Ja, de er jo ofte det. Hvordan går det med ham?Han kommer ned 3-4 netter i uken, men var mer klengete i natt siden han er syk.
Og, skal mellomste testes etter smitte i klassen? Eller er det karantene? Ulike regler rundt i landet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, de er jo ofte det. Hvordan går det med ham?Han kommer ned 3-4 netter i uken, men var mer klengete i natt siden han er syk.
Nå har jeg ikke sett Lille U siden jeg stod opp, og da sov han, men han var ikke febervarm da.Ja, de er jo ofte det. Hvordan går det med ham?
Og, skal mellomste testes etter smitte i klassen? Eller er det karantene? Ulike regler rundt i landet.
Hvordan er formen hans. Her var jenta våken i 1 time i natt. Måtte legge meg in hos henne en stund så når jeg vel sovna så kom minste opp i vår seng. Det gjør han ofte. Og på siden av meg ikke pappaenDu er ikke den eneste.
Lille U kom ned til oss i 2 tiden i natt og ville ligge veldig tett inntil mamma. Koselig det, men jeg fikk ikke sovet så godt og har vondt i ryggen og nakken.
Lille U legger seg mellom oss.Hvordan er formen hans. Her var jenta våken i 1 time i natt. Måtte legge meg in hos henne en stund så når jeg vel sovna så kom minste opp i vår seng. Det gjør han ofte. Og på siden av meg ikke pappaenså sier han jeg liker og sove med deg fordi jeg elsker deg og vil kose meg med deg
![]()
Så braLille U legger seg mellom oss.
Når jeg stod opp hadde han ikke feber lenger, men har ikke sett han siden kl 06:30, og da sov han.
Har hørt han en gang i blant og han høres glad ut![]()
Hva på vg live er det du ser på?Jeg blir kvalm når jeg sitter her og ser på vg live
Tipper det er Breivik rettsaken?Hva på vg live er det du ser på?
Aha...Tipper det er Breivik rettsaken?
Nøyer meg med at jeg har observert en del overskrifter på fremsiden av vgAha...
Det vil jeg ikke se på, ønsker ikke å gi den fyren der oppmerksomhet
De er det umulig å unngå å se, men får ikke mer med meg av saken enn detNøyer meg med at jeg har observert en del overskrifter på fremsiden av vg
De er det umulig å unngå å se, men får ikke mer med meg av saken enn det
Kan vi hoppe over februar og begynnelsen av mars?
Nei det håper jeg ikke vi kanKan vi hoppe over februar og begynnelsen av mars?
Skulle gjerne hoppet over de 4 ukene uten mann og datter på rehabilitering..Jeg har for mye å gjøre i januar og februar og gleder meg villt til 1.3 som er mitt "nytt år og nye muligheter" kombinert med "offisielt vår og snart sommertid!!!!" (sommertid i slutten av mars. Vårjevndøgn er også i mars. Mars er bra!!!!)
Men dersom alt jeg skal gjøre magisk blir gjort, så er jeg glatt med på å hoppe over altså!
Hvordan da?Mannen har en interessant teori om at skuldersmertene kan være referred pain fra galleblæra.