Jakten på et lite barn i magen..

Testen var negativ, så da håper jeg på TR snart så vi kan starte ny pp!...
 
[:@][:@]
 
Da er tanta borte, jippi.[:D][:D] Nå er det nesespray paracet og greys..skulle ikke bli syk før nyttårsaften,men blitt smittet av alle de små smitebærerne i jula gitt [;)] [:'(]
 
Flere som er snufsine ja... Her går det også i nesespray og kleenex... [8D]

Godt tanta har tatt til vett og stukket av da.. Jammen kan a holde seg vekk også [:)]
 
Å det var en koselig nyttårsfest i går![:D][:D][:D]
Formen er heldigvis noe bedre, så i dag skal jeg være ordentelig husfrue og vaske klær og leilighet[:)]
I dag morges hadde jeg og gutten min en romantisk liten kosestund, en perfekt start på det nye året!
Er sååå glad i han...deilig å være forelsket [:)]

Håper 2010 bringer masse positivt for alle inne på BV og mange spirer snart sitter [:)]
 
I dag er det 3. januar, og du er på dag 13 av syklusen. Det er 2 dager til eggløsningen, 5. januar, og 15 dager til en graviditetstest kan være positiv.

Erre det a?? Hm..kjøpern ikke når jeg har både 26 og 33 dagers syklus! Da blir det regelmessig humping hele uka, så håper vi treffer riktig tidsunkt [;)]
 





Sikler på denne bilen om dagen, toyota 4 hjulstrekker,urban cruiser, hva syns dere? Vi må ha ny bil![:)]
 
ORIGINAL: Happygirl81






Sikler på denne bilen om dagen, toyota 4 hjulstrekker,urban cruiser, hva syns dere? Vi må ha ny bil![:)]

 
Kjenner ikke til den bilen så veeldig godt, men er ikke den litt liten? [8|] 
Sånn siden dere planlegger barn? Hehe!
 
Ser fin ut da[:)] 
Tenkte mest på størrelsen[;)]
 
ORIGINAL: SkattIMagenSnart

ORIGINAL: Happygirl81






Sikler på denne bilen om dagen, toyota 4 hjulstrekker,urban cruiser, hva syns dere? Vi må ha ny bil![:)]


Kjenner ikke til den bilen så veeldig godt, men er ikke den litt liten? [8|] 
Sånn siden dere planlegger barn? Hehe!

Ser fin ut da[:)] 
Tenkte mest på størrelsen[;)]


Den ser liten ut på bildet, er ikke så liten i virkeligheten, vært og sett på den i dag og det er god plass [:D]
 
Jeg syns toyota urban cruiser er en tøffing-bil (av utseende iallefall)!!!

men vet dere hvordan det er å sitte i den?? vet rav-4 ikke er noe veldig veldig å sitte i (blant annet veldig korte seter...)

toyota har jo veldig sikre biler, og går og går og går bare den får vedlikehold[;)]
 
Nei jeg har ikke prøvesitti i den, skal ut og prøvekjøre en dag da![:)] Har lyst på 4 hjulstrekker i dette drittværet som er nå..

Uff, formen er dårlig i dag, enda mer forkjøla og feber.[:(]...nei nei... lurer på om el er på vei og, har hatt litt slim (æsj sorry detaljer) i dag..har nesten aldri det....Spørs om jeg orker sex nå da [8|]  oeee...håper jeg er frktbar ennå noen dager[;)]
 
Så fin ut den ja..
Trenger ny bil snart vi også.
Hadde vært kjekt med en bil som gjør som vi vil, og ikke som den vil...


Masse god bedring.
Håper du blir frisk så du får humpa og laga en liten spire [:D]
 
Nå er det så mange nye her på Bv at jeg må dytte litt for at dagboka ikke forsvinner i mengden [:D]
I dag har jeg vært hos legen og fått antibiotika og cosylan, håper formen snur da, så vi snart kan begynne å ha sex igjen....er litt ......om dagen, lei av å være syk...
 
Å nå er jeg sååå glad, vi har bestemt at i april 2011 skal vi i anledning min 30 års dag dra til Thailand....åååå gleder meg sånn!!!!!!! Bare å begynne å spare nå!

 
Back
Topp