Januar 2019

Vi får krysse fingra :)

Nettopp tatt dagens siste dose med Progenyva (Eller hvordan det staves) Så nå har jeg gjort det jeg kan for i dag.
Og ti dråper Babyklister, to C vitamin og to D vitamin. Også gravid vitaminer. Så tror jeg er godt i rute nå.

Ja da er du godt i rute :love7

Ja da er du godt i rute :love7
Jaaa, jeg vil gi BEST mulig grobunn for mirakelspire(r). Så jeg bøtter nedpå ... Selv om det ikke er akkurat billig.
Så vil jeg gi gått grunnlag for ett fint liv :)

(Jeg er kronisk syk i tarmen, så har dårlig vitaminopptak. Så ekstra viktig for meg)

Da er vi i gang igjen etter mislykket frys i starten av november. Hadde scratching i desember, og skal få klexane og prednisolon i tillegg til lutinus denne gangen.Blir 5.innsett i forsøk på søsken. Nå begynner det virkelig å tære på, hvis dette blir negativt er jeg redd det går rimelig utforbakke psykisk. Hva gjør man til slutt lurer jeg på?! Nå er det sånn at jeg gruer meg til forsøk og å få negativ test igjen, kjenner gråten komme bare jeg tenker på det. Det var godt med to mnd "fri". Har den siste uka fått tre gravid annonseringer, jeg er glad for de det gjelder, men det gjør så utrolig vondt å ikke være en del av det. Beklager for et neg. innlegg, håper å være mere positiv framover.. Jeg håper 2019 er året for oss alle!:)
Krysser fingrene mine for deg :Heartred
Har et spm... ser flere andre også har tatt Prednisolon...hva er grunnen?
Blir bare så overrasket da jeg har det selv men som krise medisin ved allergisk reaksjon og alltid lært at det er ikke bra å ta med mindre du må. (Bryter ned immunsystemet)

Jaaa, jeg vil gi BEST mulig grobunn for mirakelspire(r). Så jeg bøtter nedpå ... Selv om det ikke er akkurat billig.
Så vil jeg gi gått grunnlag for ett fint liv :)

(Jeg er kronisk syk i tarmen, så har dårlig vitaminopptak. Så ekstra viktig for meg)

Ååja, da er det vel lurt med litt ekstra:) det gjør du:)

Krysser fingrene mine for deg :Heartred
Har et spm... ser flere andre også har tatt Prednisolon...hva er grunnen?
Blir bare så overrasket da jeg har det selv men som krise medisin ved allergisk reaksjon og alltid lært at det er ikke bra å ta med mindre du må. (Bryter ned immunsystemet)
Tusen takk, håper så inderlig på denne gangen :smiley-angelic001Jeg får det vist av akkurat den grunnen, at det skal bryte med immunforsvaret. Mulig kroppen min har et immunforsvar som jobber litt i overkant bra, og gjør slik at embryoene ikke vil feste seg. Om det hjelper vil tiden vise :)

Jeg og ønska og teste Prednisolon. Men jeg fikk nei :(
Jeg har og ett immunsvar, som jobber noe veldig imot :confused:

Jeg og ønska og teste Prednisolon. Men jeg fikk nei :(
Jeg har og ett immunsvar, som jobber noe veldig imot :confused:
Høres ut som om det kun er de private klinikkene som prøver det, synd at det offentlige ikke gjør det, men de har kanskje strengere regler til at det må ha grundig forskning for hvilke medisiner de kan benytte. Jeg skjønner de offentlige klinikkene, men er en frustrerende situasjon å være ivf'er. Jeg takker ja til alt jeg får nå, men tenker noen ganger at man kanskje burde være litt kritisk selv..

Ønsker deg masse lykke til veslejinta, har lest litt av historien din, og det må virkelig være din tur nå! Krysser fingrene for deg :Heartred

Virket det? Har hatt neg 4 innsett hvor alt har vært perfekt, så håper at det er dette som skal til. Trenger noen solskinnshistorier og et snev av håp :sorry:
Prednisolon har ikke hatt noen virkning her tror jeg. Har vel vært mer flaks/uflaks.

Høres ut som om det kun er de private klinikkene som prøver det, synd at det offentlige ikke gjør det, men de har kanskje strengere regler til at det må ha grundig forskning for hvilke medisiner de kan benytte. Jeg skjønner de offentlige klinikkene, men er en frustrerende situasjon å være ivf'er. Jeg takker ja til alt jeg får nå, men tenker noen ganger at man kanskje burde være litt kritisk selv..

Ønsker deg masse lykke til veslejinta, har lest litt av historien din, og det må virkelig være din tur nå! Krysser fingrene for deg :Heartred
Går det ikke offentlig, så blir det nok å teste privat her også etterhvert. Men håper på å unngå det. Sånn økonomisk sett :)
Men kunne virkelig tenke meg å teste litt tilleggstøtte, og se om det kunne hjulpet. Men bare hatt en abort med IVF enda, så får ikke miste motet enda :) Kanskje det bare var uflaks.

Tror jeg har lest at Danmark gir det automatisk, eller noe lignende. Eller om jeg har drømt. Det hender seg man drømmer mye rart og :sorry:

Da har jeg vært på ultralydkontroll, og vi har fått time til uttak på fredag og innsett mandag :D Men.. De så bare 5 eggposer. Er ikke det veldig dårlig? :wideyed:

Da har jeg vært på ultralydkontroll, og vi har fått time til uttak på fredag og innsett mandag :D Men.. De så bare 5 eggposer. Er ikke det veldig dårlig? :wideyed:
Jeg hadde over 20 jeg, mener jeg å huske, men mange underutvikla. Men det kan være flere egg i hver pose. Men her fikk de ut 7 egg.

Å Ja, visste ikke det kunne være fler i en. Okay :) Får håpe kvaliteten god selv om det eventuelt blir få :)
Tror det kan være flere i en, så fem kan være mer enn bra nok det :)
Jeg fikk ut sju, men jeg var livredd for maaange egg. Siden jeg PCOS, så jeg ble superfornøyd med fangsten her. Ett inn, to på frys og ett som døde. Nå har jeg ingen på frys lenger.

Tror det kan være flere i en, så fem kan være mer enn bra nok det :)
Jeg fikk ut sju, men jeg var livredd for maaange egg. Siden jeg PCOS, så jeg ble superfornøyd med fangsten her. Ett inn, to på frys og ett som døde. Nå har jeg ingen på frys lenger.

Okay, så det er større sjans for å få ut for mange når man har pcos enn hvis ikke? Trodde det var motsatt jeg :) Da var det bra ja :)
Ja, får håpe de egga dem får ut et tipp topp ;) Kjenner jeg er veldig nervøs og spent på fredagen..

Okay, så det er større sjans for å få ut for mange når man har pcos enn hvis ikke? Trodde det var motsatt jeg :) Da var det bra ja :)
Ja, får håpe de egga dem får ut et tipp topp ;) Kjenner jeg er veldig nervøs og spent på fredagen..
PCOSere har ofte maaange egg. Og fort gjort å overprodusere, så jeg fikk mange kontroller for å følge opp :)
Var redd for 15-20 egg. Så ble veldig glad for ikke så mange, selv om jeg håpa på 10.

Back
Topp