Januar 2019

Har det på samme måte som deg, jeg blir snart gaaal. Denne gangen er helt annerledes enn de andre innsettene, nå har jeg nesten ingen symptomer, kanskje merket litt i korsryggen.. Men helt fravær av ømme pupper og mensmurringer. Leser jo at det er mange som ikke merker noe i starten, men da jeg var gravid sist hadde jeg masse murringer og ømme pupper...

Når skal du teste? Jeg har testdag på torsdag, og har lovet mannen å ikke teste før, for blir så langvarig nedtur h is jeg tester tidligere.

Masse lykke til, håper vi også kan settes på den fine gravidlista snart :Heartred

Lykke til til deg!

Jeg tok dessverre en helt blendahvit test i går (7 dager etter innsett av 5 dags blasto), så gikk litt i kjelleren da. Tar en ny i morra, men har egentlig mista troen denne gangen. Uff... det kjennes som at tida bare renner ut.

Rugedag 2 i dag.. Merker ikke noe, ingen murringer heller.. Har hatt mye av det de to gangene jeg ble gravid og den gangen det ikke gikk var det det samme som nå.. Hater denne ventingen:wtf:

Rugedag 2 i dag.. Merker ikke noe, ingen murringer heller.. Har hatt mye av det de to gangene jeg ble gravid og den gangen det ikke gikk var det det samme som nå.. Hater denne ventingen:wtf:
Jeg har kjent murringer siden oppstart av Lutinus....Så det er iallefall ikke vits å kjenne etter det symptomet :laughing021
Om 3,5t blir jeg med deg i Koko land.
Var alt annet enn lett å jobbe idag...kikker bare på klokka.

Jeg har kjent murringer siden oppstart av Lutinus....Så det er iallefall ikke vits å kjenne etter det symptomet :laughing021
Om 3,5t blir jeg med deg i Koko land.
Var alt annet enn lett å jobbe idag...kikker bare på klokka.

Har ikke merket noe av den jeg.. Cyclogest merket jeg mye av, høyere dose så sikkert derfor.. Det skjønner jeg, slike dager går såå sakte. Da ønsker jeg deg snart velkommen! Det er ikke noe koselig sted, men er du heldig får du en premie til slutt for å ha holdt ut:hilarious:

Har ikke merket noe av den jeg.. Cyclogest merket jeg mye av, høyere dose så sikkert derfor.. Det skjønner jeg, slike dager går såå sakte. Da ønsker jeg deg snart velkommen! Det er ikke noe koselig sted, men er du heldig får du en premie til slutt for å ha holdt ut:hilarious:
Hehe ja starta dagen med å teste, var veldig svak strek så ikke mye Hcg fra Ovitrelle igjen. Men kommer til å teste hver dag fra nå av. For den streken skal bli sterkere samme f..... jepp er allerede despo så tror jeg kan skrives inn i koko boken nå

Hehe ja starta dagen med å teste, var veldig svak strek så ikke mye Hcg fra Ovitrelle igjen. Men kommer til å teste hver dag fra nå av. For den streken skal bli sterkere samme f..... jepp er allerede despo så tror jeg kan skrives inn i koko boken nå

Da er vi to.. Så bra da, da kan den bare stige igjen:D spennende dager fremover:nailbiting:

Jeg blir med i den despogjengen… Dag 6 etter inseminasjon (teller ikke selve dagen). 8 dager siden otrivelle. Har både tidligtester, vanlige tester og en sånn med uker på. Offisiell testdag er 8.2. Men, når er det i det hele tatt vits for meg å teste... Jeg tenkte kanskje å ta tidligtest tirsdag - det blir dag 12 siden inseminasjon. Kan det være en grei plan?

Vente, vente, vente...

Lykke til til deg!

Jeg tok dessverre en helt blendahvit test i går (7 dager etter innsett av 5 dags blasto), så gikk litt i kjelleren da. Tar en ny i morra, men har egentlig mista troen denne gangen. Uff... det kjennes som at tida bare renner ut.
Krysser fingrene for deg!

Hei!

