Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
GratulererTror jeg kan flyttes til gravid![]()

Ser der ja der ble streken sterkereTror jeg kan flyttes til gravid![]()

Gratulerer!!Tror jeg kan flyttes til gravid![]()
TakkSer der ja der ble streken sterkeregratulerer så mye
![]()

TakkGratulerer!!![]()

GratulererTror jeg kan flyttes til gravid![]()

JippiJeg kan flyttes over til gravid. Fine verdier på blodprøven jeg tok i går![]()
Gratulerer så masseJeg kan flyttes over til gravid. Fine verdier på blodprøven jeg tok i går![]()
TakkJippigratulerer så mye.
TakkGratulerer så masse![]()
Så tristHelt blenda tester, så gikk nok ikke denne gangen..burde ha fått opp en strek nå egentlig hvis det hadde gått..
hvor mange dpo er du?12.. så da burde det ha kommet opp noeSå tristhvor mange dpo er du?
Kjipt med negative tester... håper du bare er treig med å få positiv12.. så da burde det ha kommet opp noehar hvertfall 3 egg til på frys.. så slipper mest sannsynlig en ny runde med uttak. Men er så kjedelig å måtte vente..
![]()
Da jeg var gravid med sønnen min fikk jeg positiv 11 dpo, og hadde sikkert fått det tidligere hvis jeg hadde testa før. For var en ganske tydelig strek da..Kjipt med negative tester... håper du bare er treig med å få positiv
Ja, du har vel kanskje rett i det. Jeg har det på samme måte, testet klart positivt på 12dpo med førstemann, så når testene ikke har hatt antydning til strek da har løpet vært kjørt. Utrolig kjedelig at det skal være så vanskelig å få barn selv når alt ligger til rette, men håper du lykkes på neste12.. så da burde det ha kommet opp noehar hvertfall 3 egg til på frys.. så slipper mest sannsynlig en ny runde med uttak. Men er så kjedelig å måtte vente..
![]()
ikke dumt med hotell-overnatting heller Ja det er det første jeg gjør når forsøket ikke går. Kjøper meg en flaske vin og spiser en god medium stekt indrefilet. Hjelper mye påDa jeg var gravid med sønnen min fikk jeg positiv 11 dpo, og hadde sikkert fått det tidligere hvis jeg hadde testa før. For var en ganske tydelig strek da..
Så da er det bare å vente på en ny rundeeneste positive med det er at da blir det en ny hotelltur med god kveldsmat og god frokost
må se det lille positive som er
![]()

Ja, du har vel kanskje rett i det. Jeg har det på samme måte, testet klart positivt på 12dpo med førstemann, så når testene ikke har hatt antydning til strek da har løpet vært kjørt. Utrolig kjedelig at det skal være så vanskelig å få barn selv når alt ligger til rette, men håper du lykkes på nesteikke dumt med hotell-overnatting heller
Masse lykke til!
håper det ikke tar mange forsøkene. Var heldig med første barnet, for han ble til ved første fryseforsøket 
Tenkte på i stad at jeg hadde veldig lyst til å ta meg et par glass vin i kveldJa det er det første jeg gjør når forsøket ikke går. Kjøper meg en flaske vin og spiser en god medium stekt indrefilet. Hjelper mye på![]()