Januar 2021

Usj, venter og venter på positiv el-test:inpain: Kom igjeeeen kroppennnnnn. Cd14 i dag. Det seneste jeg har fått positiv er cd17. Det er på søndag. Jeg orker ikke begynne å bekymre meg for at det skal skje på mandag eller tirsdag igjen?!:p Nei, det må skje innen søndag. Herlighet så klar jeg er:hilarious:

Såååå frustrerende :banghead: Håper egga får fart på seg snart! :)

Har endelig fått bekreftet at blodprøven er negativ, så da får jeg slutte på medisinene :facepalm: Fordelen med at det tok litt tid nå er jo at jeg akkurat bikker over til en uke med ledig kapasitet på Riksen, slik at det kun blir 1 måned pause og nytt forsøk i mars, og ikke som forespeilet på mandag at det kunne bli april :D

Nå er jeg litt lettet og klarer å se frem til mars. Alltid godt å ha en plan :)

Fortsetter å heie på alle dere og håper å få se mange flere positive tester her inne snart :woot:

Åååh, det var jo gode nyheter oppi det hele da :D Håper det blir julebaby på deg ❤

Rart spørsmål. Fristen er jo menstruasjon før 18.00.
jeg blør bare litt, men kun til at det kommer på papiret hvis jeg går på do. Er det nok for å regne i dag som dag 1, eller må man ha skikkelig blødning før 18.00?

Rart spørsmål. Fristen er jo menstruasjon før 18.00.
jeg blør bare litt, men kun til at det kommer på papiret hvis jeg går på do. Er det nok for å regne i dag som dag 1, eller må man ha skikkelig blødning før 18.00?

Mens er skikkelig blødning. Jeg har kunnet hatt lett spotting i flere dager før skikkelig mens. Eller spotting 2 dager før, og ingenting mer. Så jeg ville ikke talt det med før det tar seg opp. :)

Har endelig fått bekreftet at blodprøven er negativ, så da får jeg slutte på medisinene :facepalm: Fordelen med at det tok litt tid nå er jo at jeg akkurat bikker over til en uke med ledig kapasitet på Riksen, slik at det kun blir 1 måned pause og nytt forsøk i mars, og ikke som forespeilet på mandag at det kunne bli april :D

Nå er jeg litt lettet og klarer å se frem til mars. Alltid godt å ha en plan :)

Fortsetter å heie på alle dere og håper å få se mange flere positive tester her inne snart :woot:

Åh, så greit å få fortsette i mars i det minste :D

Jeg også. Ingen tendens t mensen enda. Syklusdag 34. Lengste jeg har hatt på noen måneder nå :( så frustrerende

krysser fingrene for at st olavs plutselig ikke sier at jeg mister plassen min. Syklusen min er ustabil

Det er kun hvis du har vært inaktiv på Crypho i over tre måneder at du 'mister' litt tilgang. Det blir du ikke av at menstruasjonen er en dag sen :)
Har ikke vært noe problem med St. Olavs her mtp plass og kapasitet. :)

Det er kun hvis du har vært inaktiv på Crypho i over tre måneder at du 'mister' litt tilgang. Det blir du ikke av at menstruasjonen er en dag sen :)
Har ikke vært noe problem med St. Olavs her mtp plass og kapasitet. :)

takk. Dette er slik det alltid begynner for meg. Begynner nå, full blødning ved midnatt sikkert

takk. Dette er slik det alltid begynner for meg. Begynner nå, full blødning ved midnatt sikkert

Da plinger du bare på Crypho i morgen, og kaller morgendagen for cd1. En dag frem eller tilbake går fint.
Jeg meldte dem før jul og spurte om jeg kunne få starte 3 uker før planen deres (fordi syklusen min ble så forskjøvet). Da måtte jeg ha time hos dem ca en uke etter de hadde åpnet etter jul. :P Gikk bare godt.

Da har jeg fått bekreftet at det ikke gikk denne gang heller. Negativ test i dag 13 dpo. Kjempevondt.

Får bare håpe at vi har bedre lykke i februar...

Da har jeg fått bekreftet at det ikke gikk denne gang heller. Negativ test i dag 13 dpo. Kjempevondt.

♥️♥️♥️
Lykke til på neste runde, måtte den gå bedre ♥️

Det er vondt, kjære :Heartred kos deg i helga så godt du kan

Stor klem til deg:sorry::Heartred

Sender en strykeklem! Kos deg med noe ekstra godt i helgen! Straks er du klar og motivert for ny runde! Har god tro på at du kommer til å lykkes igjen!!

Første ultralyd er unnagjordt og de fant bare 3 egg som var på 17,15 og 14mm. Jeg ble så utrolig lei meg :sorry: Hadde håpt at det var noen flere egg der. Nå har jeg mistet helt troen på forsøket og begynner å bli redd det kan bli vanskelig for oss å få barn når vi får så få egg på høy dose stimulering :( Egguttaket blir tirsdag.

Første ultralyd er unnagjordt og de fant bare 3 egg som var på 17,15 og 14mm. Jeg ble så utrolig lei meg :sorry: Hadde håpt at det var noen flere egg der. Nå har jeg mistet helt troen på forsøket og begynner å bli redd det kan bli vanskelig for oss å få barn når vi får så få egg på høy dose stimulering :( Egguttaket blir tirsdag.

skjønner at du ble skuffet! Kan jo være at noen flere egg henger seg på? er jo fortsatt noen dager igjen!

skjønner at du ble skuffet! Kan jo være at noen flere egg henger seg på? er jo fortsatt noen dager igjen!

Det var 3 bittesmå eggposer til som var under 7mm, så gynekologen trodde ikke de ville henge seg på. Jeg skal bare stimulere 1 dag til før ovitrelle, så jeg har ikke så mye håp.
Håper bare de få eggene jeg har er av god kvalitet i det minste :)

Etter samtale med klinikken i dag ble det helt klart at det ikke blir mer inseminering på oss. De mente at nå må vi over på IVF dersom vi skal lykkes. Etter en lang prat ble vi enige om vi bare kjører på. Vi kan ikke gi oss nå. Vi er kjempelei oss, kjempestressa og føler egentlig at verden er snudd på hodet.

Back
Topp