Har vært til uttak i dag og ville bare dele erfaringen med dere som er nervøse for det. Jeg var heldig, for det var veldig overkommelig! Tok de pillene jeg hadde fått tjue min før oppmøte, og begynte å bli ganske tung i hodet av den beroligende før vi kom inn på timen. Alle på Riksen hvor vi er har vært veldig hyggelige og vi ble godt i varetatt.

Det var selvfølgelig litt ubehagelig, og hadde litt smerter når de stakk, men ikke så ille. Og det gikk fort over og var raskt gjort. Litt spennende å følge med på skjermen!

På kontroll for et par dager siden så hun (bare) 4 klare eggposer, så var veldig fornøyd med at vi fikk ut fem egg. Det var tre eggposer hvor det ikke var noe i. Nå venter vi i spenning på telefon i morgen tidlig på hvordan befruktning har gått og «dommen». Håper virkelig kvaliteten er god og at det minst er en god kandidat til å sette inn, og aller helst noen som kan fryses ned. Absurd å tenke på at våre egg og sædceller er på date as we speek. :cat: ha ha

Lykke til til deg!

Uff, da, det er så kjipt! Men ta test i morgen også, det er fremdeles håp, men vet akkurat hvordan du har det. Jeg skal teste i morgen tidlig, men har ikke troa på at dette har gått selv. Dette er virkelig uotholdelig... Har du flere på frys? Jeg krysser fingrene for at 31.januar er lykkedagen vår:Heartred:Heartred

Fikk veldig lyst til å feire med et glass vin i dag. Hvordan er det med det nå som eggene er tatt ut? Begge har vært superflinke og hatt helt hvit måned. Men om det har noe å si for neste fase (innsetting) dropper jeg det selvfølgelig. Hva tror dere?

Fikk veldig lyst til å feire med et glass vin i dag. Hvordan er det med det nå som eggene er tatt ut? Begge har vært superflinke og hatt helt hvit måned. Men om det har noe å si for neste fase (innsetting) dropper jeg det selvfølgelig. Hva tror dere?
De sier vel at man skal ha totalt avhold fra alkohol i hele ivf- perioden, men det er jo litt opp til en selv. Man må vel gjøre det som en føler for selv, jeg skal ikke dømme noen:) Bare et lite hint etter noen negative forsøk tenker jeg i hvertfall alltid på om det er noe galt jeg har gjort som førte til negativ test. Det er bare greit å ikke gjøre noe man klandrer seg selv for i ettertid, for det er tungt. Ønsker deg masse lykke til!!

Hvordan regner dere ut det?
I går var det 14 dager siden innsett, og da ble det satt inn et femdagersegg. Alderen på egget skal regnes med, for i en vanlig befruktningssituasjon hadde befruktning skjedd fem dager før innsettdagen min

De sier vel at man skal ha totalt avhold fra alkohol i hele ivf- perioden, men det er jo litt opp til en selv. Man må vel gjøre det som en føler for selv, jeg skal ikke dømme noen:) Bare et lite hint etter noen negative forsøk tenker jeg i hvertfall alltid på om det er noe galt jeg har gjort som førte til negativ test. Det er bare greit å ikke gjøre noe man klandrer seg selv for i ettertid, for det er tungt. Ønsker deg masse lykke til!!
Takk for det. Googlet i stad og det sies litt forskjellig. Som med det meste... Men er helt enig med deg i delen om å ikke gjøre noe man kan klandre seg for om det ikke går. Har jo klart meg så langt. Var bare sååå frista av tanken på et deilig glass rødvin. Men får heller bli trøstepremie om 14 dager om dette ikke går.

Jeg spurte faktisk gynekologen om det. De sa ok men ikke mye. Tok selv 2 øl før innsett.

Takk for det. Googlet i stad og det sies litt forskjellig. Som med det meste... Men er helt enig med deg i delen om å ikke gjøre noe man kan klandre seg for om det ikke går. Har jo klart meg så langt. Var bare sååå frista av tanken på et deilig glass rødvin. Men får heller bli trøstepremie om 14 dager om dette ikke går.
Vet hvordan det er:) og jeg tror egentlig ikke det har noe å si, men de er vel forpliktet til å si at man ikke skal drikke, røyke etc. Satser på at det er mange mnd til du får nyte rødvin igjen :Heartred

Back
Topp