Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når tenkte du å teste? ❤ Jeg fikk svaaak strek 5 dager etter innsett5 dager siden innsett. dagene går med til jobb og hvil, så kanskje det er noe eller bare jobben som tapper meg for krefter. Nervepirrende dager i vente nå![]()
Trist å lese..Gikk ikke bra dette, nei. Testet i går og t ganger i dag, idag 12 dpo. Krystallklart negativ. Begynte å spotte litt ikveld så mensen er i rute, som forventet i morgen.
Lykke til dere andre!![]()
Nei, så tristGikk ikke bra dette, nei. Testet i går og t ganger i dag, idag 12 dpo. Krystallklart negativ. Begynte å spotte litt ikveld så mensen er i rute, som forventet i morgen.

Kan være tidlig enda!Gikk ikke bra dette, nei. Testet i går og t ganger i dag, idag 12 dpo. Krystallklart negativ. Begynte å spotte litt ikveld så mensen er i rute, som forventet i morgen.

Tenker at jeg skal prøve å holde meg til fredag denne gang, da er jeg 13dpo. Aldri holdt meg så lenge førNår tenkte du å teste? ❤ Jeg fikk svaaak strek 5 dager etter innsett![]()
ikke klar for en skuffelse nå, lettere å eventuelt takle den i helga
håper den sitter i 9mnd
Jeg ser den.. håper du får to fine streker når du bestemmer deg for å teste ❤Tenker at jeg skal prøve å holde meg til fredag denne gang, da er jeg 13dpo. Aldri holdt meg så lenge førikke klar for en skuffelse nå, lettere å eventuelt takle den i helga
Veldig kjekt at du har fått positiv testhåper den sitter i 9mnd
![]()
TakkJeg ser den.. håper du får to fine streker når du bestemmer deg for å teste ❤
Tusentakk! Aldri hatt positiv test før ❤

Så trist! Sender styrkeklemmar din veg. Håpar det klaffar i neste runde.Gikk ikke bra dette, nei. Testet i går og t ganger i dag, idag 12 dpo. Krystallklart negativ. Begynte å spotte litt ikveld så mensen er i rute, som forventet i morgen.
Så leit!Gikk ikke bra dette, nei. Testet i går og t ganger i dag, idag 12 dpo. Krystallklart negativ. Begynte å spotte litt ikveld så mensen er i rute, som forventet i morgen.
Disse rugedagene! Du er flink som hviler da! Viktig! Håper du får tiden til å gå fort til du skal begynne å teste!5 dager siden innsett. dagene går med til jobb og hvil, så kanskje det er noe eller bare jobben som tapper meg for krefter. Nervepirrende dager i vente nå![]()
Ja ❤ Håper bare de fortsetter å bli sterkere og at alt går som det skal.Takk
ah, tenk så herlig da! Må være fantastiskhar du noen tegn på at du er gravid da?
![]()
Så då blir det sprøytestart om eit par dagar. Må berre pugga instruksjonsvideoen for Menopur før det... Er tretthet en bivirkning fra cyclogest?Ja ❤ Håper bare de fortsetter å bli sterkere og at alt går som det skal.
Merker i grunn ingenting annerledes enn de forrige rundene så regner med det er bivirkninger fra cyclogest. Er småkvalm og supertrøtt![]()
Her er det hvil hver dag etter jobb. Så kanskje det er en an grunnene
Oooi! Så spennende!Jeg har skikkelig vondt i magen. Sånn vondt at jeg vurderer å ringe legevakten. Tenkte jeg måtte ta en test, og jeg troor jeg ser strek for første gang i mitt liv![]()

Jeg ser noe! 
Hvorfor legger dere en fliseklemme ved siden av testene?Wææ! SkummeltOooi! Så spennende!Jeg ser noe!
Dette har jeg lurt på...Hvorfor legger dere en fliseklemme ved siden av testene?
God bedring!!
Jeg har vært kjempetrøtt alle gangene på cyclogest iallefall. Er vanligvis ikke det. Og ganske ustabil i humør på hjemmebaneEr tretthet en bivirkning fra cyclogest?Her er det hvil hver dag etter jobb. Så kanskje det er en an grunnene
![]()
Spiser mer og oftere også på de tablettene.. Denne gangen er vel bare forskjellen at jeg plages med å sovne på kveldene.Jeg ser veldig godt en strek! Gratulerer ❤❤❤Jeg har skikkelig vondt i magen. Sånn vondt at jeg vurderer å ringe legevakten. Tenkte jeg måtte ta en test, og jeg troor jeg ser strek for første gang i mitt liv![]()