Januar 2020

Håper alt går deres vei med forsøket nå - kanskje det hjelper med litt progesteron støtte og lignende.
Jeg er blitt utredet på lignende vis - og de fant heller ingenting sa de først, men hadde noen lave TSH verdier - så er satt på stoffskiftemedisin før vi satte i gang nå.

Hvordan gikk sprøytestart? ❤️

Tusen takk ❤️ Det håper vi også!
Åh, hva er TSH-verdier? Hvordan sjekket de det? Blodprøver? Mye mulig jeg også har tatt det, har ikke helt kontroll i et hav av prøver og utredning vi har fått :woot:

Sprøytestart har foreløpig gått veldig fint❤️ Syns det er så spennende å være i gang! Mannen er sykepleier, så han har fått lov å stikke meg. Deilig å slippe å gjøre det selv :D
Hvor ligger du i løypa?❤️

Kjempe fortvilende! Har du mistet? Mange ganger? Klarer ikke henge helt med på alle nick her inne, og plassere hvem som er hvem og historie :D

Sprøytestart gikk strålende :) Mannen er utdannet sykepleier, så han har fått lov å stikke meg :D Men blir spennende hvis jeg må stikke selv, hvis han ikke er hjemme en dag.
Håper jeg slipper unna bivirkninger!
Hvordan ligger du i løypa?

Nei, er ikke lett å ha oversikten på alle. Hehe.

Ja... ble gravid første ivf-forsøk, men vi mistet. Hadde sett et hjerte blinke første ul, men det stoppet, 8+5. Har deretter blitt gravid 2 til ganger i denne ivf-karusellen, men da har det vært lave hcg-verdier allerede når jeg har tatt blodprøve, med påfølgende nye blodprøver som bare har vist synkende nivå. Kjemiske graviditeter. Hvis du er utredet for habituell abort har de nok sjekket TSH, det gjorde de hvertfall her.

Så utrolig luksus med en mann som er utdannet sykepleier! Heldige deg :love017 Min samboer hadde aldri klart å sette sprøytene på meg :hilarious:

Jeg har innsett i morgen! :Heartpink

Tusen takk ❤️ Det håper vi også!
Åh, hva er TSH-verdier? Hvordan sjekket de det? Blodprøver? Mye mulig jeg også har tatt det, har ikke helt kontroll i et hav av prøver og utredning vi har fått :woot:

Sprøytestart har foreløpig gått veldig fint❤️ Syns det er så spennende å være i gang! Mannen er sykepleier, så han har fått lov å stikke meg. Deilig å slippe å gjøre det selv :D
Hvor ligger du i løypa?❤️
Heldiggris som har en mann som kan stikke! Godt å høre at det har gått fint. Nå er dere i gang!

TSH verdiene ble målt via blodprøver, det har noe med stoffskiftet å gjøre. Men de har garantert sjekket deg for det!

Jeg har (forhåpentligvis) innsett av blastocyst i morgen, så nå er det (forhåpentligvis) noen lange rugeuker til testdato. (Jeg tester sjeldent før testdato, utsetter en evt. skuffelse..)
❤️

Nei, er ikke lett å ha oversikten på alle. Hehe.

Ja... ble gravid første ivf-forsøk, men vi mistet. Hadde sett et hjerte blinke første ul, men det stoppet, 8+5. Har deretter blitt gravid 2 til ganger i denne ivf-karusellen, men da har det vært lave hcg-verdier allerede når jeg har tatt blodprøve, med påfølgende nye blodprøver som bare har vist synkende nivå. Kjemiske graviditeter. Hvis du er utredet for habituell abort har de nok sjekket TSH, det gjorde de hvertfall her.

Så utrolig luksus med en mann som er utdannet sykepleier! Heldige deg :love017 Min samboer hadde aldri klart å sette sprøytene på meg :hilarious:

Jeg har innsett i morgen! :Heartpink
Lykke til:Heartred

Tusen takk. :Heartred Sitter nå her, og fyller opp blæren sakte men sikkert... Savner en liten kopp kaffe for å klare fokusere bedre på jobb før jeg flyr avgårde til dagens høydepunkt, men den blemmen skal jeg ikke gå på igjen, da blir det jo umulig å holde seg. :hilarious:

Endelig - jeg kan flyttes til ruger. ❤️ Hadde med meg mannen i dag (får vanligvis ikke han med på innsett av pasientreiser, men kjøpte fly selv), og det var veldig godt! Vi begge er selvfølgelig sikre på at vi i dag har satt inn det som skal bli vår magiske gullskatt.
Fikk innsatt et perfekt blastocyst - er i noe fare for overstimulering, så ingen Otrivelle som støtte. Kun Lutinus, og daglig Fragmin.
Testdato 7/2-20.

Nå sitt jeg med en koffeinfri kaffe og prøver å nyte den gode følelsen før angst og frykt kommer snikende om noen dager. :angelic::p

Endelig - jeg kan flyttes til ruger. ❤️ Hadde med meg mannen i dag (får vanligvis ikke han med på innsett av pasientreiser, men kjøpte fly selv), og det var veldig godt! Vi begge er selvfølgelig sikre på at vi i dag har satt inn det som skal bli vår magiske gullskatt.
Fikk innsatt et perfekt blastocyst - er i noe fare for overstimulering, så ingen Otrivelle som støtte. Kun Lutinus, og daglig Fragmin.
Testdato 7/2-20.

Nå sitt jeg med en koffeinfri kaffe og prøver å nyte den gode følelsen før angst og frykt kommer snikende om noen dager. :angelic::p
Grattis som rugar!! Så spennande! Håpar verkeleg for dykk! ❤️

Testdato 7/2-20.

Hurra, gratulerer som ruger:Heartred men såå lang ventetido_O jeg har testdato 29.:joyful:

En finfin blasto (as always som embryologen sa) var like fin etter opptining, og er godt på plass. NÅ skal den bli til oktober :love2

En finfin blasto (as always som embryologen sa) var like fin etter opptining, og er godt på plass. NÅ skal den bli til oktober :love2
HippHurra! Gratulerer som ruger! ❤️

HELT til oktober ❤️❤️❤️

Testdato 7/2-20.

Å, så koselig at han ble med. Min er også alltid med, men vi har bare 5-10 minutter å kjøre da!

Lykke til fremover, dette er gullskatten :love2

Tusen takk! ❤️
Og så på deilig ny-norsk.

Haha. Elsker nynorsk jeg også :love017

Back
Topp