Jakten på et lite barn i magen..

Siste dagen på p piller idag. Veldig spent på om det skal ta 14 dager før eggløsning, fra 1 pillefriedag når man har sluttet på ppiler. Noen som vet hvor lang tid som er forventet etter sluttet på ppiller...?
 
Lykke til!! [:)] Håper ventetiden ikke blir alt for lang. Tror du kan regne fra første mensdag om du nettopp sluttet med ppillen - som vanlig.. :) 
 
Ringte legen min idag for å spørre om hvor lang tid jeg skulle regne før jeg fikk eggløsning etter ppille slutt. Det var jo ikke så oppløftende, hun sa jeg måtte regne med iallefall 3-6 mnd...men jeg tror ikke helt på dette da... skiftet ppiller for 6 mnd siden og da hadde jeg 2 mnd opphold før jeg startet, og fikk vanlig mensen imellom! Det gjelder vel bare å senke skuldrene og hoppe i høyet ;) Kjøpte sånne billigtester på nett så kan jo ta noen eggl tester .. [:)]
 
Jepp, får senke skuldrene og hoppe i høyet! :) Jeg har også vurdert EL-tester, men ikke gått til innkjøp ennå...
 
Noen som kan fortelle meg hva TR betyr?.............
 
ORIGINAL: Tonemin

Ringte legen min idag for å spørre om hvor lang tid jeg skulle regne før jeg fikk eggløsning etter ppille slutt. Det var jo ikke så oppløftende, hun sa jeg måtte regne med iallefall 3-6 mnd...men jeg tror ikke helt på dette da... skiftet ppiller for 6 mnd siden og da hadde jeg 2 mnd opphold før jeg startet, og fikk vanlig mensen imellom! Det gjelder vel bare å senke skuldrene og hoppe i høyet ;) Kjøpte sånne billigtester på nett så kan jo ta noen eggl tester .. [:)]


Det er nok veldig individuelt når man får det har jeg skjønt. Noen blir jo gravide med en gang etter p-pilleslutt. Har faktisk flere venninner som har vært så heldige [:)]
 
Nå gir jeg opp de billigtestene for eggløsning...jeg får bare 1 strek jeg....skal jo være 2 bare at den er svakere eller sterkere etter hva som er å lese i bruksanvisningen...jaja.. får kjøpe sånne dyrere på apoteket...Men føler ikke på meg at jeg har noen øvrige tegn uansett da... ;) 
 
Vondt i magen, korsrygg og småsvetter...tok en test for morro skyld...positiv eggløsningstest!!!!:)
 
28 september 1 dag uten ppille (pillefriuke)
forventet EL etter BV 12 okt
12 okt murringer/menslignende
13 okt positiv EL test[:)] smerter i venstre side
14okt positiv EL test[:)] enda mer smerter i ventre side
15 okt Lønninsdag (jippi)og svak positiv el test
16 okt negativ el test
17 oktober Gresseke i helgen og jobber nattevakter...puhh....trøtt....
 
Takk, håper det hjelper :) Krysser fingrene for deg og :) Har iallefall prøvd under el og det er jo sjanse da, men tør ikke håpe for mye...;)
 
Er på min siste 4 av 4 natte vakter...er passelig trøtt...ingen graviditetstegn så regner med jeg får tante rød snart..[:@]Skal ha mensen om 7 dager!
 
Idag er jeg så trøtt at det går ikke ann å bli trøttere!!!! Ha ha

Snu døgnet er ikke lett etter 4 nattevakter...Men i dag skal jeg ut og handle julegaver men min kjære! Skal levere ringen min på service idag, og da ville han sette på en diamant til i forskudd på julegave! Han er så snill og søt! Gleder meg sånn til jul jeg nå.....Er så spent på å feire jul med familien hans, det blir sikkert kos!! Også er jeg spent på om jeg må jobbe eller får fri! Håper på fri! Vet hva jeg ønsker meg til jul da: Baby i magen ;) hehe Men det kan jeg bare få av 1... Kan ikke akkurat skrive det på ønskelista![:D]

I følge BV har jeg IKM om 4 dager, men i følge når jeg hadde EL stemmer ikke det, så om 6 dg. Har ikke noen symptomer, bortsett fra trøtt og humørsvingninger, som nok er nattevaktsrelatert! Men jeg lar meg gjerne motbevise :)
 
I dag er det IKM i følge Babyverden. Men selv tror jeg det er et par dager til i følge selvberegning, vi får se!
[:)] Ingen tegn til mensen enda. Har ikke følelsen av at jeg er gravid, men tar en test mot slutten av uka om ikke tanta er kommet [:)]
 
Ikke fått mensen i dag heller........Skal jeg teste ?
 
Spennende da [:D] ta en test da vel. hadde ikke klart å vente hvis jeg var deg iallefall... [;)] lykke til!
 
Det var det jeg tenkte og, men i dag tidlig fikk jeg mensen, så rakk aldri kjøpe testen! Sukk...

1 pp 28 dager
 
Back
Topp