Januar 2020

18 egg ut i går - 13 som ble befrukta. Nå skal de dyrke alle til blasto, og har planlagt innsett tirsdag kl. 10.
Herremin, jeg klarer ikke tro på at de klarer å dyrke noen til dag 5 liksom..

Owæ. Dette blir en lang helg.
Så spennande!!! 13 befrukta er jo eit knallbra utgangspunkt! Kryssar fingrane for dykk!!! ❤️

Uff, håper du er bedre i formen nå. Håper tiden går fort, og at kroppen kommer fort i rute. :happy:
Formen er fin nå, men det var litt av et sjokk med kraftig overstimulering.
Jeg har heldigvis en veldig forståelsesfull lege og var allerede sykemeldt 2uker fra uttak :)
Vi krysser fingra for at kroppen ikke finner på noe tull og at kroppen vil være med kjapt :)

18 egg ut i går - 13 som ble befrukta. Nå skal de dyrke alle til blasto, og har planlagt innsett tirsdag kl. 10.
Herremin, jeg klarer ikke tro på at de klarer å dyrke noen til dag 5 liksom..

Owæ. Dette blir en lang helg.
Kjempe bra utgangspunkt:D Håper du får tankene over på litt annet i helga, så den går unna:joyful:
Vi blir likt i løypa, med 1 dag forskjell:)

Formen er fin nå, men det var litt av et sjokk med kraftig overstimulering.
Jeg har heldigvis en veldig forståelsesfull lege og var allerede sykemeldt 2uker fra uttak :)
Vi krysser fingra for at kroppen ikke finner på noe tull og at kroppen vil være med kjapt :)
Når venter du mens Lilth? Dette blir spennende:joyful:

Tok en test i dag 10 dpo. Kan skimte en svaaaaaak strek. Klarte ikke få den streken med på noe bilde. Så den er svak :hilarious: Men kan være skyggestrek. Jeg har aldri opplevd noe form for strek før :)

Når venter du mens Lilth? Dette blir spennende:joyful:
Nja, appen sier om en uke ish, men de varierer vanligvis på mellom 30 til 48dager, så jeg aner ikke :hilarious:
Blir veldig spennende!
Samtidig klarer jeg ikke helt å forstå det, stimulering og uttak kjennes ut som et helt liv siden. At vi faktisk har to friske eskimoer kjennes helt surrealistisk ut, at det faktisk ligger to håp i frysern i Stockholm etter den lange veien vi har hatt :wideyed:
Vet ikke helt om jeg tør å tro det :bag:
Nå må de bare overleve opptining etterhvert og forhåpentligvis klamre seg fast for harde livet :Heartred

Nja, appen sier om en uke ish, men de varierer vanligvis på mellom 30 til 48dager, så jeg aner ikke :hilarious:
Blir veldig spennende!
Samtidig klarer jeg ikke helt å forstå det, stimulering og uttak kjennes ut som et helt liv siden. At vi faktisk har to friske eskimoer kjennes helt surrealistisk ut, at det faktisk ligger to håp i frysern i Stockholm etter den lange veien vi har hatt :wideyed:
Vet ikke helt om jeg tør å tro det :bag:
Nå må de bare overleve opptining etterhvert og forhåpentligvis klamre seg fast for harde livet :Heartred
Tiden går jo såå sakte frem mot uttak, så har det skjedd mye etterpå frem til nå med julen og alt. Og dere har jo hatt ekstra lang ventetid med det dere har vært igjennom. Vi krysser fingrene for de 2 eskimoene:Heartred

Oj, ja da har dere holdt på en stund. Håper begge fester seg hos deg nå ❤ Vi har vært igjennom 2 ferskforsøk og nå dette fryseforsøket :)
Ja, begynner å bli lei:wacky:
Da håper jeg at den svake streken du fikk blir fin og tydelig:rolleyes: og en spire klorer seg fast i 9mnd.

Så spennande!!! 13 befrukta er jo eit knallbra utgangspunkt! Kryssar fingrane for dykk!!! ❤️
Tusen takk! ❤️
Tørr ikke føle noe glede over det før tirsdag kommer, alle skal dyrkes til dag 5. Er fryktelig redd alle dør bort på veien.. Uff!

Tok en test i dag 10 dpo. Kan skimte en svaaaaaak strek. Klarte ikke få den streken med på noe bilde. Så den er svak :hilarious: Men kan være skyggestrek. Jeg har aldri opplevd noe form for strek før :)
Ååh! Håper håper for deg!! ❤️

Kjempe bra utgangspunkt:D Håper du får tankene over på litt annet i helga, så den går unna:joyful:
Vi blir likt i løypa, med 1 dag forskjell:)
Ååh! Håper vi får følge hverandre hele veien! ❤️

Her prøver jeg å få tiden til å gå med alt mulig slags TV-serier, men har startet med 2 x 3 daglige Lutinus, så det griseriet bringer tankene til di eggene som ligger på dyrkning i Tromsø..
:angelic::nailbiting:

Da kom tante rød to dager før den egentlig skulle, og sprøytestart i morgen! Skrekkblandet fryd :nailbiting: Blir vårt første prøverørsforsøk, etter seks SA og én ex.u siden januar 2018.

Jeg heier så inderlig på oss alle her inne:talk017:Heartbigred

Ååh! Håper vi får følge hverandre hele veien! ❤️

Her prøver jeg å få tiden til å gå med alt mulig slags TV-serier, men har startet med 2 x 3 daglige Lutinus, så det griseriet bringer tankene til di eggene som ligger på dyrkning i Tromsø..
:angelic::nailbiting:
Ja, det hadde vært så hyggelig:Heartred Jeg skjønner hva du mener! Her er det Crinone, tabletter, babyklisteret og diverse andre saker:wacky: Ikke lett å få tankene vekk da:angelic:

Jeg har hatt egguttak i dag. Resultatet var flott - 11 egg! Men fy søren, det var ganske vondt. Forrige gang hadde jeg kvinna meg opp skikkelig og var forbredt på mye vondt, men da gikk det overraskende greit (slik jeg husker det). Så jeg ble litt tatt på senga denne ganga (eventuelt at jeg ikke husker så godt - det sier min mann ihvertfall, haha). Men flere egg enn forrige gang så nå venter jeg spent på telefon om befruktning i morgen!

Back
Topp