Januar 2022

Håper dere har hatt en fin helg:)Arbeidshelg over her. 7,5t fredag og 10timers vakter lørdag og i dag. Ganske hektisk og en del ekstra. Blir bra med fri i morgen :)

Håper dere har hatt en fin helg:)Arbeidshelg over her. 7,5t fredag og 10timers vakter lørdag og i dag. Ganske hektisk og en del ekstra. Blir bra med fri i morgen :)
Den følelsen når arbeidshelga er over og fri på mandag:D

Fin helg her!

men nå irriterer jeg meg litt over at jeg ikke lagret siden på fb hvor jeg så reklame fot skyvedører! Husker ikke hva den het

Kløe kløe utslett ennå:( hvor fort skall medisiner begynne virke:oops: står på Aerius.

(eller allergi - øyedråper /nesespray, altså flytende antihistaminer (ikke kortison spray) for flytende antihistaminer er gull på myggstikk og annen kløe)

Mandag og ny uke. Mye å fylle timene med, ikke noe problem det gitt. Særlig ikke på denne tiden av året, for en regnskapsfører. men vi kommer nok i mål i år også. Og det er tross alt mye mindre overtid er jeg jobber en enn del andre regnskaps og ikke minst revisjonsselskaper.

Mandag ja:) nå begynner fotball og andre aktiviteter. Vi prøver gjør mest mulig lekser idag da har vi bare lesing resten av uken.
Veiledning med Bup imorgen er litt spent om bhg slipper oss in på de møte eller om det er via join.
Liker best når vi er tilstede vid sånne veiledninger.

Guttungen skulle først bruke pengene på iPhone 13, så var det play station 5. Nå vil han ha elektrisk sparkesykkel. Ikke hvilken som helst selvsagt , men lik bestekompisen sin. Så sendt mld til foreldrene nå om hvilken. Den må være til barn og lav fart:) fant en jeg selv likte. Maks 50kg og maks fart 6km :p håpe det er noe sånn kompisen har da. 20km og ikke til barn er uaktuelt :) Han har forhåpentligvis nok til det selv med egne oppstarte penger:) for jul var nylig og ikke lenge siden bursdagen hans heller;) Når han er flink og sparer og vil bruke på det så ok:)

Sitter her og lurer på om det er normalt at håndleddet skal være vondt over 4 uker etterpå. Er det vondt pga at det ikke gror ordentlig? Pga fibromyalgi ? Pga problemer med sener eller nerver? Eller er det helt normalt.
Ikke brukket håndledd her, men jeg har vondt i finger enda. Og det er snart 10 uker siden.

Back
Topp