Jakten på den komplette familie!! Jakten fortsetter

Så snille dere er!!!![:D]
 
Har ikke vært noe særlig kvalm med noen av gutta, men var veldig oppblåst og "støl" i magen.
Håper så veldig ar jeg er gravid!!
 
Krysser fingrene for at du tester positivt i morgen Truseprinsesse
Og for at du får en liten spire i magen neste pp Dreamer
 
Stooore koser til dere!!
 
I dag er det 5. februar, og du er på dag 25 av syklusen. Det er 10 dager siden eggløsningen, 26. januar, og 3 dager til en graviditetstest kan være positiv.
 
Kvalm og støl i magen, stikkninger.
Spennende dette!![:D]
 
ORIGINAL: *dreamer* 15pp

Så utrolig spennende!! Tror kanskje at det er en spire i magen din jeg[;)]

 
Så snill du er Dreamer!!
Det håper jeg også[;)]
 
Krysser alt jeg har for at det kalffer for deg neste pp!!
 
kalffer??
 
Klaffer!!!
 
Ja, vaffler er alltid godt!!
 
Jeg gleder meg til å høre resultatet når du tester igjen også, er sikker på at det har klaffet for deg nå truseprinsesse!!
 
Var på trening nå nettopp, og ble så støl i magen og fikk stikkinger nederst...
Merkelig!! Dette har jeg ikke vært borti før..
 
Trener litt hver dag.
Går tur med hunden 1-2ganger hver dag og trener step hver tirsdag og går på ski torsdager.
Prøver å bevege oss mer i helgene da, aker og går på ski med barna.
 
Er nok ikke hard nok intensitet når jeg holder på, så føler ikke at formen er så bra.
Er gankse harde økter med step da, men gåturene går litt sakte for frøkna er ganske leken og nysgjerrig. [;)]
 
Truseprinsesse; joda, har bra med energi. Men trenger ofte litt starthjelp. Hjelper bra med en hund og to gutter som har lyst til å ut å leke.[;)]
 
 
 
I dag er det 6. februar, og du er på dag 26 av syklusen. Det er 11 dager siden eggløsningen, 26. januar, og 2 dager til en graviditetstest kan være positiv.
 
Veldig kvalm før frokost i dag, trodde jeg måtte gå å legge meg igjen. Gikk nesten over etter en brødskive. Er litt kvalm enda, tror jeg må fylle opp med litt frukt o.l. utover dagen. Holder nok ikke til lunch før jeg må ha påfyll...
 
Har stikkninger i magen og er meget oppblåst.
 
Tør fortsatt ikke tro noe, for denne kroppen min stoler jeg ikke helt på...
Kan jo være at det er ønsket om en spire som spiller meg et puss med alle disse symptomene.
 
I dag er det 7. februar, og du er på dag 27 av syklusen. Det er 12 dager siden eggløsningen, 26. januar, og 1 dager til en graviditetstest kan være positiv.
 
Testet negativ med CB i dag, men er fortsatt kvalm og støl i magen....
 
Hei
Det går bra med meg. Kommet over skuffelsen nå, og gleder meg til å sette i gang med en ny pp[:)] Nå har jeg bestilt meg fertilitetsmonitor, så håper det gjør susen[;)]
Hvordan går det med deg? Så synd at du testet neg! Håper det bare var litt tidlig og at du tester pos om noen dager! for at du er gravid!!
Klem
 
Heisann Dreamer!!
 
Her går det bare bra, har IKM i morgen eller onsdag. Er jo ikke sikker på hvor lang syklus jeg har, siden jeg har hatt både 28 og 32 dager.
 
Om den er på 32dager så var det i hvertfall for tidlig å teste!?
 
Bra at du er klar for ny pp!!
Skal se at den fertilitetsmonitoren gjør susen!![;)]
Håper virkelig det, at det sitter en spire hos deg denne pp`n.
 
Stoor klem[:D]
 
ORIGINAL: Venter på 3de spire

Heisann Dreamer!!

Her går det bare bra, har IKM i morgen eller onsdag. Er jo ikke sikker på hvor lang syklus jeg har, siden jeg har hatt både 28 og 32 dager.

Om den er på 32dager så var det i hvertfall for tidlig å teste!?

Bra at du er klar for ny pp!!
Skal se at den fertilitetsmonitoren gjør susen!![;)]
Håper virkelig det, at det sitter en spire hos deg denne pp`n.

Stoor klem[:D]


Heeeei[:D]
Så spennende at ingen tante er i sikte!! Det kan hende at du produserer hcg litt sent. Eller hvis du har 32 dagers syklus var det for tidlig å teste ja[;)] Blir kjempespennende når du får testene fra billigetester! De kommer stort sett i løpet av 2-3 dager, men en gang tok det 2 uker før jeg fikk de[:-] Men det pleier å gå fort, så du får dem nok i morgen eller mandag.

Blir kjempespennende å prøve monitoren. Vet ikke om jeg må vente til neste pp. Man skal bruke den fra syklusdag 6, så hvis jeg ikke får den i dag eller i morgen, så må jeg vente til neste pp[&o] Vet ikke hvor lang tid det tar å få noe fra Danmark jeg[;)]

Holder fingrene krysset for deg Hååååper du tester positivt når du får testene[:D]

Stoor klem
 
Bare innom og ønsker deg en god helg[:D][:D][:D]
 
Ja, da er 28dagers syklusen passert. Så da går jeg ut i fra at jeg har 32dagers syklus denne mnd.
Er fortsatt kvalm og oppblåst.
 
I dag er det 9. februar, og du er på dag 29 av syklusen. Det er 10 dager siden eggløsningen, 30. januar, og 3 dager til en graviditetstest kan være positiv.
 
I dag er det 11. februar, og du er på dag 31 av syklusen. Det er 12 dager siden eggløsningen, 30. januar, og 1 dager til en graviditetstest kan være positiv.
 
Ja, ja. Da satser jeg på at det er 32dagers syklus denne mnd da...
Har bestilt graviditetstester på nett, så de kommer vel i dag eller i morgen.[;)]
 
SPENNENDE!!!
 
I dag er det 12. februar, og du er på dag 2 av syklusen. Det er 15 dager til eggløsningen, 27. februar, og 28 dager til en graviditetstest kan være positiv.
 
Ja, ja!! Da er tanta her da!! [:@][:@][:@][:@]
Kommer nok til å vere innom her fortsatt, men nå kommer vi ikke til å prøve aktivt før april!! Det som skjer det skjer, men kommer til å satse på en liten en i januar -09 nå tenker jeg.[;)]
 
Ha en fin dag alle sammen!!
 
Neeeeeeei, DUMME DUMME tanta!!!!![:@][:'(][:@][:'(][:@][:'(]
Her kommer mange trøsteklemmer
Hvorfor skal dere ikke prøve aktivt før i april? Håper uansett at dere får full klaff denne mnd, selv om dere ikke prøver[8D]
Ha en fin kveld!
Klem
 
Back
Topp