Januar 2020

Testdato i dag. Mensen ikke kommet, men den kan vel forsinkes på medisiner har jeg skjønt.. Får ikke slutta med dem, før Riksen får blodprøven(2-4 dager):(
Ja, jeg føler meg helt tom, og skjønner ikke hvorfor bra egg ikke vil feste seg:arghh:

Har tenkt mye på deg. :Heartred Så utrolig leit. Forstår frustrasjonen din så inderlig godt, og den tomhetsfølelsen får jeg frysninger av å tenke på. Heldigvis blir det litt lettere etterhvert. Hadde du flere på frys? Ca. samme problemstilling her. Gode embryo, men det blir enten negativt eller går til til grunne.

Har tenkt mye på deg. :Heartred Så utrolig leit. Forstår frustrasjonen din så inderlig godt, og den tomhetsfølelsen får jeg frysninger av å tenke på. Heldigvis blir det litt lettere etterhvert. Hadde du flere på frys? Ca. samme problemstilling her. Gode embryo, men det blir enten negativt eller går til til grunne.
Ja, har igjen 5stk.. Men er litt der nå, at jeg ser ikke vitsen med flere innsett før det blir sjekka mer/jeg får mer støttemedisin.. :( det vi sette inn kå, var jo såå bra, hadde fortsatt utviklingen etter opptining..

Testdato i dag. Mensen ikke kommet, men den kan vel forsinkes på medisiner har jeg skjønt.. Får ikke slutta med dem, før Riksen får blodprøven(2-4 dager):(
Ja, jeg føler meg helt tom, og skjønner ikke hvorfor bra egg ikke vil feste seg:arghh:
Forferdelig følelse :( Tomhetsfølelsen kan spise deg opp. Håper du har god støtte rundt deg.
Kjære deg - gjør det du trenger nå. Be dem utrede deg, ta deg en pause, eller hva enn du selv trenger for å finne styrke og håpet igjen.
❤️

Da er egguttaket overstått, og fikk ut 11 egg❤️ Det gikk over all forventning, kjente så og si ingenting :D Nå er det bare å vente i spenning på beskjed om hvor mange som ble befruktet!

Så fint å høre! Jeg er igang med første forsøk selv, og ville ikke svare deg om egguttak da det på meg gjorde uffattelig vondt på den ene siden. Kunne nesten ikke gå resten av dagen og dagen etter :confused: Så det er veldig individuelt hva folk synes. Men så herlig å høre at det gikk så fint for deg :Heartred Krysser fingre for deg!

Fått beskjed fra klinikken at 7 av 11 egg er befruktet ❤️ Innsett i morgen!! Æææhhhh!!

Hvor mange befruktede egg har dere andre fått? Hvordan velger de ut «det rette» egget for tilbakesetting?

Så fint å høre! Jeg er igang med første forsøk selv, og ville ikke svare deg om egguttak da det på meg gjorde uffattelig vondt på den ene siden. Kunne nesten ikke gå resten av dagen og dagen etter :confused: Så det er veldig individuelt hva folk synes. Men så herlig å høre at det gikk så fint for deg :Heartred Krysser fingre for deg!

Oi! Såpass! Ja det er nok veldig individuelt. Tusen takk:Heartred hvor langt er du i prosessen? :Heartred

Oi! Såpass! Ja det er nok veldig individuelt. Tusen takk:Heartred hvor langt er du i prosessen? :Heartred
Jeg satte opp egg onsdag i forrige uke, så jeg skal teste neste onsdag :happy:

Fått beskjed fra klinikken at 7 av 11 egg er befruktet ❤️ Innsett i morgen!! Æææhhhh!!

Hvor mange befruktede egg har dere andre fått? Hvordan velger de ut «det rette» egget for tilbakesetting?

Spennende!! Jeg fikk 5 befruktede ut av 13. Innsett var veldig koselig synes jeg, og gikk fort!

Kommet hjem etter uttak nå, det gikk greit var vondt men ikke i nærheten av det jeg hadde sett for meg :joyful: jeg fikk ut syv egg, nå er det bare å vente på tlf fra sykehuset i morgen.

Jeg satte opp egg onsdag i forrige uke, så jeg skal teste neste onsdag :happy:

Spennende!! Jeg fikk 5 befruktede ut av 13. Innsett var veldig koselig synes jeg, og gikk fort!

å, så spennende!! Ikke lenge igjen til testing da:nailbiting: Selv om jeg kan tenke meg at tiden står stille fra tilbakesetting til testdato?:wtf:

Noen som tar prednisolon? Og merker noe til bivirkninger?
Er første gang vi prøver det nå og merker såååå mye rart.
Er ufattelig trøtt, kvalm, fryser hele tiden med følelse om at nå blir jeg syk også blir jeg fort sliten. Oppblåst i magen og ømme pupper kommer fra lutinusen. Ble bare så veldig mye mer enn jeg hadde trodd etter innsett:meh:

Så bra resultat!:) Sist forsøk fikk jeg ut 11, og av dem 9 modne, og 9 befruktet:joyful:

Da kan jeg flyttes over på ruger:happy: Testdato 14/2 :nailbiting: Et perfekt lite to-dagers embryo er nå satt inn :Heartred Bare to av syv befruktede egg hadde god utvikling. Men, to er bedre enn ingen! Også håper vi at det er gullegget som er satt inn:Heartred

:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
7 dager etter innsett i dag, streken er ordentlig rosa i virkeligheten. Så spent på hva som skjer

Vedlegg

• 28C266D8-3904-48E7-A6DE-F8D2B21BAC2C.jpeg
    28C266D8-3904-48E7-A6DE-F8D2B21BAC2C.jpeg
    10,7 KB · Visninger: 106
Er på DPO9 etter et avlyst IVF nå. Ble bare to store follikler så ble ovitrelle+vanlig samleie denne runden. Ble overstimulert sist så startet veeldig lavt på gonal-f’en nå. Fremdeles overstimulert nå, føles ut som helt meningsløse smerter for de to store folliklene. Hva skal man med tredve midt-på-treet liksom :facepalm: Håper inderlig det klaffer, kjenner det sliter på psyken. Ikke er sjefen så glad i sykemeldingene mine heller :dead:

Back
Topp