Januar 2022

Noen som har tips for supertørr og sår hud? Der gipsen har vært… hele høyre hånda.
God, feit, parfymeri krem, hør på apoteket? Litt sent på kvelden nå. Jeg hadde tatt locobase, for der har jeg på badet til ungenes eksem - hender.

Får prøve med den frøkna har for gode perioder.
God plan

Locobase bruker vi i relativt gode tider. I såre tider er det kortison og locobase. I gode tider er de helt fine og trenger ikke smøres egentlig.

Noen som har tips for supertørr og sår hud? Der gipsen har vært… hele høyre hånda.
Slik olje først, og så en god fuktighetskrem.
productimg

Dagen startet med et pang, bokstavelig talt. Ungene hadde løpt hver sin vei og kræsjet inn i hverandre. Som gjorde at en av de løse tennene til frøkna røk ut, og blodet dryppet rundt, hun bet seg i leppa også :wacky:

Rydde/vaske/ handle helg , hjemmebesøk til uka så da er det bare å få orden;) Styrketrening og gåtur står også på planen.

Sov fram til 9:20 føles som jeg har baksmell fast jeg ikke har drukket.
Mannen er på jobb og barna sitter her litt krangel in imellom :rolleyes: Jeg tror de skall få vær med og rydde idag.

I dag skulle jeg bake kake og pizzaboller for i morgen skulle endelig 6 åringen få ha klasseselskap. Invitasjoner levert ut. Søndag 13-15.

Nei. 48 timer etter siste gang hun kastet opp er søndag litt etter 16. Vi utsatte. Hun er fortsatt ikke i form. Så hun skjønner det. Føler seg kvalm. Uvel. Slapp og sliten.

Så da ble det jobbe-helg i stedet,

Back
Topp