Januar 2020

Jeg har vært kjempetrøtt alle gangene på cyclogest iallefall. Er vanligvis ikke det. Og ganske ustabil i humør på hjemmebane :hilarious: Spiser mer og oftere også på de tablettene.. Denne gangen er vel bare forskjellen at jeg plages med å sovne på kveldene.
Ah, kjenner igjen ustabilt humør :hilarious: må du gå på cyclogest lenge?

Jeg ser veldig godt en strek! Gratulerer ❤❤❤
forsiktig sier jeg takk:Heartred

Ah, kjenner igjen ustabilt humør :hilarious: må du gå på cyclogest lenge?

forsiktig sier jeg takk:Heartred
Jeg håper iallefall det bare er på hjemmebane... :hilarious: jobber på barneskole så jobber hardt med meg selv enkelte ganger :hilarious:

Jeg fikk beskjed om å hente ut 3 pk så håper i grunn jeg slipper å gå på de så mye lengre.. men har en åpnet pakke liggende fra forrige forsøk. Kanskje det går ann å trappe litt ned? Bare ta en om kvelden? Tror det er litt forskjellig hva de gjør:) Hva har dem sagt til deg?

Jeg har skikkelig vondt i magen. Sånn vondt at jeg vurderer å ringe legevakten. Tenkte jeg måtte ta en test, og jeg troor jeg ser strek for første gang i mitt liv:eek::eek::eek::eek:
Åååh!! Nå begynte jeg nesten å grine!! Jeg ser også en strek!! ❤️❤️

Hvordan vondt har du i magen? Har det gitt seg?

Jeg håper iallefall det bare er på hjemmebane... :hilarious: jobber på barneskole så jobber hardt med meg selv enkelte ganger :hilarious:

Jeg fikk beskjed om å hente ut 3 pk så håper i grunn jeg slipper å gå på de så mye lengre.. men har en åpnet pakke liggende fra forrige forsøk. Kanskje det går ann å trappe litt ned? Bare ta en om kvelden? Tror det er litt forskjellig hva de gjør:) Hva har dem sagt til deg?
Hehe, blir vel å telle til ti inni seg ett par ganger der:p ah, du tar flere om dagen? Glad jeg slipper det:wacky: jeg tar en om kvelden, har fått beskjed om at dersom jeg blir gravid må jeg gå på den til uke 9, sammen med lutinus og progynova x3 daglig. I tillegg må jeg gå på klexane til ett par uker etter fødsel. Så blir nok å holde styr på:wacky:

Her er det definitivt strek!:smiley-bounce016
Hvor mange dpo er du i dag? Herregud, så stas!! :Heartred
jeg er bare 11, så testdato er ikke før søndag:oops:

Åååh!! Nå begynte jeg nesten å grine!! Jeg ser også en strek!! ❤️❤️

Hvordan vondt har du i magen? Har det gitt seg?
åå:Heartred fin melding! Dette er stort! klarer ikke helt sette ord på det, føler at magen skal sprekke på en måte. Har ikke gitt seg. Vurderer sterkt å ringe legevakta mtp alle tabletter og sprøyter jeg går på. Bare for å høre hva de sier:confused:

åå:Heartred fin melding! Dette er stort! klarer ikke helt sette ord på det, føler at magen skal sprekke på en måte. Har ikke gitt seg. Vurderer sterkt å ringe legevakta mtp alle tabletter og sprøyter jeg går på. Bare for å høre hva de sier:confused:
Bedre å ringe legevakta enn å lure og ha så innmari vondt! ❤️
Ring dem. ❤️

Hehe, blir vel å telle til ti inni seg ett par ganger der:p ah, du tar flere om dagen? Glad jeg slipper det:wacky: jeg tar en om kvelden, har fått beskjed om at dersom jeg blir gravid må jeg gå på den til uke 9, sammen med lutinus og progynova x3 daglig. I tillegg må jeg gå på klexane til ett par uker etter fødsel. Så blir nok å holde styr på
Ah! Jeg tar en morgen og en kveld. Er eneste medisinen jeg har tatt denne runden :) Skjønner du har endel mer å holde kontroll på :p

Ah! Jeg tar en morgen og en kveld. Er eneste medisinen jeg har tatt denne runden :) Skjønner du har endel mer å holde kontroll på :p
Det høres herlig ut:hilarious: om jeg må heve stemmen i hjemmet så bryter jeg ut med «du har ikke noe du skulle sagt, jeg tar tabletter i alle hull og avslutter med sprøyte i magen så blæ» da blir det hvertfall stilt:hilarious::hilarious:

Jeg har skikkelig vondt i magen. Sånn vondt at jeg vurderer å ringe legevakten. Tenkte jeg måtte ta en test, og jeg troor jeg ser strek for første gang i mitt liv:eek::eek::eek::eek:
Ååååh, ser strek! Så fantastisk, gratulerer!! ❤️ Om du fortsatt har sterke smerter, ville eg ha ringt legevakten, ja. Håpar smertene gir seg og at dette er terminspire!

Ååååh, ser strek! Så fantastisk, gratulerer!! ❤️ Om du fortsatt har sterke smerter, ville eg ha ringt legevakten, ja. Håpar smertene gir seg og at dette er terminspire!
Takk:Heartred det har heldigvis gitt seg nå:Heartred men om de kommer tilbake så ringer jeg med en gang:D

Det høres herlig ut:hilarious: om jeg må heve stemmen i hjemmet så bryter jeg ut med «du har ikke noe du skulle sagt, jeg tar tabletter i alle hull og avslutter med sprøyte i magen så blæ» da blir det hvertfall stilt:hilarious::hilarious:
Hahahaha!! :hilarious::hilarious: Håper humøret blir mer stabilt etterhvert :hilarious:

Helt sant! Roet seg for ett kvarter siden ca. Men om det begynner igjen så ringer jeg:)

hvordan går det med rugingen din?:Heartred
Joda, takk som spør - rugedag 1 har forbigått i svært sakte tempo....! :bored:
Men jeg er (som vanlig) ved godt mot fremdeles! Kost meg med koffeinfrikaffe, og prøvd å nyte optimismen før jeg vet at den negative kommer å tar meg om noen dager. :stop:

Er magen fremdeles rolig? ❤️

Ønskemamma91 - 28 år - barn no.1 - ICSI- Fertilitetsavdeling Sør, Porsgrunn - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Crinone - Uttak 20.01.20 og innsett 22.01.20 - 13 egg ut, 5 befruktet og 4 frys - testdato 05.02.20 :)

Ønskemamma91 - 28 år - barn no.1 - ICSI- Fertilitetsavdeling Sør, Porsgrunn - Menopur, Fyremadel, Ovitrelle og Crinone - Uttak 20.01.20 og innsett 22.01.20 - 13 egg ut, 5 befruktet og 4 frys - testdato 05.02.20 :)
Velkommen i rugegjengen! ❤️ Lykke til! Er formen din fin?

Så spennande!! ❤️ Er dette første forsøk og innsett? Kryssar fingrane!

Back
Topp