Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Testdato i dag. Mensen ikke kommet, men den kan vel forsinkes på medisiner har jeg skjønt.. Får ikke slutta med dem, før Riksen får blodprøven(2-4 dager)
Ja, jeg føler meg helt tom, og skjønner ikke hvorfor bra egg ikke vil feste seg![]()
Så utrolig leit. Forstår frustrasjonen din så inderlig godt, og den tomhetsfølelsen får jeg frysninger av å tenke på. Heldigvis blir det litt lettere etterhvert. Hadde du flere på frys? Ca. samme problemstilling her. Gode embryo, men det blir enten negativt eller går til til grunne.Ja, har igjen 5stk.. Men er litt der nå, at jeg ser ikke vitsen med flere innsett før det blir sjekka mer/jeg får mer støttemedisin..Har tenkt mye på deg.Så utrolig leit. Forstår frustrasjonen din så inderlig godt, og den tomhetsfølelsen får jeg frysninger av å tenke på. Heldigvis blir det litt lettere etterhvert. Hadde du flere på frys? Ca. samme problemstilling her. Gode embryo, men det blir enten negativt eller går til til grunne.
Forferdelig følelseTestdato i dag. Mensen ikke kommet, men den kan vel forsinkes på medisiner har jeg skjønt.. Får ikke slutta med dem, før Riksen får blodprøven(2-4 dager)
Ja, jeg føler meg helt tom, og skjønner ikke hvorfor bra egg ikke vil feste seg![]()
Eg har akkurat tatt mi første Menopur-sprøyte, så eg kan flyttast til stimulerer!! Iiiik! Spennande og skummelt!![]()
Da er egguttaket overstått, og fikk ut 11 eggDet gikk over all forventning, kjente så og si ingenting
Nå er det bare å vente i spenning på beskjed om hvor mange som ble befruktet!
Krysser fingre for deg!ÅneiJeg kan strykes fra gravid![]()

Så fint å høre! Jeg er igang med første forsøk selv, og ville ikke svare deg om egguttak da det på meg gjorde uffattelig vondt på den ene siden. Kunne nesten ikke gå resten av dagen og dagen etterSå det er veldig individuelt hva folk synes. Men så herlig å høre at det gikk så fint for deg
Krysser fingre for deg!
hvor langt er du i prosessen? 
Jeg satte opp egg onsdag i forrige uke, så jeg skal teste neste onsdagOi! Såpass! Ja det er nok veldig individuelt. Tusen takkhvor langt er du i prosessen?
![]()

Fått beskjed fra klinikken at 7 av 11 egg er befruktetInnsett i morgen!! Æææhhhh!!
Hvor mange befruktede egg har dere andre fått? Hvordan velger de ut «det rette» egget for tilbakesetting?
Jeg satte opp egg onsdag i forrige uke, så jeg skal teste neste onsdag
Spennende!! Jeg fikk 5 befruktede ut av 13. Innsett var veldig koselig synes jeg, og gikk fort!
Selv om jeg kan tenke meg at tiden står stille fra tilbakesetting til testdato?

Så bra resultat!Fått beskjed fra klinikken at 7 av 11 egg er befruktetInnsett i morgen!! Æææhhhh!!
Hvor mange befruktede egg har dere andre fått? Hvordan velger de ut «det rette» egget for tilbakesetting?

Hehe... Det går faktisk fint, er overraskende tålmodigå, så spennende!! Ikke lenge igjen til testing daSelv om jeg kan tenke meg at tiden står stille fra tilbakesetting til testdato?
![]()
Håper inderlig det klaffer, kjenner det sliter på psyken. Ikke er sjefen så glad i sykemeldingene mine heller