Mye nærkontakt her også for tiden, 3 bare denne uken..Fått akkurat samme beskjed her i dagmen vi er nærkontakter annenhver dag for tiden så sånn er det nå bare.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mye nærkontakt her også for tiden, 3 bare denne uken..Fått akkurat samme beskjed her i dagmen vi er nærkontakter annenhver dag for tiden så sånn er det nå bare.
Første gang noen her i huset er nærkontakt fakriskFått akkurat samme beskjed her i dagmen vi er nærkontakter annenhver dag for tiden så sånn er det nå bare.
Vi har vært alle sammen denne uken såFørste gang noen her i huset er nærkontakt fakrisk
Regner med det blir mere fremover. Stadig økende smittetall.
og flere meldinger.Mhm blir sånn nåMye nærkontakt her også for tiden, 3 bare denne uken..
Jeg er nærkontakt via fysio, frøkna er nærkontakt via barnehagen… vi skal testes imorgenOg der er lillesøster nærkontakt. Læreren hennes har fått korona.
Her tok vi hurtigtest hjemme. Og følger med på symptomer og tar pcr ved behov. Hun får med en hurtigtest hjem fra skolen i morgen for å ta tirsdag.Jeg er nærkontakt via fysio, frøkna er nærkontakt via barnehagen… vi skal testes imorgen
Det blir detMhm blir sånn nå
Mannen har testa positiv med den testen vi har. Skal teste oss med pcr imorgen. Hvis jeg tester positivt imorgen kan jeg kanskje fortsatt dra på rehabilitering den 9Her tok vi hurtigtest hjemme. Og følger med på symptomer og tar pcr ved behov. Hun får med en hurtigtest hjem fra skolen i morgen for å ta tirsdag.
Ut året de fyller 12 betyr ut dette året. Leder kan ta seg en bolle.Dattera mi fylle 12 år i februar. Kor lenge har eg omsorgsdager? Det står ut det året dei fyller 12år. Vil det sei ut 2022? Eg blir forvirra av det der. På leder virke det som eg ikkje har den retten lenger.
Ut året de fyller 12 betyr ut dette året. Leder kan ta seg en bolle.
Usj stakkar jentungen.Ja syns det var rart men desse reglane er vriene. Eg har kvalm unge, med hodepine og magevondt. Satt inn bøtte og så vente eg. Eg håpa det er anna enn omgangsjuko. Eg var vekke hele forrige uka pga corona. Fekk positiv test etter symptomer kom på torsdag kveld, så håpa eg kunne gå på jobb i morgen.
Usj stakkar jentungen.
Utb2022 jaDattera mi fylle 12 år i februar. Kor lenge har eg omsorgsdager? Det står ut det året dei fyller 12år. Vil det sei ut 2022? Eg blir forvirra av det der. På leder virke det som eg ikkje har den retten lenger.
Her traff det med ett skudd i alle 3.Da var det påvist smitte i klassa til eldste. Føler det nærmer seg mer og mer nå.
Huff. Så mannen din hadde testa positivt. Har han symptomer?Her traff det med ett skudd i alle 3.
God bedring til kengubarnetPositiv hurtigtest på kengubarnet i dag, var i fin form før i dag, dro og badet med kompis og kom hjem som slakt , ble testet og den var veldig positiv..