Mener det er ca 90% sjansen for at blasto overlever opptining, så sjansen er veldig godJa, ser det er mange som har hatt suksess med det. Så håper det gjelder meg ogHåper bare det overlever opptining
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Mener det er ca 90% sjansen for at blasto overlever opptining, så sjansen er veldig godJa, ser det er mange som har hatt suksess med det. Så håper det gjelder meg ogHåper bare det overlever opptining
![]()
Da har vi testdag på samme dagI dag er jeg 14 dpo. Fikk ikke tester i posten i går, så testet ikke da. Håper de kommer i dag, så jeg kan teste i ettermiddag. Testdag er ikke før tirsdag.
Kjenner jeg er litt avmålt til hele greia, etter de kjempesvake strekene jeg har fått tidligere i uken. Tørr ikke håpe og tro at det har gått. Føler situasjonen enda er så uavklart (svaaaake streker) så håper jeg får testet snart og kommet til en konklusjon. Dette er jammen slitsomme greier! I dag er jeg lei og negativ![]()

Masse lykke til! Blir spennende å følge med!Da har vi testdag på samme dag
Håper vi begge får positiv! Jeg har også bestilt noen tester, håper de kommer i dag så jeg kan ta de i morgen. Skal krysse fingrene for deg![]()
Gratulerer så mye !Herreguuuud!!!Jeg kan settes på gravid!
Weeeeee!!! Gratulerer så masseHerreguuuud!!!Jeg kan settes på gravid!

Takk! Dette er helt uvirkelig!Gratulerer så mye !![]()
Taaakk!! Så fin test du har tatt i dag!Weeeeee!!! Gratulerer så masse![]()
Takk, skulle bare teste for morroskyld. Tenkte den blir jo ikke positiv uansett når jeg nesten akuratt hadde tisset. Er sjokka og kan ikke helt tro der enda. Nå forstår jeg alle disse rare symptomene jeg har som jeg bare trodde var lutinus.Taaakk!! Så fin test du har tatt i dag!![]()
Woohoo og du som nesten hadde gitt opp. Så kjektHerreguuuud!!!Jeg kan settes på gravid!
Skimter en strek der jaTok denne testen nå i kveld 10 dpo, hadde bare gått 1 time siden jeg tisset forrige gang.
Gleder meg til å teste i morgen tidlig![]()
Takk! Helt sinnsyk opplevelse!Woohoo og du som nesten hadde gitt opp. Så kjektgrattis
![]()
Håper jeg joiner deg etterhvertTakk! Helt sinnsyk opplevelse!
Tørr ikke helt tro det enda. Tar en digital på mandag, da kan jeg slappe mer avSkimter en strek der jaGratulerer
![]()

Ja er skumle greier. Jeg har tatt Ovitrielle også så må sikre meg den og har gått ut.Tørr ikke helt tro det enda. Tar en digital på mandag, da kan jeg slappe mer av![]()
Ja, er 13 dager siden jeg tok den , går utifra den er ute nåJa er skumle greier. Jeg har tatt Ovitrielle også så må sikre meg den og har gått ut.

Det håper jeg også!Håper jeg joiner deg etterhvert![]()