Januar 2020

Tusen hjertelig:Heartred hvordan går det med deg?:love7
Håper du gliser fra øre til øre, og klarer å nyte følelsen! ❤️

Jeg er ferdig med optimismen, og er gått inn i forberedelsene på skuffelse. Leter selvfølgelig etter symptomer, men unnskylder alt jeg kjenner med Lutinus :bored:
Er bare 10 DPO, så skal fremdeles holde ut med denne spenningen en god stund til. Offisiell testdato hos UNN er 7/2...!

Ikke noe sterkere strek i dag, Dessverre:rolleyes::( satser på at det er tidlig enda! Har googlet babyplan tidligtest her, og ser ut som det er variert erfaring med dem:banghead:
Åh :Heartred Det er jo enda kjempetidlig, og tidlig testing gir jo akkurat denne kjipe usikkerheten. Jeg krysser fingre og tær! :Heartred

Negativ test her i dag :banghead: Ikm i dag, så håper mensen kommer snart og at vi får starte opp igjen ganske kjapt...

Gratulerer så mye til dere som er gravid og lykke til videre til alle andre :love7

Negativ test her i dag :banghead: Ikm i dag, så håper mensen kommer snart og at vi får starte opp igjen ganske kjapt...

Gratulerer så mye til dere som er gravid og lykke til videre til alle andre :love7
Uff! ❤️ Så leit å lese. Håper du får mensen fort, og at du kan settene gang fort. Har du egg på frys?

Styrkleklemmer fra meg!

Uff! ❤️ Så leit å lese. Håper du får mensen fort, og at du kan settene gang fort. Har du egg på frys?

Styrkleklemmer fra meg!

Takk :Heartred

Har ikke på frys, dette var første forsøk som ble avbrutt og omgjort til AIH. Så sjansen var liten, men det gjemmer seg alltid et lite håp selv om jeg prøver å være realistisk.

Så utrolig leit :Heartred:( Håper dere får komme i gang med nytt forsøk fort. Diger klem :Heartred

Ny kontroll på meg i dag, alt stod bra til så da blir det egguttak på torsdag :wideyed:
Mitt første uttak noen tips? Gruer meg veldig :(

Ny kontroll på meg i dag, alt stod bra til så da blir det egguttak på torsdag :wideyed:
Mitt første uttak noen tips? Gruer meg veldig :(
Hei! Så fint at alt sto bra til! Da nærmer det seg enda en milepæl.
Jeg har hatt to uttakk, og gruet meg som deg på første - men uten grunn. Jeg reagerte på smertestillende som jeg fikk (oxinorm) - kasta opp og styra verre, det gjorde opplevelse forferdelig. Kan ikke huske at jeg syns selve uttaket var veldig vondt, husker det som stikk av menssmerter. Dette uttaket fikk jeg smertestillende i venflon, og hadde en helt grei opplevelse. Kjente kun enkelte stikk når de hentet ut egg som lå langt opp(?).
Var noe øm og støl i etterkant - men ble sykemeldt. Så varmeflaske og Paracet var alfaomega!!

Har du fått smertestillende du skal ta en time før? Husk å puste, og ha en hånd og holde i - så er det over ganske så fort.

Masse lykke til!! ❤️

Så utruleg kjipt! Varm klem til deg, håpar deg klaffar snart! ❤️

Eg har akkurat tatt mi første Menopur-sprøyte, så eg kan flyttast til stimulerer!! Iiiik! Spennande og skummelt! ❤️

Forresten, det var mykje vondare å ta sprøyta enn eg hadde trudd... Visste at det skulle vera ekkelt å stikka seg sjølv, men ikkje at det var såpass vondt å sprøyta inn sjølve innhaldet. Men det blir forhåpentlegvis bedre med litt trening... :dead:

Back
Topp