Jeg tok i samme arm som hat brukket håndledd. Tenkte det var bestJeg ble så dårlig av vaksine 2. Og for å ikke snakke om en arm som ikke kunne brukes i hele tatt pga store smerter. Gruer meg til siste vaksine..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg tok i samme arm som hat brukket håndledd. Tenkte det var bestJeg ble så dårlig av vaksine 2. Og for å ikke snakke om en arm som ikke kunne brukes i hele tatt pga store smerter. Gruer meg til siste vaksine..
Det er braGod følelse når vaksinen er tatt da. Krysser fingra for at vi ikke må fortsette med ørten vaksiner framover.
Imponerende.Satt rolig i sengen og ventet imorges hu![]()
Ja jeg er også imponertImponerende.
Vår eldste ropte fra senga "jeg er våken" når det var morgen, hvorpå vi svarte at han kunne komme til oss da. Jentene har vel aldri holdt seg i egen seng når de var små. Minste gjør det ikke enda, hun kommer tuslende inn til oss etter å ha vært på do midt på natta.
God bedring.Lille U har vannkopper![]()
Masse god bedringJeg har mellomste hjemme. Kvalm. Ikke kastet opp, men satt med brekninger så vi lot henne bli hjemme.
Hun var kvalm sist uke også men jeg trodde det skulle gi seg når vi fikk løst opp forstoppelsen. Den kom fredag, men jenta er kvalm
God bedringLille U har vannkopper![]()
God bedring til jenta.Jeg har mellomste hjemme. Kvalm. Ikke kastet opp, men satt med brekninger så vi lot henne bli hjemme.
Hun var kvalm sist uke også men jeg trodde det skulle gi seg når vi fikk løst opp forstoppelsen. Den kom fredag, men jenta er kvalm