Lykke tilSiste kontroll i dag og klarsignal til å sette eggløsningsprøyte i kveld. ENDELIG klar for neste fase!Uttak og befruktning på onsdag. Veeeldig spent! Og lykkelig over å kun ha et spray med Synarela igjen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilSiste kontroll i dag og klarsignal til å sette eggløsningsprøyte i kveld. ENDELIG klar for neste fase!Uttak og befruktning på onsdag. Veeeldig spent! Og lykkelig over å kun ha et spray med Synarela igjen...

Takk!Lykke til![]()
Uff. Ser den! Hold ut! Og jeg som var så letta over å være ferdig med de «verste» medisinene.Gratulerer til alle som har noe positivt å melde så langt!
Og gusj, for ei trælete ventetid mens Cyclogesten herjer! Jeg brukte Lutinus sist, og var ikke klar over at dosen progesteron i Cyclogest var såpass mye høyere. Deiligere på mange måter å slippe Lutinus, men her murrer det og strekkes i ligamentene og det er hodepine og humørsvingninger om hverandre, jeg blir litt gal. Det er jo tablettene og progesteronet, jeg vet jo det, men bak i kulissene jobber hjernen på høygir med å registrere og tolke alle symptomer likevel, enda jeg har sagt til meg sjøl at det er poengløst. Det KAN jo være kommende mens. Og det KAN jo være det har festa seg...
Gaal. Altså.
Man får trent opp tålmodigheten av det her. Eller ikke. Lykke til til oss alle!Har det på samme måte som deg, jeg blir snart gaaal. Denne gangen er helt annerledes enn de andre innsettene, nå har jeg nesten ingen symptomer, kanskje merket litt i korsryggen.. Men helt fravær av ømme pupper og mensmurringer. Leser jo at det er mange som ikke merker noe i starten, men da jeg var gravid sist hadde jeg masse murringer og ømme pupper...Gratulerer til alle som har noe positivt å melde så langt!
Og gusj, for ei trælete ventetid mens Cyclogesten herjer! Jeg brukte Lutinus sist, og var ikke klar over at dosen progesteron i Cyclogest var såpass mye høyere. Deiligere på mange måter å slippe Lutinus, men her murrer det og strekkes i ligamentene og det er hodepine og humørsvingninger om hverandre, jeg blir litt gal. Det er jo tablettene og progesteronet, jeg vet jo det, men bak i kulissene jobber hjernen på høygir med å registrere og tolke alle symptomer likevel, enda jeg har sagt til meg sjøl at det er poengløst. Det KAN jo være kommende mens. Og det KAN jo være det har festa seg...
Gaal. Altså.

Så trist det ikke gikkKan settes på ikke gravidtok en test i dag og som var helt negativ.
masse lykke til neste gang 
Testdag i dag, med HCG på 796.TUL om tre uker!
Synes forsåvidt det er rart at klinikken sier jeg er 4+0 i dag, to uker etter innsett av blasto... Det riktige er vel at jeg er 4+5 i dag??
Flere klinikker som gjør det der, ikke bry deg om det. St Olavs mener det er fordi du ikke er gravid før du får satt inn eggetTestdag i dag, med HCG på 796.TUL om tre uker!
Synes forsåvidt det er rart at klinikken sier jeg er 4+0 i dag, to uker etter innsett av blasto... Det riktige er vel at jeg er 4+5 i dag??
Heldiggris! Her er det fem laaange uker igjen...Siste dag med lutinus i dag!![]()
Så trist det ikke gikkmasse lykke til neste gang
![]()
Så kjekke nyheterTestdag i dag, med HCG på 796.TUL om tre uker!
Ååå det hørtes digg utSiste dag med lutinus i dag!![]()

Lutinus er noe drit. Vil du føre meg opp, med innsett siste dag i januar hører jeg vell til her?Ååå det hørtes digg utallerede lei av å gå med bind og "tisse" på meg hele tiden
![]()
Heldiggris! Her er det fem laaange uker igjen...
Har vært nedtelling til denne dagen! Noe av det verste jeg har vært borti, bare renner og er bløtt konstantÅåå det hørtes digg utallerede lei av å gå med bind og "tisse" på meg hele tiden
![]()
tar heller sprøyter 10 ganger mer fremfor denne gugga
FiksetLutinus er noe drit. Vil du føre meg opp, med innsett siste dag i januar hører jeg vell til her?
Chilimor - #1IVF- St Olavs - Menopur/Cetrotide/Otrivelle- Uttak (11 egg) 28/1 innsett 31/1
Blir ikke noe på mannen for å si det sånnHar vært nedtelling til denne dagen! Noe av det verste jeg har vært borti, bare renner og er bløtt konstanttar heller sprøyter 10 ganger mer fremfor denne gugga
![]()