Jaaaa!@Fiiol jeg kan flyttes til gravidvåger meg over, måtte det holde til oktober
Åååh, kjære fjellgeita! Gratulerer!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaaaa!@Fiiol jeg kan flyttes til gravidvåger meg over, måtte det holde til oktober
Tusen hjerteligJaaaa!
Åååh, kjære fjellgeita! Gratulerer!!![]()
hvordan går det med deg?
Ikke noe sterkere strek i dag, DessverreJeg ser noe, såvidt! Hvordan har det gått i dag?![]()

Håper du gliser fra øre til øre, og klarer å nyte følelsen!Tusen hjertelighvordan går det med deg?
![]()
ÅhIkke noe sterkere strek i dag, Dessverresatser på at det er tidlig enda! Har googlet babyplan tidligtest her, og ser ut som det er variert erfaring med dem
![]()
Det er jo enda kjempetidlig, og tidlig testing gir jo akkurat denne kjipe usikkerheten. Jeg krysser fingre og tær! 
Ikm i dag, så håper mensen kommer snart og at vi får starte opp igjen ganske kjapt... 
Uff!Negativ test her i dagIkm i dag, så håper mensen kommer snart og at vi får starte opp igjen ganske kjapt...
Gratulerer så mye til dere som er gravid og lykke til videre til alle andre![]()
Uff!Så leit å lese. Håper du får mensen fort, og at du kan settene gang fort. Har du egg på frys?
Styrkleklemmer fra meg!

Så utrolig leitNegativ test her i dagIkm i dag, så håper mensen kommer snart og at vi får starte opp igjen ganske kjapt...
Gratulerer så mye til dere som er gravid og lykke til videre til alle andre![]()

Du kan sette meg på gravid ❤Nå er det MANGE på ruge-listen
Heia, heia!
Jippiiii!! Gratulerer, Lillebille!Du kan sette meg på gravid ❤

Tusen takk! ❤ Håper spiren holder seg på plass nå ❤Jippiiii!! Gratulerer, Lillebille!![]()
Tusen takk ❤ Håper bare det går bra dette ❤Gratulerer![]()
Hei! Så fint at alt sto bra til! Da nærmer det seg enda en milepæl.Ny kontroll på meg i dag, alt stod bra til så da blir det egguttak på torsdag
Mitt første uttak noen tips? Gruer meg veldig![]()
Så utruleg kjipt! Varm klem til deg, håpar deg klaffar snart!Negativ test her i dagIkm i dag, så håper mensen kommer snart og at vi får starte opp igjen ganske kjapt...
Fantastisk!!! Gratulerer så mykje!Du kan sette meg på gravid ❤