Jeg er så enig - savner virkelig den følelsen av da alt bare var fint og spesielt, uten så altfor mye frykt.Det er så trist med denne frykten.Husker mitt første innsett, da var alt så fint og spesielt, og helt uten kjipe erfaringer. Håper du klarer å håpe litt innimellom. Og god bedring!
![]()
Takk kjære det
Husker mitt første innsett, da var alt så fint og spesielt, og helt uten kjipe erfaringer. Håper du klarer å håpe litt innimellom. Og god bedring!
utrolig vanskelig og ikke få forhåpninger kjenner jeg. Tenker liksom nååå må det være vårs tur, oi der kjente jeg noe det må være festesmerte osvosv. Krysser alt jeg har for mange befrukta hos deg, og til slutt positiv test
(om jeg regner rugedag 1 som dagen for innsett)
Jeg er 9 dpo i dag så skjønner det er veldig tidlig. Men har jo så lyst å vite om det har gått eller ikke
Jeg kjenner det godt i området rundt eggstokken på ene siden.. men det er det eneste jeg merker annet enn de kjente bivirkningene av cyclogest. Så regner med eggstokken bare er hoven etter eggløsning
tidligere har jeg ikke klart å holde meg lenger enn 9dpo før test. Så hvorfor ikke om du har en god følelse