Jakten på den komplette familie!! Jakten fortsetter

Ville bare stikke innom å ønske deg og dine en god helg![:D] 
Og gratulerer med 5-års bryllupsdag[:D]
Vi driver å sparer og sparer til den store dagen, som vi håper blir til neste sommer[:D]
jaja...god helg!
Kos dere[:D]
 
ØNSKER DERE ALLE EN KJEMPE FLOTT HELG!!!!!!!!!!!!!!!
 
I dag er det 7. mars, og du er på dag 26 av syklusen. Det er 9 dager siden eggløsningen, 27. februar, og 4 dager til en graviditetstest kan være positiv.[:D][:D][:D][:D][:D]
 
Takk for det!![:D][:D][:D][:D]
God helg til deg og dine også!!
 
Spennende dette!!!
 
Tusen takk vennen, betyr mye for meg å få så god støtte[:D] Får håpe fertilitetsmonitoren gjør susen ja, orker ikke vente i 3 år!

Kjempebra at du alltid har blitt glad på andres vegne, skjønner godt at du ble irritert på mannen din når du måtte vente lenge på å prøve på nr. 3. Håper det snart blir full klaff for dere da[:D] Masse masse lykke til du og! Hvordan går det med prøvingen da, noen symptomer?
 
Jo jeg blir kjeeeeeempesur!!![:@] Vurderte til og med å begynne på prev igjen i sta, for jeg orker ikke gå rundt sånn! Men tror jeg venter litt, har jo ikke lyst til å ødelegge alle sjanser for å bli gravid heller. Godt å høre at du også hadde blitt dritsur, og sexlysten er deretter ja[:'(] Men jeg får jo ikke gjort noe med det, så får vel prøve å gjøre det beste ut av det, og håpe at han ombestemmer seg om ikke så alt for lenge. Kommer nok til å minne han på det med jevne mellomrom.

Tror nok jeg klarer å glede meg over det ja[:D] Det er vel egentlig ikke det som er problemet, det er vel heller at jeg da får kjenne ekstra sterkt på savnet over at jeg ikke klarer å bli gravid. Men i drømmesituasjonen så blir vi gravide omtrent likt[:D] *håpe håpe*

Stoooooor klem tilbake
 
I dag er det 10. mars, og du er på dag 29 av syklusen. Det er 12 dager siden eggløsningen, 27. februar, og 1 dager til en graviditetstest kan være positiv.
 
Tester du i dag eller holder du ut til i morgen?
 
Heisann jenter!!
 
Har ikke testet i dag, nei.
Lurer på om jeg skal ta en test i morgen tidlig.[;)]
Kommer litt an på om tiden strekker til, skal på et kurs i morgen så da må jeg dra kl.7.
Skal ligge på hotell til onsdag.
Må nok putte en test i toalettveska[;)]
 
Har kjøpt bind og tamponger i dag også da, for tviler egentlig på at det har klaffet.
Var litt brun/rødt på papiret i dag tidlig da jeg var på do, så det er vel tanta som er på veg tenker jeg....[&:][&:]
 
Men da blir det -09 baby og det er jo kjempe kos det også[:D][:D][:D]
Gleder meg så masse til det er en liten spire i magen min!!!!
 
 
 
 
Ja, da er jeg på dag 1 av syklusen igjen.
I dag kom tanta for fullt[:@][:@]
 
Ble ikke noe kurs på meg heller, for ligger med influensa på andre dagen...[&:][&:]
Slapp å prøve noen av testene denne pp og da....
 
Takk for klemmen truseprinsesse!!!
 
Gjør ingenting at tanta kom, nå gleder jeg meg bare til april!!!![:D][:D][:D]
Har ny jobb på gang også, så da begynner jeg i den i juni om jeg får den.
Får svar uka etter påske[;)][;)]
Greit å ikke vere så langt på veg da... Så man rekker å komme litt inn i jobben, før permisjon..
Gleder meg sånn til å få en liten spire i magen.
Har sett på magen til en venninne i dag, såg baby`n sparka.
Jeg og vil ha!!!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
 
 
NÅ ER DET SNART PÅSKE!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hei[:D]

Neeeei så dumt at du fikk TR[:@][:@][:@]
Sender deg mange trøsteklemmer Håper det blir full klaff i april da, hvis dere skal vente med å prøve til da

Det går bra med meg vettu, EL nærmer seg og greier[;)]
Ååå så kjedelig at både du og barna har vært forkjøla!! Er dere bedre nå?
Har vært forkjøla i snart to uker jeg[:@] Plagsomme greier!

HURRA for at det snart er påske ja[:D]

Har ingen planer nei. Skal jobbe litt, og ellers skal jeg bare slappe av hjemme[:)]
Har du noen planer?

Stor klem
 

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN!!!!
HÅPER DERE FÅR DET KJEMPE FINT!!!
 
Tusen takk [:D] 
Påskeferien min starter ikkje før om fire dager, men ser virkelig fram til den [:D]
En riktig god på påske til deg og dine [:D]
 
Så kjedelig med TR, men tross alt er det bedre enn å vente i det uendelige de gangene hun er forsinka.. Over i ny pp - nye håp [:D]
 
Ønsker deg en kjempefin helg!
Tusen takk for hilsen i dagboka :)
 
Ja, da er endelig påsken i gang[;)]
Fått frem påskepynt og barna gleder seg på påskeegg[:D][:D][:D]
 
Sitter på jobb jeg da, skal jobbe i dag og i morgen.
Så er det ferie!!!
 
Har besøk av svigermor som passer barna da, så vi kommer nok hjem til rydda hus og ferdig middag. Det skal bli herlig!!
 
 
 

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN
 
ORIGINAL: truseprinsesse

Så deilig med sånt besøk da!
Noen påskeplaner?

 
Har planer om noen turer på fjellet på ski da, men er sååå forkjøla.[&:]
Håper det går over snart, så vi kommer oss til fjells[;)]
Herlig med slik besøk, ja. Ikke mye man rekker hjemme når man er borte hele dagen.
God bedring til deg truseprinsesse. Leste i et innlegg du hadde at du var ugrei i magen.
Har du planer for påsken da??
 
klem
 
Back
Topp