. Og jeg må mest sannsynlig bestille noe av medisinene. Jeg ble jo stimulert i 11 dager med Pergoveris også ganirelix 7, så da måtte jeg gå noen extra dager. Måtte dere ha samme mengde hvis dere brukte samme medisin da, som første gang? Blir dumt å bestille for mye eller for lite
Ja skjønner det er litt umulig. Apotekene som er i nærheten her har ikke inne noen av dem jeg trenger, så alt må bestilles. Men skal snakke med dem om det er mulig å få noen extra.Jeg tror ikke det er mulig å si sikkert hvor mye medisin en trenger, dessverre, men tidligere stimulerer kan vel gi et lite pekepinn. Bor du langt fra et apotek som har disse medisinene hjemme?
Jeg tenker jeg skal bestille hele mengden jeg brukte sist. Ble forlenget med 4 dager tilsammen etter første ul. Ul tar jeg en annen plass en Trondheim, så sykhusapoteket der blir langt unna. Skal snakke med apoteket her i området om dem kan bestille extraJeg har fått beskjed om å bestille opp medisiner så jeg har nok til første UL. Og at jeg så kan hente ut det jeg trenger videre på sykehusapoteket før jeg reiser hjem. Kan det fungere for deg også?
Kan godt være dette varierer fra apotek til apotek - men mitt apotek sa ved bestilling av medisiner de ikke hadde inne at det var bedre å bestille for mye enn for lite. Dersom man ikke henter ut medisinen fordi man kke trenger den, så kunne de sende den tilbake til hovedapoteket de får medisiner fra eller ha den liggende over lengre tid pga holdbarheten.Ja skjønner det er litt umulig. Apotekene som er i nærheten her har ikke inne noen av dem jeg trenger, så alt må bestilles. Men skal snakke med dem om det er mulig å få noen extra.
Ja skal snakke med demKan godt være dette varierer fra apotek til apotek - men mitt apotek sa ved bestilling av medisiner de ikke hadde inne at det var bedre å bestille for mye enn for lite. Dersom man ikke henter ut medisinen fordi man kke trenger den, så kunne de sende den tilbake til hovedapoteket de får medisiner fra eller ha den liggende over lengre tid pga holdbarheten.
Ville spurt apoteket hva de tenker er beste løsning
Herlig! Jeg hadde 22 egg ut på andre uttaket i 2018 og fikk 6 på frys, en av dem fylte nettopp 4 så når du er så likt så må du ha hellet med deg!Resultatet av egguttaket på onsdagen:
23 egg ut
14 modne
10 befruktet og 6 kjempe fine blasto på frys Begynte nesten å gråte i tlf! Tenkt at vi har 6 muligheter av første forsøket!
Ja, må satse på det. Kroppen min har jo vært igjennom en graviditet på naturlige måten før, så får satse på at kroppen samarbeider nå, siden hun sa de var kjempe bra og super utvikling!Herlig! Jeg hadde 22 egg ut på andre uttaket i 2018 og fikk 6 på frys, en av dem fylte nettopp 4 så når du er så likt så må du ha hellet med deg!
Så heldig.. kjempe bra 6på frys er fantastisk, jeg har aldri fått noen på frysResultatet av egguttaket på onsdagen:
23 egg ut
14 modne
10 befruktet og 6 kjempe fine blasto på frys Begynte nesten å gråte i tlf! Tenkt at vi har 6 muligheter av første forsøket!
Spennende.. krysser fingrene for positiv testJeg melder meg inn her!
30ish - 33 - B2 - Hausken - IVF#3 - Synarella, Menopur, Ovitrelle og Cyclogest - oppstart Synarella 20.12
Jeg skal prøve lang protokoll for første gang, og i tillegg blir det ICSI. Veldig spennende med ny protokoll og nye medisiner også, selv om jeg gruer meg litt til nesesprayen og kunstig overgangsalder. Jeg har jo vært heldig og fått mange egg ut tidligere, men det har ikke vært så god befruktning. Derfor vil de prøve ICSI denne gangen, noe jeg stiller meg positiv til Håper selvfølgelig jeg slipper det tredje forsøket og at jeg får positiv test i romjulen
Så herlig at pausen gjorde godt og at du er klar for nytt forsøk Jeg skal ha innsett på neste syklus og er rett etter eggløsning nå, så da er det bare omtrent en måned igjen. Er naturlig syklus så er ikke så mye som skjer i forkant, bare en kontroll eller to.Etter at jeg var i «prøve-bobla» i oktober gikk jeg helt ut av den og vært ute av den siden kjemisk. Tror både hode og kropp trengte en liten pause, men nå merker jeg at jeg gleder meg til å starte opp igjen. Det kjennes skikkelig godt ut, at jeg er mer spent enn nervøsBlir nok 3- 4 uker med venting nå, da jeg regner med å starte medisiner rundt 13.januar. Hva med dere andre? Når forventer dere å starte eller kanskje noen allerede er i gang?
Forventer innsett uke 4.Etter at jeg var i «prøve-bobla» i oktober gikk jeg helt ut av den og vært ute av den siden kjemisk. Tror både hode og kropp trengte en liten pause, men nå merker jeg at jeg gleder meg til å starte opp igjen. Det kjennes skikkelig godt ut, at jeg er mer spent enn nervøsBlir nok 3- 4 uker med venting nå, da jeg regner med å starte medisiner rundt 13.januar. Hva med dere andre? Når forventer dere å starte eller kanskje noen allerede er i gang?
Her starter jeg med medisiner rundt 1. januar, så blir vel uttak i slutten av uke 2 kanskje! Medisiner er bestilt, og gleder meg til å komme igang. Tenker en del på hva jeg skal si/ikke si på jobb ang prosessen da, er så usikker på om det «enkleste» for meg er å være åpen om det, eller ikke.Etter at jeg var i «prøve-bobla» i oktober gikk jeg helt ut av den og vært ute av den siden kjemisk. Tror både hode og kropp trengte en liten pause, men nå merker jeg at jeg gleder meg til å starte opp igjen. Det kjennes skikkelig godt ut, at jeg er mer spent enn nervøsBlir nok 3- 4 uker med venting nå, da jeg regner med å starte medisiner rundt 13.januar. Hva med dere andre? Når forventer dere å starte eller kanskje noen allerede er i gang?
Her starter jeg med medisiner rundt 1. januar, så blir vel uttak i slutten av uke 2 kanskje! Medisiner er bestilt, og gleder meg til å komme igang. Tenker en del på hva jeg skal si/ikke si på jobb ang prosessen da, er så usikker på om det «enkleste» for meg er å være åpen om det, eller ikke.