Hold motet oppe![]()
Absolutt ❤
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hold motet oppe![]()
Det forstår jeg veldig godt! Krysser fingrene for at det fortsatt er 4 fine blastoer som ligger og koser seg på laben og at det både blir innsett og noen på frysJeg håper...Men samtidig en liten mulighet de ringer før kl 11 i morgen om det ikke er noe å sette tilbake. Men håper virkelig ikke det skjer!!
Litt blandede følelser på og ikke få en oppdatering på så mange dager, og få alt i fleisen på et evt innsett. Får vi en blasto til innsett blir vi så klart utrolig glade, men en liten del av meg kommer jo til å bli skuffet over at det ikke ble noen på frys. Hadde vært greit med en heads up litt før innsett så man kunne håndtert de følelsene alene..
Hvordan føler du deg?Kommer du til å teste i morgen og?

Det forstår jeg veldig godt! Krysser fingrene for at det fortsatt er 4 fine blastoer som ligger og koser seg på laben og at det både blir innsett og noen på frys
Det går fint med meg, takk! Har hatt en fin samtale med mannen. Han er heldigvis alltid optimistisk og god på å se fremover dersom ting ikke blir som man ønsker. Ble enige om å ikke teste mer før på fredag kveld (13dpo) for å få et endelig svar, og dersom det ikke gikk, kjøre på med siste fryseegg på neste syklus (hvis kapasitet på Riksen). Alltid greit å ha en plan synes jeg
Gleder meg til oppdatering fra deg i morgen![]()

Åhhhh, dette var jo helt fantastiske nyheter!Da ruger jeg på en blastocyst
Innsett gikk fint, fikk tatt bilde av embryoet som jeg kan vise til mannen og fikk ultralyd av innsettet, så han får føle han var litt med han og.
Og det ble hele 3 stk på frys i tillegg! Over all forventning, er så utrolig lettet![]()

Gratulerer så mye, kjære Micron! Nyt tilværelsen som ruger. Jeg krysser alt jeg har for at dette var gullegget som ble satt inn i dag! Når er testdato?Så bra, er det blasto du skal sette inn?Var på ultralyd i dag, og alt så bra utskal ha innsett på tirsdag
noen av dere som har brukt babyklister i forbindelse med fryseforsøk??
Men har tenkt å prøve det i neste runde (ikke at jeg har all verdens tro på det i utgangspunktet, men man blir jo litt fortvilet etter hvert som PPene går... Åhhhh, dette var jo helt fantastiske nyheter!Gratulerer så mye, kjære Micron! Nyt tilværelsen som ruger. Jeg krysser alt jeg har for at dette var gullegget som ble satt inn i dag! Når er testdato?

Så bra, er det blasto du skal sette inn?
Hadde babyklister hjemme faktisk, men siden dette var første fryseforsøket mitt, turte jeg ikke å tukle med noeMen har tenkt å prøve det i neste runde (ikke at jeg har all verdens tro på det i utgangspunktet, men man blir jo litt fortvilet etter hvert som PPene går...
)

Jeg gjorde det den gangen jeg ble gravidVar på ultralyd i dag, og alt så bra utskal ha innsett på tirsdag
Da ruger jeg på en blastocyst
Innsett gikk fint, fikk tatt bilde av embryoet som jeg kan vise til mannen og fikk ultralyd av innsettet, så han får føle han var litt med han og.
Og det ble hele 3 stk på frys i tillegg! Over all forventning, er så utrolig lettet![]()
Så koselig med bilde og video for mannen
Og tre til på frys er skikkelig bra! Hurra
Var på ultralyd i dag, og alt så bra utskal ha innsett på tirsdag

Gratulerer som rugerSå koselig med bilde og video for mannen
Og tre til på frys er skikkelig bra! Hurra
![]()

Huff, ja det skjønner jeg. Men da ville jeg bare prøvd det denne runden, er jo flere som har blitt gravide med babyklister. Om det nå var akkurat derfor eller ikke er jo umulig å si, men betyr jo samtidig at det ikke er skadeligja det er blastojaa er så redd for å ødelegge noe, men samtidig så er dette fjerde fryseforsøket vårt, og jeg begynner å blir ganske desperat
![]()
Tusen takk
Hvordan går det med deg, begynt testing etter eggløsning?
men da var jo testingen i gang kan du si, tester hver dag fremover nå
Er så utrolig spent på ul på fredag. Den ul-timen fikk jeg allerede i oktober pga oppfølging av cyste. Så plutselig kommer den godt med ifm fryseforsøket også
Artig at du spør. Hadde så utrolig mye murring i går, på cd5, at jeg bare måtte ta en test. Og den var ikke positiv, men ganske sterk til meg å være. Men altså, det er jo ikke mulig at el var så tidlig. Så er nok bare kroppen som tuller godtBle litt stressa
men da var jo testingen i gang kan du si, tester hver dag fremover nå
Er så utrolig spent på ul på fredag. Den ul-timen fikk jeg allerede i oktober pga oppfølging av cyste. Så plutselig kommer den godt med ifm fryseforsøket også
Er bare cd8 på fredag da, så har etter ordre fra St Olavs bestilt en time på mandag også på cd11. Det er liksom den «offisielle» fryseforsøk-ultralyden. Veldig spennende dager fremover
![]()
Da ruger jeg på en blastocyst
FANTASTISK!!!! Ååååh, nå ble jeg gladHappy ruging ❤

Tusen tusen takk
Hvordan har du det i dag? Ikke kjent noe «menssmerter» i dag?

Nei, absolutt ingentingKjenner meg faktisk ganske avslappa, prøver å tenke at uansett hva som skjer så går det bra. Å stresse endrer ikke utfallet, alt er jo avgjort uansett nå. Håperhåperhåper at det har gått nå, men går det ikke har vi to forsøk igjen og det SKAL ende godt
Når tenker du å teste?