Jakten på den komplette familie!! Jakten fortsetter

ORIGINAL: **Eggerøra**


GOD PÅSKE ALLE SAMMEN


 
 
Så fine kyllinger da Eggerøra!!!!
 
 
ORIGINAL: Venter på 3de spire

ORIGINAL: **Eggerøra**


GOD PÅSKE ALLE SAMMEN




Så fine kyllinger da Eggerøra!!!!



Ikke sant [:)]
Stjal de fra et innlegg til en kjenning her inne på BV [8D]
 
Første trimester starter
11 April 2008

Unnfangelse
28 April 2008

Andre trimester starter
05 Juli 2008

Tredje trimester starter
25 Oktober 2008

Termin
21 Januar 2009
 
 
Å!!!! Er så klar for en spire i magen!!!!!!!
Bare den mannen er like klar nå så....
Føler han er litt ubestemt...
 
 
Håper at spiren sitter for deg i neste pp!!!
Disse mannfolkene kan være rare av og til. Min er ikke så interessert i å snakke så mye om dette babygreiene, men jeg vet jo at han vil da uansett[:)] Men er ikke så lett å vite med dem alltid!!!
 
ORIGINAL: truseprinsesse

oooh! må sjekke åssen dag jeg får termin på i januar. hvor fant du det der?

 
Heisann!!
Lenge siden jeg har vært innom her jeg nå. Påskedagene har flydd unna[;)]
Husker ikke hva siden hette, fant en link på snartgravid e.l. tror jeg
Skal se om jeg finner den igjen[:D]
 
ORIGINAL: Angelicka23

Håper at spiren sitter for deg i neste pp!!!
Disse mannfolkene kan være rare av og til. Min er ikke så interessert i å snakke så mye om dette babygreiene, men jeg vet jo at han vil da uansett[:)] Men er ikke så lett å vite med dem alltid!!!

 
Tusen takk for det!!
Har hatt pause frå BV i påsken jeg, godt det egentlig.
Nå er det bare 1mnd til EL[:D][:D][:D]
Gleder meg til å starte for fullt nå altså. Og mannen er klar som et egg for å starte for fullt han også[;)]
Håper det sitter en spire hos deg før den tid!!!!!![:D][:D]¨
klem
 
http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=342126
 
Beregn din termin

Husk at terminkalkulatorer kan variere litt. Noen opererer med fullgåtte uker (f.eks 26 fullgåtte uker + en dag), mens andre bruker den uken man faktisk er i.

Her på Lommelegen bruker vi den uken du faktisk er i.





Første dag i siste menstruasjon var fredag 11. april 2008

Du har termin ca.: søndag 18. januar 2009
I følge beregnet termin får vi følgende tilleggsopplysninger:

[size=2 font]-Det er 300 dager til beregnet termin (43 uker).

[size=2 font]-Hvis barnet fødes før 26. desember 2008 regnes det som [link=http://www.lommelegen.no/art/art1191.asp]prematurt[/link].
[size=2 font]-Hvis barnet ikke er født innen 01. februar 2009 vil legen vurdere å sette fødselen kunstig i gang.
[size=2 font]-Du kan lese om fosterets utvikling her: [link=http://www.lommelegen.no/art/art1908.asp]Fosterets utvikling[/link].

([link=http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=342126]Klikk her dersom du vil beregne utifra en annen dato[/link])
Kommentar fra legen:
Beregningen bygger på gjennomsnittlig svangerskapslengde, og er avhengig av at du husker datoen for første dag i siste menstruasjon riktig.
En mer pålitelig beregning av din termin får du hos lege eller jordmor. Ved tvil om terminen legges det vanligvis mest vekt på ultralydmålinger.

Man regner første dag av siste menstruasjon som starten på et svangerskap. Dette er jo strengt tatt ikke riktig, da eggløsningen finner sted først to uker senere. Det har allikevel vist seg at dette er den mest presise måten å beregne et svangerskaps varighet på, da kvinner sjelden kan oppgi nøyaktig når de har eggløsning. Svangerskapets uke 3 er altså fosterets uke 1.
 
Heisann Truseprinsesse!!
 
Jeg også får ulike terminer. Tror den regnet med 28dagers sykluser og her på BV legger du inn sykluslengde.
Håper det klaffer for oss begge i april og for alle andre her inne som det eventuelt ikke klaffer for i mars.
Dette er så spennende!!! Hadde vært kos å gå over til januarklubben sammen!!!
Denne uka her skal vi avgjøre hvilken bil vi skal kjøpe oss, som det er plass til både hunden og barnevogn i[;)] Og jeg får svar om jeg får jobben som jeg var på intervju på.
Tåler snart ikke mer spenning jeg nå....[8D]
 
Har hatt en kjempe fin påske. Har hatt besøk og kost oss mesteparten av tiden hjemme. Men har masse snø, så vi har aka og gått på ski i hagen og på et jordet ved siden av. Var en dag på fjellet og gikk på ski og grilla da. Har vært forkjøla mesteparten av påska, så det er derfor vi ikke kom oss på de helt store utfluktene. Så tenkte jeg at det kan vi ta igjen neste påske, men da kom jeg på at da har vi jo forhåpentligvis en liten gutt/jente til!![:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
GLEDER MEG SÅ MASSE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Hva har dere gjort i påsken da?
 
