Januar 2022

Her begynner ikke skolen før tirsdag, men alle skal testes før skolestart så vi har hentet til jentene på barneskolen og skal hente til eldste på ungdomskolen i moegen.

Jeg og mannen mer eller mindre stuck på hjemmekontor, med årsoppgjør og overtid og hele pakka.

Trekk pusten, hold ut. Livet blir bedre i vinterferien

Min er klar for skole i morgen , negativ test nå i kveld. Jeg sksl teste meg på jobb i morgen

Jeg ble 100% sykemeldt i slutten av september på grunn av utbrendthet.
Hadde egentlig vært syk siden før sommerferien og hadde ingen energi den perioden.
Er nå 50% tilbake på jobb, og den eneste grunnen til at jeg fremdeles er noe sykemeldt er for at man skal være sikker på at jeg ikke starter for hardt og får tilbakefall.
Jeg trener ved å være ute å gå fort eller løpe utendørs

Random quote, men jeg tenkte på deg når jeg tittet gjennom plantasjen sine tilbud på grønne planer og de hadde en som heter rotterumpe.

Fysj, tungt å være i første trimester, full dag på jobb etter to uker i senga og uten søvn denne natten. 2,5t.

Random quote, men jeg tenkte på deg når jeg tittet gjennom plantasjen sine tilbud på grønne planer og de hadde en som heter rotterumpe.
Jeg har både rotterumpe, rynkerotterumpe og horebukk i stua :P

Ohoi. Etter et tilsyn som inkluderte dusj, frokost osv (var der en time), så ringer jeg pårørende ang et høreapparat som manglet. Får da beskjed om at bruker har vært sammen med en på nyttårsaften som nå ble bekreftet positiv, så vi måtte følge med de neste dagene...

Inatt hadde jeg en drøm om at noen i barnehagen til frøkna hadde fått byttet navnet sitt til frøkna sitt navn for de syns det var så fint. Følte meg fornærmet og gretten. En ting er å oppkalle ungen din etter min når ungen blir født, men å bytte på eksisterende unge føltes helt galt ut..
Da kan jeg også si at min datter har ett veldig uvanlig navn, så sjansen for at hu kommer i klasse med en med samme navn er ekstremt liten :P
Rare drømmer man skal ha.

Ohoi. Etter et tilsyn som inkluderte dusj, frokost osv (var der en time), så ringer jeg pårørende ang et høreapparat som manglet. Får da beskjed om at bruker har vært sammen med en på nyttårsaften som nå ble bekreftet positiv, så vi måtte følge med de neste dagene...
Uff da.
Masse lykke til og får håpe verken brukeren eller du er smittet

Mistenkte det, ja
Rotterumpene heter det siden blomstene som kommer på den ligner rottehaler.
Madagaskar juvel kalles horebukk siden når den får frø hører man et lite knepp og den skyter ut frøene i alle retninger, veldig vanlig å finne små planter av den rundt naboplantene

Inatt hadde jeg en drøm om at noen i barnehagen til frøkna hadde fått byttet navnet sitt til frøkna sitt navn for de syns det var så fint. Følte meg fornærmet og gretten. En ting er å oppkalle ungen din etter min når ungen blir født, men å bytte på eksisterende unge føltes helt galt ut..
Da kan jeg også si at min datter har ett veldig uvanlig navn, så sjansen for at hu kommer i klasse med en med samme navn er ekstremt liten :p
Rare drømmer man skal ha.

Mine drømmer i natt var direkte preget av boken jeg leste i går. Begynte på ei bok i går kveld og ble litt sen i seng for jeg måtte bare lese ferdig.

Følte i løpet av natten at den der fortjener en oppfølger, så åpen slutt.
Og ja. Googlet i morges, den er den første i en planlagt trilogi. Nr 2 er kommet ut så den ønsker jeg meg til bursdagen.

Mine drømmer i natt var direkte preget av boken jeg leste i går. Begynte på ei bok i går kveld og ble litt sen i seng for jeg måtte bare lese ferdig.

Følte i løpet av natten at den der fortjener en oppfølger, så åpen slutt.
Og ja. Googlet i morges, den er den første i en planlagt trilogi. Nr 2 er kommet ut så den ønsker jeg meg til bursdagen.
Hvilken bok?

Auch

Det blev lite søvn på barn natt til idag :(
Ohh søren så vanskelige de var i ettermiddag:eek:
La alle 3 kl 19:40. Og kl 20 då hadde alle 3 sovna.

Her er det bare 1/3 som sover enda. Ti åringen ligger og sier hun ikke får sove, og trettenåringen spiser kveldsmat. Og mor, skal jobbe litt mer før hun legger seg.

Her er det bare 1/3 som sover enda. Ti åringen ligger og sier hun ikke får sove, og trettenåringen spiser kveldsmat. Og mor, skal jobbe litt mer før hun legger seg.
Nå er mine 5 ,7 og 9 år. Han eldste sier aldri han er trøtt og vil legge seg:p men som regler så sier han dagen etterpå oh det var herlig at sove så lenge :p hun på 7 er mer en sovemor:)

Har dere nyttårsforsetter? Mål for året? Drømmer for året?

(som dere vil dele, da)
Spar penger, ikke bit negler, avslutte ammingen, få lisjmor i egen seng, få unna gjeld/lån (vet 3 store forsvinner i år), tren mer, les mer

Back
Topp