Hei alle sammen!
Ville bare kaste meg på denne tråden. Jeg er ny her inne
FrøkenBlå - nylig fylt 40 år - barn#1 - IVF - Maigaard - Suprecur, 225 IE Bemfola, Ovitrelle, Crinone, Uttak 9/1 fikk 15 egg ut (5 feilbefruktet, 4 ble befruktet), innsett 11/1 ett 4-delt embryo, 1 blastocyst på frys - Testdato 25/1.
Jeg testet dag 7 dpo med negativt resultat. Ovitrellen var da ute av systemet iallefall. Nå skal det ventes helt til lørdag, testdatoen, for å se hva resultatet blir.
Dag 8 og 9 for embryoets utvikling kjente jeg stikkinger i livmor-området, men har aldri vrt gravid før, dette er mitt aller første forsøk noensinne (både naturlig og som IVF) så jeg aner ikke hvordan jeg skal tolke "symptomene". Det kan dreie seg smerter i eggstokkene etter uttaket (fikk ut 15 egg) eller kramper som følge av Crinone´n (??). Jeg pleier aldri å ha mensen-murringer/kramper.
Men jeg har ømme bryst. Det er jo typisk for meg uka før mensen. Men har forstått at det også er en bivirkning av Crinone. Så med andre ord er det ikke lett å bli klok på de fornemmelsene jeg har. Jeg forbereder meg på negativt resultat. Blir det positivt så kommer jubelbrølet til å sende halve Norges befolkning inn i en akutt tinnituslignende tilstand. Good things usually don´t happen to me
Lykke til alle prøvere/rugere!