Januar 2019

Uttak i morgen her (#1 IVF, ingen barn fra før, tidligere prøvd Letrozol, ble gravid første gang, men SA uke 4+6, også prøvd Puregon + Otrivelle uten hell, stimulert med Menopur 112,5 denne runden). Har PCO, så håper på <15 egg, føler meg ikke overstimulert, men vet ikke om man normalt kjenner det før uttak? Har time til innsett på torsdag gitt at forholdene ligger til rette :smiley-angelic001
Masse lykke til, det går sikkert kjempe fint:Heartred Jeg var på grensen til overstimulert første gangen, og var veldig stinn i magen, så hvis du føler deg fin er det sikkert bra :)

Masse lykke til, det går sikkert kjempe fint:Heartred Jeg var på grensen til overstimulert første gangen, og var veldig stinn i magen, så hvis du føler deg fin er det sikkert bra :)

Okei, jeg kjenner jo at det har skjedd ting, men er ikke smertefullt eller spesielt stinn. Krysser fingrene. Takk for lykkeønskninger :Heartred

Siste kontroll i dag og klarsignal til å sette eggløsningsprøyte i kveld. ENDELIG klar for neste fase! :happy: Uttak og befruktning på onsdag. Veeeldig spent! Og lykkelig over å kun ha et spray med Synarela igjen...

Back
Topp