Januar 2020

Gikk ikke bra dette, nei. Testet i går og t ganger i dag, idag 12 dpo. Krystallklart negativ. Begynte å spotte litt ikveld så mensen er i rute, som forventet i morgen.

Lykke til dere andre! :Heartbigred

5 dager siden innsett. dagene går med til jobb og hvil, så kanskje det er noe eller bare jobben som tapper meg for krefter. Nervepirrende dager i vente nå:confused:

Gikk ikke bra dette, nei. Testet i går og t ganger i dag, idag 12 dpo. Krystallklart negativ. Begynte å spotte litt ikveld så mensen er i rute, som forventet i morgen.

Nei, så trist :( Blir det et fryseforsøk snart da? :Heartred

Når tenkte du å teste? ❤ Jeg fikk svaaak strek 5 dager etter innsett :)
Tenker at jeg skal prøve å holde meg til fredag denne gang, da er jeg 13dpo. Aldri holdt meg så lenge før:yuck: ikke klar for en skuffelse nå, lettere å eventuelt takle den i helga:wacky:

Veldig kjekt at du har fått positiv test:Heartred håper den sitter i 9mnd:love7

Tenker at jeg skal prøve å holde meg til fredag denne gang, da er jeg 13dpo. Aldri holdt meg så lenge før:yuck: ikke klar for en skuffelse nå, lettere å eventuelt takle den i helga:wacky:

Veldig kjekt at du har fått positiv test:Heartred håper den sitter i 9mnd:love7
Jeg ser den.. håper du får to fine streker når du bestemmer deg for å teste ❤

Tusentakk! Aldri hatt positiv test før ❤

Så trist! Sender styrkeklemmar din veg. Håpar det klaffar i neste runde. ❤️

Så leit! ❤️
Men ikke gi opp før mensen kommer!

5 dager siden innsett. dagene går med til jobb og hvil, så kanskje det er noe eller bare jobben som tapper meg for krefter. Nervepirrende dager i vente nå:confused:
Disse rugedagene! Du er flink som hviler da! Viktig! Håper du får tiden til å gå fort til du skal begynne å teste! ❤️

Takk:Heartred

ah, tenk så herlig da! Må være fantastisk:rolleyes: har du noen tegn på at du er gravid da?:happy:
Ja ❤ Håper bare de fortsetter å bli sterkere og at alt går som det skal.
Merker i grunn ingenting annerledes enn de forrige rundene så regner med det er bivirkninger fra cyclogest. Er småkvalm og supertrøtt :p

Blenda test i dag 12 DPO. :banghead: Så då blir det sprøytestart om eit par dagar. Må berre pugga instruksjonsvideoen for Menopur før det... :p Kryssar fingrane for at det er litt hjelp som skal til for å få ein lillebror eller ei lillesøster. ❤️

Jeg har skikkelig vondt i magen. Sånn vondt at jeg vurderer å ringe legevakten. Tenkte jeg måtte ta en test, og jeg troor jeg ser strek for første gang i mitt liv:eek::eek::eek::eek:

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    9,6 KB · Visninger: 143
Ja ❤ Håper bare de fortsetter å bli sterkere og at alt går som det skal.
Merker i grunn ingenting annerledes enn de forrige rundene så regner med det er bivirkninger fra cyclogest. Er småkvalm og supertrøtt :p
Er tretthet en bivirkning fra cyclogest?:wtf: Her er det hvil hver dag etter jobb. Så kanskje det er en an grunnene:hungover:

Jeg har skikkelig vondt i magen. Sånn vondt at jeg vurderer å ringe legevakten. Tenkte jeg måtte ta en test, og jeg troor jeg ser strek for første gang i mitt liv:eek::eek::eek::eek:
Oooi! Så spennende! :nailbiting::Heartbigred Jeg ser noe! :Heartred

Dette har jeg lurt på... :shy: Hvorfor legger dere en fliseklemme ved siden av testene?

God bedring!!

Oooi! Så spennende! :nailbiting::Heartbigred Jeg ser noe! :Heartred

Dette har jeg lurt på... :shy: Hvorfor legger dere en fliseklemme ved siden av testene?

God bedring!!
Wææ! Skummelt :rolleyes:

slik at kameraet fokuserer bedre bruker hvertfall jeg. Eller, er første gang da:p

Er tretthet en bivirkning fra cyclogest?:wtf: Her er det hvil hver dag etter jobb. Så kanskje det er en an grunnene:hungover:
Jeg har vært kjempetrøtt alle gangene på cyclogest iallefall. Er vanligvis ikke det. Og ganske ustabil i humør på hjemmebane :hilarious: Spiser mer og oftere også på de tablettene.. Denne gangen er vel bare forskjellen at jeg plages med å sovne på kveldene.

Back
Topp