Jeg håper så inderlig du har rett og at det utvikler seg til en klar og tydelig rosa strekJeg ser streker. Har troa!
Får vel bare prøve (trykk på prdet prøve) å ha litt tålmodighet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg håper så inderlig du har rett og at det utvikler seg til en klar og tydelig rosa strekJeg ser streker. Har troa!
Gratulerer så mye med en liten spire i magen
Gratulerer
Tusen takkVi er i samme gruppe desember gratulere så masse
Så leit å høre at du også har mistet tidligere Takk for at du skriver om din erfaring med syklus etter mist. Krysser fingrene for at spiren sitter for deg/dere også veldig snartSå leit at du mistet, stor klem Jeg mistet også forrige måned og mens var mindre enn vanlig her og. Her kom eggløsningen som vanlig.
Gratulere så masse3+1
Da er det «offisielt» … jeg er GRAVID!!!!!!
Vis vedlegget 434064
Herlighet så deilig å få det svart på hvitt
Var så utålmodig med å teste i dag at det faktisk også ble en sniktest på jobb
Vis vedlegget 434065
Har begynt å kjenne litt stikkinger/småkramper i livmorområdet. Det kommer plutselig og varer 1-2 sek. I tillegg begynner brystene å kjennes litt ømme og samboer har fått forbud mot å røre de (æinntil videre (til hans store misnøye ).
Skulle gå inn i dusjen rett etter jeg hadde tatt testen ig oppdaget til min store overraskelse at det lekker melk fra beystene mine
Det var ekstremt tidlig syns jeg.
Kjenner også at det skal mindre til før jeg blir irritert også.
Og sist, men ikke minst, er jeg ekstremt tørst!
Er fortsatt ganske uvirkelig
Tenker jeg bare sender melding til legen i morgen så jeg får satt opp time for blodprøver (går jo mot tid for ferieavvikling). Må også ta kontakt med sykehuset så de kan sette opp timer for oppfølging i forhold til diabetesen. Regner med sistnevnte vil ha meg inn rundt uke 5/6 første gang … og så blir det hver 2-3 uke gjennom hele svangerskapet.
Blir en del avtaler med fastlege, jordmor, diabeteslege/-sykebleier og øyelege.
Hvis jeg følger samme «rute» som ved de to forrige hraviditetene mine (gitt at alt går bra selvfølgelig), vil jeg bli dårlig i uke 6+x. Så varer det frem til uke 11+x.
Hadde vært godt om jeg var i form igjen til vi skal gifte oss når jeg er 11+4… men tar imot kvalme/uggenhet og alt det også den dagen hvis det bare betyr at ddtte er en terminspire
Herlighet, jeg gleder meg sånn
Tusen takk skalGratulere så masse