Jakten på et lite barn i magen..

Ååååh, det hørtes helt aldeles fantastisk ut!! [:D]
 
Ja,jeg gleder meg allerede!!!!!! Gøy å ha ting å se frem til[:)][:)]
 
Nå har jeg hatt mensmurringer i flere dager, så enten er mensen på vei eller så er drømmen oppfyllt...
Trodde jeg hadde EL på søndag, da fikk jeg kjempevondt i siden og hadde hatt EL slim i mange dager i forveien. Men man vet jo aldri! Blir jo bare spekulasjon[;)] Hvis ikke det er min tur denne måneden lurer jeg på om jeg skal kjøpe vitex jeg og!Hvor kjøpte du det tone? Vi blir vitex gjengen her inne da haha..mange som tar det ser jeg [:)]
 
ORIGINAL: Happygirl81

Å nå er jeg sååå glad, vi har bestemt at i april 2011 skal vi i anledning min 30 års dag dra til Thailand....åååå gleder meg sånn!!!!!!! Bare å begynne å spare nå!




Åååå. Det høres jo helt fantastisk deilig ut [:D]
Koselig å gjøre sånne ting da [;)]
 
ORIGINAL: Happygirl81

Nå har jeg hatt mensmurringer i flere dager, så enten er mensen på vei eller så er drømmen oppfyllt...
Trodde jeg hadde EL på søndag, da fikk jeg kjempevondt i siden og hadde hatt EL slim i mange dager i forveien. Men man vet jo aldri! Blir jo bare spekulasjon[;)] Hvis ikke det er min tur denne måneden lurer jeg på om jeg skal kjøpe vitex jeg og!Hvor kjøpte du det tone? Vi blir vitex gjengen her inne da haha..mange som tar det ser jeg [:)]


Oioioi!! Her har ikke jeg sett! Spennende! [:D] Gleder meg til updates!

Nå blir vi snart vitexgjengen ja! Må jaggu meg snart klaffe for FS gjengen også, syns vi det er en del av oss som har hengt der lenge nok (till tross for at det er veldig koselig der).
Jeg kjøpte vitex herfra:
http://www.helsekosten.dk/product_info.php?currency=NOK&products_id=16340&bgsid=ejba02914cs96glhj825mt08q3

Fikk de nøyaktig en uke etter at jeg bestilte dem![:)] Så nå går det i omega, folat, vitex OG jerntabletter.. haha...[8D]

Lyst til å være sladrevenner eller? [:)]  (haha, nå fikk jeg barneskoleflashback... husker vi skrev lapper til gutta: " Ida liker deg. Vil du være kjæresten hennes? Kryss av ja eller nei". [8D])
 
Da skal jeg bestille meg en pakke jeg [;)] Kan ikke skade! Helt enig, syns det er mange som har hengt her lenge nå, på tide at det klaffer snart da....Begynner å bli utålmodig selv her jeg...Hvorfor er det så vanskelig liksom...føler meg skikkelig optimist i starten av hver syklus, men fra EL til TR blir jeg skikkelig pessimist...leter etter symtomer som ikke er der...[:'(] Men tilbake til vitex...er det bedre enn don quai? Hører folk snakker om det og, hva er forskjell??...undrer....

Kult, sladrevenn ja! [:D] Da er vi herved sladrevenner [:D] Ja ikke sant akkurat som barneskilen...ti hi....

Jeg får karre meg opp og gjøre meg klar for jobb jeg da! Ha en fortsatt fiiin søndag snuppa!
 
Vet ikke helt hva forskjellen er. Men hører "de" sier at dong quai kun kan tas fram til el, mens vitex kan tas til man får positiv g-test.. Tror de brukes for det samme (regulere/stabilisere syklus). Jeg tester jo ikke etter el, så har tenkt at vitex hørtes veldig greit ut[8D]

Kult![8D][:D]

Ha en flotters og toppers dag på jobben![:D]
 
I dag har jeg en skikkelig blåmandag... har ikke fått noe symtomer enda og tok en test, som var
blendahvit..[:(] er så lei nå merker jeg...er virkelig i det pessimistiske hjørnet i dag! Sliten, og syns det er tøft å være prøver i dag..
 
Sender over en trøsteklem og håper den hjelper på humøret! [:)]

Tøft å være prøver til tider ja... Føler man går løs på det ene nederlaget etter det andre...
 
ORIGINAL: tone86

Sender over en trøsteklem og håper den hjelper på humøret! [:)]

Tøft å være prøver til tider ja... Føler man går løs på det ene nederlaget etter det andre...


Takk for det søte du! [:)]
Humøret blir bedre nå vettu..Selv om man ikke forventer det, så blir man sååå skuffet...
Da er vitexen bestilt, så da håper jeg den gjør susen! Så da er jeg i vitex gjengen...

Imorgen skal jeg til frisøren og bli pleid og fresha opp, skal bli godt! Trenger det nå!

Får prøve å ikke tenke så mye på at jeg ønsker å bli gravid, er vel det som er tingen, men søren meg ikke lett......
 
Velkommen i gjengen![;)] Så får vi bare håpe den gir resultater![:D]

Det er IKKE lett å tenke på det nei... Ser jo barnevogner og store fine gravidmager over alt.... [&:] Har blitt sånn jeg at jeg tenker "hvis jeg hadde blitt gravid etter en mnd hadde jeg vært så langt på vei nå...." Går jo ikke an å tenke sånn, men gjør det visst likevel... [:'(]

Frisøren hørtes digg ut!  [8|]

Velvel, vi snakkes senere i uken. Nå er jeg på vei ut døra for å reise på jobb.... Jobber til torsdag! [:)]
 
Får bare inn bilde i innlegg men ikke profil bilde...jaja da får det bare være![:)]

Håper TR kommer snart...negative tester og ingen mensen...da blir jeg utolmodig!
 
ORIGINAL: griseknoen

ORIGINAL: Happygirl81

Prøver å legge inn bilde....



Flott bilde.
Så pen du er [:)]

 
Ja, du er superflott! [:)]
 
ORIGINAL: SkattIMagenSnart

ORIGINAL: griseknoen

ORIGINAL: Happygirl81

Prøver å legge inn bilde....



Flott bilde.
Så pen du er [:)]


Ja, du er superflott! [:)]


Veldig! [:D]
 
Takk for det jenter, så søte dere er da, rødmer her jeg sitter jeg! [:-]
 
Jeg tok en graviditetstest nå fra billigtester fordi mensen fortsatt ikke har kommet.... og den er positiv....
føler meg liksom ikke gravid... ingen tegn....men postiv,2 streker...kan det være feil? Er redd det er kjemisk....
tør ikke glede meg enda....
 
Oi..
Så spennende Happygirl.
Er vel mest sannsynlig ikke kjemisk siden du er over IKM.
Da var det kanskje noe i den drømmen du drømte om meg likevel da [;)]
Hvisker forsiktig gratulerer [:D]
 
ORIGINAL: griseknoen

Oi..
Så spennende Happygirl.
Er vel mest sannsynlig ikke kjemisk siden du er over IKM.
Da var det kanskje noe i den drømmen du drømte om meg likevel da [;)]
Hvisker forsiktig gratulerer [:D]



Takk søte deg! Håper dette stemmer, gleder meg litt nå...men venter litt til før jeg jubler om du sjønner...
Hehe ja den drømmen var jo egentlig om deg da så håper vi begge er gravide da!! Hvor i syklusen er du da griseknoen? Klem
 
Back
Topp