Ja
Gjorde det her, men på Bemfola. Bare type 1,5 dag kortere eller noe da.
Bra, her er den over allerede ser det ut til. Etter kun to sprøyter...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja
Gjorde det her, men på Bemfola. Bare type 1,5 dag kortere eller noe da.
Stimulerte i 9 dager og uttak dag 11.. mannlig faktor her og fikk ut 15 egg på lav dose med gonal f ( 100 ie om dagen)
Jeg pleier vanligvis å gjøre masse research før jeg tar store avgjørelser, men det ble det jo ikke tid til denne gang. Jeg har tusen spørsmål som kverner... Men det jeg lurer mest på er hvor lenge man bruker å stimulere før uttak? Skjønner at det er STORE variasjoner, men jeg lurer litt på hva jeg kan forvente. Planen fra klinikken er å stimulere i 11 dager, også blir det UL på dag 11 og jeg får vite når det blir uttak da. Men bruker man å måtte stimulere mye lenger? Jeg har god AMH og normale verdier ellers om det har noe å si
Kanskje et vanskelig spørsmål å svare på, men jeg har virkelig ikke peiling på det her og er redd for å google meg snøblind![]()

Forstår godt du har mange spørsmål! Håper du har fått litt mer svar nå. Har også skrevet endel fra min prosess fra side 13 i dagboken min![]()
Var god fangst men noen umodene så det var 7 som ble befrukta og 2 ble til blastocyster... så var ikke sånn skikkelig bra, men håper det er nokDet var jo kjempefangstBlir spennende å se hvor mange jeg får ut!
Har begynt testingen 9 dpo (4 dager siden innsett) men tror ikke ovitrelle er ute ennå.. sååå får smøre meg med tolmodighet. 11 dager siden Ovitrelle nåHvordan går det med dere andre som ruger? og når skal dere teste?
Har begynt testingen 9 dpo (4 dager siden innsett) men tror ikke ovitrelle er ute ennå.. sååå får smøre meg med tolmodighet. 11 dager siden Ovitrelle nå
Jeg røk på test 8dpo selv og x)
Unnskyldte meg med at jeg måtte se om den virket.
Blank 9dpo også - men på kvelden trodde jeg kanskje at jeg så 'noe' da jeg lyste på den.. med lommelykt.......altså, hallo...
Men 10 dpo var det strek, og 11dpo fikk jeg positiv digital.![]()
Haha har gjort akkurat det samme sjøl! Desperat etter og se strek![]()
Uredigert bilde 9 dpo, 11 dager etter ovitrelle... tror fortsatt den sitter i gitt...
Ikke første neiFørste testen, eller har du testet ut ovitrellen?
12 dager siden ovitrelle i dag. 5 dager siden innsett så 10 dpoDet er litt forskjellig om testene er tatt på morgenenen eller kvelden... det har jeg ikke skrevet ned så husker ikke helt. Den siste babyplan vanlig tok jeg nå.. så ikke morgentrimIkke første nei12 dager siden ovitrelle i dag. 5 dager siden innsett så 10 dpo
Tror dere løpet er kjørt med negativ test i dag, 11 dpo?![]()
Absolutt ikke! Det var så vidt min klinikk ville godta negativ test 13 dpo fordi de mente det enda var håp. De opplevde ofte at folk ikke fikk positiv test før rundt 14 dpo.
Det er kanskje lurt å forberede seg på det verste sånn mentalt sett, men ikke gi opp enda ❤

Var god fangst men noen umodene så det var 7 som ble befrukta og 2 ble til blastocyster... så var ikke sånn skikkelig bra, men håper det er nok![]()
Av de 5 som var modne ble 3 befruktet, men bare dyrket til 2-dagers (vanlig prosedyre på Riksen). Fikk satt inn 1 som ble til sønnen vår og de andre 2 på frys. Den første av de var den vi prøvde nå, så den ble det ikke noe av. Siste får vi vel vente og seTakk for at du leita framDa gikk det jo relativt fort for deg da! Hvor mange ble befrukta, og hvor mange på frys? Blir litt stressa for at det er for sent med UL på CD 11, men det er kanskje sånn fordi jeg går på så lav dose? Har ikke peiling... Blir nok en lang telefonsamtale til klinikken i morgen
Det går litt opp og ned egentlig. Jeg er veldig gira og spent og tror det er rett valg. Men tårene sitter veldig løst. Jeg kjenner på mye forskjellig. Lei meg fordi vi ikke fikk det til på "vanlig" vis, usikker og nervøs for denne ukjente prosessen og stressa over 1000 forskjellige ting! Jeg er redd for å gjøre noe feil med medisinene. Hva hvis kroppen min responderer dårlig? Hva hvis ingen egg blir befrukta? Hva hvis det er dårlig kvalitet? Jeg regner med at dette er følelser og bekymringer som følger med hele IVF pakken, det bare kom så brått på og jeg har ikke fått satt meg skikkelig inn i det. På mange måter er det kanskje litt greit at vi ikke rakk å tenke så mye, for jeg er sykt god på å overanalysereFår bare ta en dag av gangen og prøve å fokusere på målet!
Hvordan går det med deg da? ❤
Men jeg tror det beste er å bare stole på klinikken og egen kropp selv om det er lettere sagt enn gjort.Altså jeg synes streken på 9 og 10 dpo ser sterkere ut enn på 8 dpoIkke første nei12 dager siden ovitrelle i dag. 5 dager siden innsett så 10 dpo
mine var ganske like etter ferskforsøk. Ble svakere frem til 8 dpo og så sterkere igjen fra 9 dpo (var da gravid