ORIGINAL: truseprinsesse

Ja, man får vel bare ta den datoen man liker best! Hehe. Jeg har en følelse av at du og jeg kommer til å følge hverandre. Vi har gjort det så lenge og tror det kommer til å fortsette. Tror nesten vi kommer til å føde samme dag også. Det er så rart det der med hva slags følelser man har.

Vi har bare vært på ski to dager i påska. Eller, sambo har vært mer. Jeg lå med omgangen første halvdel av påska, men nå er jeg helt fin og bra. Reiser tilbake til Oslo i morgen tidlig. Starter reisen 0530 i morgen tidlig. Skal møte gruppa mi og gjøre ferdig oppgave klokken 14. Blir sikkert sittende utover dagen. Blir nok en lang dag i morgen ja. Gruer meg litt og bør vel legge meg straks. Får håpe du får jobben da. Hadde jo vært fantastisk. Driver og ser litt på sommerjobber jeg også for tiden, men vet ikke helt hva jeg ser etter.

 
Håper virkelig at følelsen din stemmer og at vi sitter med hver vår positive test i starten av mai.
Når har du IKM da? Jeg har 11.mai
 
Takk for lykkeønskninger med jobben!!
Hadde vært godt å ha fast jobb, før permisjon denne gangen.
Fikk kontantstøtte med begge gutta, for da studerte jeg.
 
Knallhard start etter ferien du da!!
Godt å komme i gang igjen da. [;)]
 
 
Heei[:D]

Her går det fint, har hatt en rolig påske. Har bare vært hjemme + jobbet litt.
Hvordan går det med deg da?

Høres ut som dere har hatt en kjempefin påske. Gleder meg til å få min egen familie som jeg kan dra med på skiturer[;)]

En uke til IKM ja, kjempespennende[:D] Har en god følelse, så hååååper at det har klaffet. Tusen takk for at du krysser fingrene[:D]
Krysser fingrene for deg og, håper du får en spire i magen snart
 
I dag er det 26. mars, og du er på dag 15 av syklusen. Det er 2 dager til eggløsningen, 28. mars, og 15 dager til en graviditetstest kan være positiv.
 
Nå er det bare to uker til vi starter prøvingen for fullt!!!!
[:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D][:D]
 
Sv: Trenger noen prøve kaniner til min nye pendel innkjøring.

14:38 18.03.2008


Blir jeg gravid i april?
Gutt eller jente?
Får jeg jobben jeg har søkt på?


[link=http://www.barnimagen.com/felles/brukere/profil?id=609325]Venter på 3_de spire -3pp[/link]







Sv: Trenger noen prøve kaniner til min nye pendel innkjøring.

15:20 18.03.2008


får opp ja på deg med ei jente.
får også på ja på jobben.

Dette er til deg venter på 3_de spire-3pp


[link=http://www.barnimagen.com/felles/brukere/profil?id=497922]#Aurora venter nr 2#[/link]
 
kom på i dag at jeg skrev et innlegg på spåforumet på barnimagen.com i påsken, har glemt å sjekka svaret... Men her er svaret, så nå håper jeg virkelig at det stemmer!!!!!!!!!!!!!![:D][:D][:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: millejenta

God helg til deg og dine![:D]
 
Hvordan går det med deg!?
Håper såpinga stemmer[:D]

 
GOD HELG TIL DERE OGSÅ!!!!
Her er det bare bra.
Krysser alt som krysses kan for at den spådommen stemmer og at vi får ei lita tulle el ein liten gutt i januar. Hadde vært moro med ei lita jente da, siden vi har to gutter fra før. Gutta ønsker seg tvillinger de da, en gutt og en jente.... Prøver å forklare at det er ikke bare å ønske seg det, men det er nok ikke så enkelt å forstå[;)]
 
ORIGINAL: Venter på 3de spire

ORIGINAL: millejenta

Nå har jeg fått noen til å spå meg. Og jeg kom til å få ei lita tulle igjen[:D] og gravid veldig snart, innen juni...kan godt slå meg til ro med dette[:D] Håper,håper[:D]
Gler meg til å se om dette stemmer[;)]


Har du også blitt spådd, ja..
Hvem av??
Spennende!!!
Jeg prøver å ikke legge alt for mye i det, men håper veldig på en spire i april.
Kanskje vi går over til terminklubb sammen[;)][;)]

klem

 
 
Jeg vart spådd av: #Aurora venter nr 2#.
Samme som deg det?
Håper hun har rett da[:D]
Da blir det termin omtrent likt på oss da, og med ei lita tulle på begge to[;)]
håpe,håpe...hehe....

 
Så gutta dine ønsker seg tvillinger ja...da hadde det blitt travelt[:D]
Er nå egentlig det samme hvilket kjønn det skal bli, men det er jo kjekt å få både gutter og jenter.
Jeg har lyst på flere enn to barn, så viss det er jente denne gangen også, så er det bare heeeelt greit[:D]
Vetla mi har jo såååå lyst på ei lita søster....hehe...de vet hva dem vil disse små[:D]
 
ORIGINAL: truseprinsesse

Heia. Hvordan går det med deg?

 
Heisann!!
Her er alt bare bra, godt med helg[;)]
I dag slapper vi av hjemme. Var i Oslo i går, så vi reiste 0700 og kom hjem 0100. _Flytta klokka fram en time og la oss[:D] Så det er godt å slappe av i dag.
Du da?
 
klem
 
Back
Topp